דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל להתרגש מהקסם של יוון
להתרגש מהקסם של יוון
galit levy 01/08/11 |  צפיות: 2880

בתקופה האחרונה יוון הפכה להיות יעד מועדף בקרב ישראלים מסיבות רבות. גם לאור העובדה שהמצב עם טורקיה אינו מאפשר תיירות כמו שהייתה פעם וגם משום שיוון הייתה ונשארה אחד היעדים המדהימים ביותר לאורך חופיו של הים התיכון. הקסם הזה הוא מה שגורם לישראלים רבים לחשוב על חופשה ביוון בכל שנה.

חופשה ביוון נחשבת לחופשה קסומה בכל היבט שהוא, משום שהיא נותנת לתייר בדיוק את מה שהוא צריך. כאשר מתכננים חופשה ביוון בעצם מבקשים את הדברים המדויקים שרוצים לחוות וזה מה שמקבלים. הרצון הוא ליהנות עד כמה שניתן מן המדינה הים תיכונית הזו, ומכיוון שאנו נורא אוהבים טברנות, אין יותר טוב מזה.

לתכנן היטב את החופשה

חופשה ביוון צריך לדעת לתכנן היטב מראש, בעצם כמו כל חופשה אחרת. הסיבה היא שאיננו יוצאים לחופשה ללא הגבלת זמן ולכן חשוב מאוד לדעת מה אנו יכולים לעשות בכל יום. אפילו אם אנחנו מתכננים חופשה הכוללת אך ורק פעילויות של המלון, כדאי מאוד לדעת מה המלון יכול להציע לנו בכל יום ולתכנן הכל.

התכנון המקדים אינו חייב להיות לפרטי פרטים, אלא רק כדי לדעת מה ניתן לעשות בכל יום של החופשה. ישנם ימים שאפשר לתכנן לטובת רביצה על שפת בריכה ובחדר הממוזג ויהיו ימים שדווקא פעילויות חוץ ומעבר בין אתרים היסטוריים יכולים להתאים בצורה מושלמת. תכנון מוקדם מוריד את המחשבה המיותרת בחופשה.

היכן כדאי לבקר ביוון

יוון היא מדינה גדולה בה ישנם מקומות רבים שניתן לטייל ולבקר בהם. לדוגמא, חופשה ביוון כמעט ומחייבת ביקור באי סנטוריני. מדובר על אי היושב למרגלות הר געש שכוסה מים, בעל חופי מבתר מרהיבים ביופיים. אים נוספים כמו מיקונוס, כוס ואחרים גם הם מרובים נופים קסומים, חופים רומנטיים וערב בילויי שוקקי חיים.

מי שאוהב יותר ארכיאולוגיה, יכול להתחבר אל האתרים ההיסטוריים שיש ליוון להציע. עד היום ניתן לראות במוזיאונים ובאתרי הארכיאולוגיה עד כמה ההיסטוריה היוונית משופעת בפנינים תרבותיות וחברתיות.

חופשה רומנטית או משפחתית ביוון

יוון יכולה לספק חופשה נהדרת עבור כל מטרה. אם יש זוג שמחפש דווקא חופשה רומנטית, אין שום סיבה לא למצוא בית מלון איכותי עם נוף מדהים, ארוחות גורמה ואטרקציות לזוגות. במקביל, ניתן למצוא גם חופשות "הכל כלול' אשר ייתנו את המענה הנכון והמתאים לבעלי המשפחות שרוצים ליהנות.

יוון הינה יעד תיירות אטרקטיבי ומועדף על רבים בארץ ובעולם כולו. קרבתה לישראל ועם זאת היותה מחוץ לה, הופכת אותה ליעד מבוקש ונעים לטיול. היסטוריה מפוארת, לצד נופים, חופים ובילויים מטריפים מאפיינים את יוון. כעת הגיע הזמן לגלות אותה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 galit levy


 


מאמרים נוספים מאת galit levy
 
קלאב מד חגיגה גם בעיצוב
14/10/11 | בתי מלון
רשת כפרי הנופש הצרפתית קלאב מד מפורסמת בעיקר בזכות הפעלתנות הרבה שמאפיינת את החופשות בה, שמחת החיים המדבקת של אנשי הצוות שלה, השיזוף הצוהל של אורחיה ושפע האוכל המוגש בה בשיטת ההכל כלול

בית אבות לתשושי נפש - מקום בטוח לחולי האלצהיימר
אלצהיימר היא אחת המחלות הקשות ביותר הפוגעות בבני האדם. זוהי מחלה חשוכת מרפא, התוקפת בעיקר קשישים, כאשר ההסתברות ללקות באלצהיימר עולה עם הגיל. בקרב בני התשעים, גיל לא מאוד מופלג בהתחשב בעליית תוחלת החיים, הסיכוי הוא של אחד לשתיים ללקות באלצהיימר.

נישואים אזרחיים- איפה ולמה?
16/08/11 | נישואין
לעיתים אין ברירה ויש זוגות שבכל זאת רוצים להתחתן, אך מה לעשות והחיים לא זימנו להם את האפשרות להנשא כדת וכדין. אחת הדרכים הנפוצות להינשא ולהקים בית בישראל בצורה שתהיה קבילה גם מבחינת משרד הפנים היא על ידי נישואים אזרחיים.

להתרגש מהקסם של יוון
בתקופה האחרונה יוון הפכה להיות יעד מועדף בקרב ישראלים מסיבות רבות. גם לאור העובדה שהמצב עם טורקיה אינו מאפשר תיירות כמו שהייתה פעם וגם משום שיוון הייתה ונשארה אחד היעדים המדהימים ביותר לאורך חופיו של הים התיכון. הקסם הזה הוא מה שגורם לישראלים רבים לחשוב על חופשה ביוון בכל שנה

דק איפאה- תוספת קטנה להשקעה, רווח גדול במראה
17/07/11 | גינון
דק עץ, שבעבר היה נחלתם של מעטים בלבד, ממש רק האלפיון העליון, הופך יותר ויותר מקובל – גם בגלל עליית רמת החיים וגם בגלל שמחירם של דקים מעץ טבעי כמו גם דקים סינטטיים כבר אינו בשמיים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI