דף הבית רפואה ובריאות פיזיולוגייה על הפיזיולוגיה של קלנועיות וכן מזרוני קינג קויל
על הפיזיולוגיה של קלנועיות וכן מזרוני קינג קויל
רן אברהם 13/03/11 |  צפיות: 14042
מבחינה פיזיולוגית-קלנועיות מיטיבות מאד עם הגוף.מרבית הדגמים של כלי הרכב החשמליים והרגילים מסתמכים על מהירות. לעומת זאת, הדגש בקלנועיות הוא על נוחות ויעילות. קלנועיות הן לא רק דרך להגיע ממקום למקום בקלות ובמהירות, קלנועיות הן גם דרך ליהנות יותר בזמן הנסיעה ולתת לשלווה ולרוגע להציף אתכם. בזמן שכל הרחוב רץ וממהר, אתם מגיעים לכל מקום רגועים, מרוכזים ובדיוק בזמן.מהירותן המקסימאלית של המיני קלנועיות עומד על 9 קמ"ש. מיני קלנועיות מיועדות להתניידות בתוך הבית ומחוצה לו, בתנאי שטווחי הנסיעה הם קצרים. המיני קלנועית אינה בעלת משקל רב ויתרונה הגדול הוא באפשרות לקפלן ולהכניסן לתוך תא מטען של מכונית.באופן כללי, ככל שהקלנועיות תהינה נוחה ובטוחה יותר כך גם המחיר יהיה גבוה יותר.כמובן שניתן לבצע רכישה של קלנועיות גם מיד שנייה , רכישה כזו מוזילה את העלות למחיר שיהיה נוח יותר עבור כלל הצרכנים.כאשר רוכשים קלנועיות מיד שנייה חשוב לשים לב לסוג האחריות שניתנת עליה וכן לתקופה של האחריות.יש מספר חברות רב אשר מייצרים או משווקים קלנועיות מתוצרת חוץ. לא ניתן להמליץ על חברה מסוימת שכן הקלנועיות השונות מותאמות לצרכיו של הלקוח. להלן מספר חברות העוסקות בשיווק קלנועיות: קיבוץ אפיקים, קיבוץ צרעה, קלנועיות רחובות ועוד.

מבחינה פיזיולוגית -השינה הטובה ביותר היא כמובן רק על מזרן איכותי.אנשים רבים מבצעים את הרכישה של מזרוני קינג קויל בהתאם לתקציב. הם קונים את המזרון היקר ביותר שהם יכולים למצוא. אנשים אלה לפעמים אינם יודעים כי קיים הבדל גדול אם הם קונים מזרונים מסוג קווין בתקציב הכי גבוה, או מזרונים בגודל קינג בתקציב הכי גבוה שברשותם. הרי ברור שתוכלו למצוא מיטת קווין הרבה יותר איכותית אם תשתמשו באותו תקציב גם למיטת קינג. על כן, יש לקחת בחשבון גם את השיקול הזה לפני הרכישה. סוג של המזרון הנבחר לרוב על ידי אנשים מחפשים איכות מזרון אבל יש גם חדשות  עשוי קצף, למטה, או מחומרים טבעיים שעשויים להיחשב גם כן. כל אחד מסוגי המזרון מספק חוויית שינה שונים ולכן עשוי להיות הטוב ביותר כדי לנסות אחד אחד כדי לראות איזה סוג אתה אוהב הכי חשוב מאוד לבדוק את המזרנים בחנות נוחות לפני להתחייב לרכוש את המזרון. האנשים מתרגלים כל כך למזרונים בבתי הארחה עד שבתום הנופש הם מתקשים להיפרד ממנו. רובנו זוכרים את הפרסומת של בני הזוג שמנסים להבריח את המזרון על הגב בתוך המזוודה. אף שמדובר בפרסומת ולא במציאות, כולנו כבר הרגשנו בעבר את התחושה שחבל שאי אפשר להמשיך עם מזרני הבית, בשביל שינה טובה יותר. מי שלא מודה בכך שהשינה בבית הארחה טובה יותר – הוא או שקרן, או שהוא מחזיק במזרון מיוחד מאוד בביתו.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן אברהם


 


מאמרים נוספים מאת רן אברהם
 
שמלת כלה
22/02/12 | חתונות
כיצד מוצאים שמלת כלה המתאימה ביותר בין שפע השמלות? הנה מספר עצות יעילות שיעזרו לך בבחירתך בשמלה הנכונה.

מזרוני פולירון -כי מגיע לך הטוב ביותר
16/06/11 | ריהוט
חברת פולירון כחברה מובילה בשוק, מציעה לקהל לקוחותיה ולציבור הרחב מגוון מזרונים בעלי טכנולוגיות מתקדמות.

הסרת קעקועים -כי יש פתרון לעור חלק
לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים

מהי הדברה
שיטת ההדברה הנפוצה ביותר ברחבי העולם היא שיטת הדברה כימית. בהדברה כימית ישנם חומרים כימיים קטלניים ורעילים מאוד עבור מזיקים כאלו ואחרים, ומעטים המקרים בהם המזיקים נשארים בחיים. מכיוון שהדברה כימית היא מסוכנת, יש לפנות לחברה מקצועית שתבצע את העבודה הזו. החומרים המצויים בהדברה כימית יכולים לגרום לנזק עבור בעלי חיים כמו חיות מחמד, נזק לצמחייה ואף נזק לנו בני האדם.

קלנועיות -יתרונות וחסרונות
16/05/11 | רכב
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה

הסרת קעקועים
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מרפאת שיניים בחיפה
01/05/11 | רפואה
צוות מרפאת שיניים בחיפה מורכב ממומחים ומרופאים ממספר דיסציפלינות בתחום רפואת השיניים, אשר הידע המשותף לכולם מיושם בצוותא על מנת לתכנן ולבצע תכניות טיפול המותאמות באופן אישי לפי הצרכים המיוחדים של כל מתרפאת ומתרפא.

על מזרוני קינג קויל
03/04/11 | ריהוט
מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

אודות ריהוט גן
22/03/11 | גינון
ישנם שיטות רבות בעיצוב גינות בתחום ריהוט גן , שיעזרו לכם לעודד את המבקרים לנוע בצורה מסוימת ואף להכיר את הנוף המחמיא ביותר לגינה שלכם.

אופני הרים מול קלנועיות
22/03/11 | רכב
יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI