דף הבית ביטוח ביטוח כללי ביטוח נסיעות לחול - המגן שלך בחול
ביטוח נסיעות לחול - המגן שלך בחול
מו דוידי 24/02/12 |  צפיות: 3471

בכל נסיעה מחוץ לגבולות הארץ אנחנו מתבקשים לרכוש ביטוח נסיעות לחול.

כמובן העולם הוא רחב והיעדים שונים באופיים ,במהותם וברמת הסיכון שלהם. גם אופי הנסיעות שונה מאדם לאדם או מקבוצה לקבוצה. ישנם נסיעות שנועדו לשופינג, יש כאלו לענייני עבודה ,יש נסיעות שמטרתן לבקר באתרים תיירותיים מוכרים ויש כאלו למקומות רחוקים ונידחים. כל אופי נסיעה נושא בחובו רמת סיכון שונה.

ביטוח נסיעות לחול שאתם רוכשים צריך להיות כזה שיהלום בדיוק את נתוני הנסיעה שלכם, דהיינו יעד הנסיעה, אופי הנסיעה, והנתונים האישיים-בריאותיים שלכם.

נסיעה לביקור בפריז למשל, בהנחה שהנכם אנשים באמצע החיים, מיושבים בדעתכם, תהיה שונה לחלוטין מנסיעה ליערות דרום-אמריקה אם אתם צעירים אחרי צבא שרוצים לבדוק ולהתנסות בעוד ועוד חוויות חדשות ומרגשות.

אם את או אתה מטפסיי הרים שיוצאים לטיפוס על האוורסט , תצטרכו ביטוח שונה מאשר אם את או אתה גימלאי שיצא לחופשה על חופי יוון לדוגמא.

במקרים כאלו הכיסויים למטיילים הצעירים ולטיולי הספורט האתגרי צריכים לכלול הרבה יותר סעיפי סיכון אפשריים ועלותם תהיה בוודאי יותר גבוהה.

ישנם סעיפים שחייבים להופיע בכל ביטוח נסיעות, ללא הבדל מהו יעד נסיעתכם כמו כיסוי במקרה של אובדן או גניבה וכן במקרים של ביטולי או קיצור נסיעה. גם ביטוח רפואי חייב להיות בכל פוליסה.

ביטוח רפואי אמור לכסות קשת של מיקרים לא צפויים. החל ממחלות כמו שפעת וכלה במקרים קשים של פציעות מורכבות. הוצאות טיפולים רפואיים בחול נאמדים באלפי שקלים. הביטוח אמור לכסות הוצאות אשפוז, הוצאות ניתוחים ושכר מנתחים, הוצאות בגין תרופות והוצאות בגין אביזרים רפואיים, כמן כן יש לדאוג לכיסוי להוצאות בגין בדיקות רנטגן ואחרות. במקרים חמורים אולי יש צורך בהבאת מלווה מהארץ . במקרה כזה יש לבדוק מהו הכסוי שנותן הביטוח כמו הוצאות טיסה הוצאות לינה וכדומה. במקרים שבהם נגרמת נכות כתוצאה מהמצב הבריאותי או הפציעה יש לבדוק האם הביטוח מכסה זאת.

בשל אופי הנסיעות השונות ובשל הניסיון הרב שהצטבר בשנים האחרונות בחילוץ מטיילים והבאתם לארץ בנו חברות הביטוח מערכים מקצועיים של אנשים העומדים הכן למצבים כאלו. כאשר בוחרים היכן לרכוש את ביטוח הנסיעות, בחברת אשראי או חברת ביטוח, כדאי להתחשב בנתון זה. חברת ביטוח מקצועית ומנוסה שכבר מתמחה (לצערנו ) בחילוצים של ישראליים בעולם תיתן שקט נפשי וביטחון אם חלילה נזדקק לה.

ביטוח ישיר הוא אחת הדרכים לרכוש ביטוח נסיעות לחול . ביטוח ישיר מציע מניסיונו כמה חבילות של ביטוחי נסיעות המותאמות ליעדים השונים ולסיכונים הכרוכים בכל יעד. יש חבילות למשפחות, חבילות לתרמילאים וכו' . אם בכל זאת בחרתם את החבילה הקרובה ביותר לצרכיכם ועדיין יש סעיפים שהפוליסה לא כוללת, ניתן לבצע הרחבת פוליסה בהתאם לדרישות האישיות.

נסיעה מחוץ לתחומי הארץ היא ברוב המקרים למטרות הנאה וחוויה. מטיילים מתכננים מראש את החופשה ואת מסלולי הנסיעות, הלינה והאתרים. לפעמים לא ניתנת התייחסות מספקת לביטוח והוא נבחר כלאחר יד או רק בהתאם למחיר. רצוי דווקא כן לשים דגש על בחירת הביטוח כי הוא יכול לאפשר נסיעה בבטחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מו דוידי


 


מאמרים נוספים מאת מו דוידי
 
ביטוח חובה לרכב שלכם המוצר הכי בסיסי שיש
עכשיו אתם חושבים לעצמכם וודאי על מה מתבססים המרווחים האלו של עלויות ביטוח החובה, למה אחד משלם אלף פלוס והשני אלפיים פלוס כשלא מדובר בעצם על שום עלות הקשורה ישירות לעלות הרכב. הסיבה היא מאוד פשוטה, ביטוח חובה לרכב משתנה בהתאם לפרופיל של הנהג.

כמה מושגים הקשורים בביטוח הרכב שלכם
05/03/12 | ביטוח רכב
אז איך בעצם זה שאתם משלמים מחיר אחד על הביטוח שלכם ואחרים משלמים מחיר שונה על הביטוח שלהם

ביטוח נסיעות לחול כמה עובדות ממש חשובות
על מוצר חינמי. כפי שאתם וודאי יודעים אין באמת ארוחות חינם וגם לא במקרה הזה. מדובר על ביטוח שמספק ביטוח חלקי בלבד

ביטוח רכב אתם עושים עוד לפני שהתחלתם לנהוג
04/03/12 | ביטוח רכב
אין סיכוי שתצליחו להעביר את הרכב, קטנוע או אופנוע שלכם טסט שנתי במידה ולא תוכיחו כי יש לכם לכל הפחות ביטוח רכב חובה בר תוקף – כאשר אתם ניגשים לטסט השנתי, ביטוח רכב בר

ביטוח נסיעות חול- לטוס בלב רגוע
מצב בריאותי הוא גם קריטריון לעלות ובחירת הביטוח. אישה בהריון למשל דינה שונה ויש צורך בהרחבת הביטוח בהתאם. קיים סיכון של סיבוכי הריון או לידה מוקדמת שיש לקחת אותם בחשבון.

ייצור שוקולד
מתי ואיך חל המעבר מאבקת הקקאו המרה המשמשת למטרות ריפוי והמרצה לממתק נפוץ ונגיש לכל? להליך אחראים מספר אישים

ביטוח נסיעות לחול - המגן שלך בחול
ישנם סעיפים שחייבים להופיע בכל ביטוח נסיעות, ללא הבדל מהו יעד נסיעתכם כמו כיסוי במקרה של אובדן או גניבה וכן במקרים של ביטולי או קיצור נסיעה. גם ביטוח רפואי חייב להיות בכל פוליסה

שוקולד הפרה המתוקה
מאז תחילת שנות האלפיים חלו שינויים מרחיקי לכת בחברת עלית. מרחיקי לכת קודם כל עד נצרת עילית לשם עבר מפעל השוקולד המיתולוגי שעמד בלב רמת גן.

בית זה לא רק קירות – חשיבות ביטוח משכנתא
קניית בית היא הוצאה כלכלית עצומה , ביחס להכנסות של משפחה ממוצעת. החשיבה, הזמן והממון המושקעים בקניית בית הם רבים. אחרי ההחלטה איזה בית לקנות יש צורך במשהו שיגן על הרכוש יקר הערך שלנו.

נסיעה לחול בראש שקט
במסע קניות אנחנו עלולים להיתקל בנושא של פגיעה ברכוש כמו אבידה או גניבה. מספר הפעמים שנשלוף את הארנק בקניות יכול לצוד את עינו של מישהו שיחמוד את ארנקנו. ביטוח נסיעות לחול ידאג לנו לפיצויי כספי במקרה של אובדן או גניבה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI