דף הבית קניות וצרכנות צרכנות הזמנות לאירועים - איך זה מתבצע
הזמנות לאירועים - איך זה מתבצע
togo 10/10/11 |  צפיות: 3583

איך תבחרו בית דפוס איכותי ויעיל, שיעשה לכם עבודה מקצועית? ראשית הדבר תלוי בסוג העבודה הדרושה לכם. האם אתם זקוקים להפקות מורכבות של קטלוגים מהודרים, או שמא מדובר בדברים פשוטים וצנועים יותר, כגון כרטיסי ביקור לעסק? מומחי דפוס מקצועיים ידעו בדיוק מה דרוש כדי לתת לכם הפקה איכותית – דפוס אופסט או דיגיטלי, העתקות אור ועוד.

                   

למעשה, כיום ניתן אף להיכנס לבתי דפוס וירטואליים ברשת האינטרנט. אתרים אלו מציעים מבחר רחב של מוצרי דפוס וגרפיקה, ובהם הזמנות לאירועים מכל הסוגים, פנקסי חשבוניות וקבלות לעסקים, ברכות וכרטיסי ביקור ועוד. ייחודם של אתרים אלו הוא שפשוט בוחרים את המוצר הרצוי ואת העיצוב, מתוך תבניות מוכנות, ושולחים להפקה דרך האינטרנט. לאחר מכן המוצר המוגמר מגיע במשלוח או באיסוף עצמי.

אבל מה אם אתם צריכים הפקות דפוס מסובכות יותר, שאינן יכולות להתבצע אונליין? ראשית כדאי לעשות סקר שוק באינטרנט, בקרב חברים ויחד עם לקוחות קודמים של המקום המיועד. כדאי ורצוי לראות גם עבודות קודמות, כדי שתוכלו להתרשם בעצמכם מאיכות בית הדפוס וממקצועיותו. אם לבית העסק עצמו יש קטלוג מוצרים ממנו אפשר להתרשם, מצוין (ואם הקטלוג עצמו הופק בבית העסק, מצוין שבעתיים – כבר עדות לאיכות העבודה).

דוגמה נוספת למקצועיות בית הדפוס שבחרתם, תהיה מגוון השירותים והמוצרים שהוא מציע. בתי דפוס רבים מציעים גם שירותים נלווים, בנוסף למוצרי הדפוס הרגילים. אם, למשל, חיפושיכם הובילו אתכם לבית דפוס שהוא גם סטודיו לגרפיקה וגם מכון להעתקות אור – אין ספק שהגעתם לבית עסק מקצועי, שיודע לתפעל מספר פרויקטים בו זמנית. בבתי דפוס אחרים תמצאו לפעמים גם שילוב מעניין של חנות של מסגרוֹת לתמונות, הדפסות על קנווס ועוד. כל אלו מעניקים ערך מוסף ללקוחות, ומגדילים את היצע השירותים של בית העסק.

למעשה, בעבר בתי דפוס ומכוני העתקות היו עסקים שפעלו בצורה די נפרדת. כיום ניתן לחבר אותם יחד במינימום עלויות לעסק, כיוון שאפילו העתקות שמש מבוצעות אונליין באמצעים מיידיים. התהליך הוא כדלקמן: הלקוח שולח קובץ דיגיטלי בדואר אלקטרוני או באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט של המכון / בית הדפוס; הקובץ עובר ישירות מהמחשב לביצוע במכונות הפלוטר (בצבע או בשחור לבן, בהתאם לדרישות הלקוח); עם גמר ההפקה, המוצר המוגמר נשלח ללקוח עד הדלת (עם אפשרות לאיסוף עצמי).

ומה באשר לעתידם של בתי דפוס וגרפיקה? לא ניתן לדעת בוודאות, אבל הם בהחלט לא יישארו מאחור מבחינה טכנולוגית. הביקוש למוצרי דפוס רק גדל והולך עם חלוף השנים, ובתי העסק בתחום נשארים בחזית ההתפתחויות. הגידול באפשרויות מנגיש את השירותים ללקוחות פוטנציאליים נוספים, ומאפשר לעסקי הדפוס והגרפיקה לשגשג ולפרוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 togo


 


מאמרים נוספים מאת togo
 
מטבחי חוץ בתוך הסוכה
10/10/11 | ריהוט
חג הסוכות כבר כמעט בפתח. למעשה, כבר במוצאי יום כיפור נתחיל להציב את היתד הראשונה במבנה אירעי זה. בחג עצמו נבלה בתוכו שבעה ימים – נישן, נארח אושפיזין, וגם נאכל ונשתה. סוכה זו תהיה הבית שלנו למשך תקופת החג. אלו מאיתנו שיש להם מטבחי חוץ בחצר ירוויחו: את הסוכה יוכלו לבנות מסביב או בסמוך, וכך ליהנות ממטבחי חוץ מאובזרים בדיוק כמו בפנים הבית.

החשיבות של מיחזור מתכות בזמנינו
10/10/11 | תעשייה
כבר בשנות ה-80 של המאה ה-20, החלה להתפתח המודעות לנושא האשפה. כבר אז החלו להבין כי אם תימשך המגמה הנפוצה באותם ימים, של צריכה חסרת מחשבה ושל השלכה בלתי מבוקרת של פסולת לאתרי פסולת שונים ברחבי העולם, לא יעבור זמן רב בטרם נשקע בפסולת של עצמנו. העולם גדול, אך לא גדול מספיק כדי להכיל את הפסולת האנושית.

הזמנות לאירועים - איך זה מתבצע
10/10/11 | צרכנות
איך תבחרו בית דפוס איכותי ויעיל, שיעשה לכם עבודה מקצועית? ראשית הדבר תלוי בסוג העבודה הדרושה לכם. האם אתם זקוקים להפקות מורכבות של קטלוגים מהודרים, או שמא מדובר בדברים פשוטים וצנועים יותר, כגון כרטיסי ביקור לעסק? מומחי דפוס מקצועיים ידעו בדיוק מה דרוש כדי לתת לכם הפקה איכותית – דפוס אופסט או דיגיטלי, העתקות אור ועוד.

כל המידע על מכון פוליגרף
09/10/11 | חקירות
ישנם בחיים מצבים שבהם אנחנו נדרשים לעבור בדיקת אמינות, שנקראת גם בדיקת פוליגרף. זה יכול להיות משום שאנחנו מעוניינים להתקבל לעבודה חדשה אשר המנהלים מטעמה רוצים להיות בטוחים שהם שוכרים לעבודה אנשים מהימנים,

שערים חשמליים - מה זה אומר??
09/10/11 | תעשייה
בעולם בו אנו חיים, עולם רווי, לצערנו, בפריצות ובמעשי פשיעה, אנשים רבים מעוניינים להגן על פרטיותם ועל ביטחונם ונוקטים לשם כך באמצעים שונים. אחד מאמצעים אלה הוא, כמובן, התקנת מערכת אזעקה בבית. אמצעים נוספים הם התקנה של סורגים ושל מערכת בקרת כניסה כמו אינטרקום, ולאחרונה נוסף אמצעי אחר שהפך מקובל מאוד – התקנת שערים חשמליים.

פרגולות עץ ומעבר לכך
רבים המתקינים פרגולות עץ חושבים שהפרגולות עץמשמשות רק כמקום יפה לשבת בו ורק לאחר ההתקנה והשימוש בפרגולות מגלים כמה הפרגולות חשובות ומשמשות אותנו לכל אורך היום. במאמר זה נרחיב על הפרגולות והערך המוסף שהן נותנות לנו, ברור שכל אחד שהתקין פרגולות יוכל להוסיף עוד נקודות שלא חשבנו עליהם.

פסיכיאטריה והפרעות נפשיות
כרבע מהאוכלוסייה סובלת מהפרעות נפשיות או ממצוקה נפשית כך עולה מתוך סקר שנערך על ידי המכון למחקר ברוקדייל מכון שהינו מרכז מוביל למחקר חברתי יישומי בישראל ובעולם היהודי. אך למרות האחוז הגבוה של האוכלוסיה הסובלים מהפרעה נפשית ברמה זו או אחרת רק כחצי מתוכם פנו לעזרה מקצועית של פסיכיאטר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI