דף הבית רפואה ובריאות רפואה ניתוחי חניכיים בגיל השלישי
ניתוחי חניכיים בגיל השלישי
דורון אבניאלי 08/10/11 |  צפיות: 3458

הגיל השלישי מביא איתו שינויים פיזיים ונפשיים רבים. אחד השינויים המשמעותיים בא לידי ביטוי בשיניים, הנחשפות בגיל זה, למחלות חדשות, העלולות לגרום לפגיעה משמעותית בשן ואף לאובדן השיניים. השינויים השונים בחלל הפה בגיל השלישי מצריכים מענה מיידי ופתרון הולם. במקרים רבים, ניתוחי חניכיים מאפשרים להתמודד עם בעיות אלו באופן הטוב ביותר, בזכות פתרונות טכנולוגיים ורפואיים מתקדמים ומשוכללים.

בעיות החניכיים הנפוצות בגיל השלישי

אחת התופעות השכיחות בגיל השלישי הינה שינויים בריריות חלל הפה. לעיתים, שינויים אלה מצביעים על סרטן חלל הפה, הנגרם, פעמים רבות, לא רק בגלל הגיל, כי אם בעקבות עישון ושתיית אלכוהול. גילוי מוקדם, יכול להוביל להחלמה מלאה.

תופעה נוספת, אופיינית לגיל השלישי, הינה ירידה בהפרשות הרוק. במקרים של נטילת תרופות, יכולה התופעה להחריף. תופעה זו עלולה להוביל לפצעים בפה ואף גם לכאבים.

מבוגרים רבים, בני הגיל השלישי, עלולים לסבול מהחמרה משמעותית במחלות החניכיים השונות. עם הגיל, הופכות מחלות החניכיים לשכיחות יותר, ואף גם יכולות להתבטא באופן חמור יותר, עד לכדי אובדן שיניים .במצבים מסובכים, ניתוחי חניכיים הינם המענה המתאים ביותר, בשעה שפתרונות אחרים כמו הסרת אבנית, למשל, אינם עוזרים.

תופעה שכיחה נוספת בגיל השלישי, היא נסיגת חניכיים, המצריכה אף היא ניתוחי חניכיים. בעקבות ירידה בתפקודה של המערכת החיסונית, ישנה עלייה בגיל השלישי בדלקות וזיהומים, העלולים להוביל לנסיגת חניכיים. במקרים בהם טיפול תרופתי איננו עוזר, נדרש לבצע ניתוחי חניכיים כמענה הטוב והמתאים ביותר. וכמובן, אובדן השיניים, שקיים בגיל השלישי, שנגרם כתוצאה מבעיות חניכיים שונות, שאינן מטופלות נכון, או שאינן מטופלות כלל.

למצוא את הפתרונות הטובים והמקצועיים ביותר

יש למצוא מרפאת שיניים בעלת ניסיון רב וותק של למעלה מעשרים שנה בתחום רפואת השיניים, המציעה לכם מבחר של פתרונות שונים, לשמירה על בריאות השן, לטיפול מונע וכן להתמודדות מול בעיות שונות, המצריכות התערבות כירורגית מתאימה. בין אם אובחן צורך בשתל שיניים, או בין אם מדובר בטיפולים כמו ניתוחי חניכיים, טיפולים הקשורים בשיקום הפה ועוד, המרפאה צריכה להציע שיטות טיפול שונות, בהתאמה אישית לכל מטופל ומטופל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון אבניאלי

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות שיניים. ברור כי לרופא המטפל, ניסיונו, מקצועיותו ורמת מרפאת השיניים בה הוא מבצע את טיפול השיניים. לכל אלה השפעה מרכזית על הצלחת השתלת שיניים. כאן אין מקום לפשרות!!! ולכן אני מזמין אותך ליצור איתי קשר ולבוא אלי לבדיקה ראשונית ואיבחון מקצועי הנסמך על יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום השתלת שיניים ושיקום הפה.

צלצלו עכשיו 03-6050889 ותתחילו לחייך



 


מאמרים נוספים מאת דורון אבניאלי
 
הרמת הסינוס סגורה ופתוחה, בעד ונגד
הרמת סינוס נעשת במקרה בו צריך לעבות את עצם הלס כהכנה לטיפול שיוקם פה אחר כמו השתלת שיניים או טיפול שיקומי אחר הנוסע מאיבוד עצם בלסת/

מחיר ניתוח הרמת סינוס והטכניקות השונות של ההליך
מחיר ניתוח הרמת סינוס יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים, ובמיוחד כשמדובר בהליך מורכב יותר, הכולל גם שתלים דנטלים. אם אתם נדרשים לעבור הליך מסוג זה, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה על מה כולל ניתוח הרמת סינוס, כיצד נקבע מחיר הניתוח ועוד.

ניתוח הרמת סינוס
ניתוח הרמת סינוס, המוצע על ידי רופאי שיניים בעלי ידע וניסיון בתחום, מתאים במקרים מסוימים, בהם יש צורך בשתלים דנטלים. מהו ניתוח הרמת סינוס וכיצד הוא מתבצע? על כך, במאמר הבא.

הקצעת שורשים - טיפול מונע
07/11/11 | רפואה
הטיפול במחלת חניכיים מהווה את אחת הבעיות המרכזיות בתחום בריאות השן וחלל הפה וגורם מרכזי שיש להתחשב בו בטיפולי שיניים, מאחר שקרוב ל-90 אחוזים מהאוכלוסייה הבוגרת בעולם המערבי סובלים ממחלת חניכיים.

השתלת חניכיים
29/10/11 | רפואה
הטכנולוגיה בתחום רפואה השיניים נמצאת בעליה מתמדת, ומעמידה פתרונות טובים למגוון בעיות; החל בפתרונות לבעיות שכיחות, וכלה בשתל שיניים או השתלת עצם בלסת.

ניתוחי חניכיים כאמצעי טיפול יעיל
19/10/11 | רפואה
רבים סובלים מבעיות חניכיים שונות מגיל צעיר. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת קיימים פתרונות חדשניים להתמודדות מול בעיות אלו.

ניתוחי חניכיים בגיל השלישי
08/10/11 | רפואה
הגיל השלישי מביא איתו שינויים פיזיים ונפשיים רבים. אחד השינויים המשמעותיים בא לידי ביטוי בשיניים, הנחשפות בגיל זה, למחלות חדשות, העלולות לגרום לפגיעה משמעותית בשן ואף לאובדן השיניים.

טיפול במחלת חניכיים
08/08/11 | רפואה
אם גם אתה שותה קפה ומיד מעוות את פניך, אם אתה סובל מדימומים בחניכיים בזמן צחצוח השיניים, מנפיחויות או חוסר יכולת לתת ביס הגון בתפוח עץ רענן, ככל הנראה גם אתה זקוק לטיפול במחלת חניכיים.

שיקום פה ולסת
08/08/11 | רפואה
אז במה שונה שיקום פה ולסת משיקום הפה? אם שיקום פה כולל תחת הגדרתו בעיקר פתרונות לבעיות שיניים, שיקום פה ולסת הוא לעיתים קרובות מתן פתרונות לבעיות שאינן קשורות דווקא לטיפולי שיניים שגרתיים אלא יותר לשיקום של "מה שמסביב" - החך, הפנים והלחיים.

טיפול במחלת חניכיים - מחלת המאה העשרים ואחת
21/04/11 | רפואה
הטיפול במחלת חניכיים מהווה את אחת הבעיות המרכזיות בתחום בריאות השן וחלל הפה וגורם מרכזי שיש להתחשב בו בטיפולי שיניים, מאחר שקרוב ל-90 אחוזים מהאוכלוסייה הבוגרת בעולם המערבי סובלים ממחלת חניכיים. ללא טיפול במחלת חניכיים, לא ניתן לשמור על היבטים אחרים של בריאות חלל הפה, והמחלה עלולה להביא לתופעות דוגמת נסיגת חניכיים ובהמשך גם אובדן שיניים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI