דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ טיול בצפון – חוויה קולינרית צפונית
טיול בצפון – חוויה קולינרית צפונית
גיל להב 03/04/12 |  צפיות: 3516

טיול בצפון – סיורים קולינריים

אחד מהסוגים הרבים של טיול בצפון הוא טיול בסימן חוויה קולינרית המספק למטיילים שילוב של ביקור וסיור באזור יחד עם הנאה מהמאכלים המזוהים עם האזור. את הטיול הקולינרי בצפון יכולים המטיילים לערוך במסעדה המציעה ממיטב המאכלים האופייניים לאזור, בעריכת סדנאות אוכל ובישול בהם ייהנו המטיילים מחוויית הבישול, הלמידה וההתעסקות עם חומרי הגלם המשובחים ביותר באזור או שיטוט בין דוכני אוכל אותנטיים וטעימות מהמאכלים והתבשילים המסורתיים של האזור.

טיול בצפון יכול להיערך במקומות רבים ומגוונים באזור המציעים שלל של אטרקציות כמו סיור בנצרת המתאפיינת במקומות אותנטיים, שווקים ססגוניים ומאכלים מסורתיים, ביקור ברמת הגולן המתאפיינת בחוות לגידול בקר המספקות את הבקר המשובח ביותר בארץ, וביקור בערי הגליל המתאפיינות בין היתר במרחבים של מטעי פירות עסיסיים, יקבים ומסעדות אותנטיות משובחות. לבחירתו של המטייל עומדות שלל של אפשרות לטיול בצפון בהתאם לאופי המשתתפים ורצונותיהם.

טיול בצפון לכל מטרה

טיול קולינרי באזור הצפון יכול להיות נושא מיוחד לכל אירוע כמו ימי כיף לעובדים, חגיגות ימי הולדת 40, חגיגות ימי הולדת 50 או חגיגות ימי הולדת 60 וכדומה. אירועים מורכבים בהם צפוי מגוון בקהל מבחינת גילאים, כושר, טעם ואופי יכולים להצליח להתאים לכולם יחד באמצעות טיול בצפון המהווה מסע בעקבות הטעם והקולינריה. טיול המשלב נגיעות בטעמים אותנטיים והיכרות עם חומרי הגלם המשובחים ביותר של צפון הארץ יעניק חוויה מיוחדת במינה לכל המשתתפים בטיול.

טיול בצפון – נצרת כמעוז הגורמה

סיור בנצרת במסגרת טיול בצפון הופך במהרה למסע אוכל בעקבות ממלכות הגורמה הנסתרות והבלתי מוכתרות של מדינת ישראל. את הסיור בעיר ניתן להתחיל ברחובה הראשי של נצרת בה ניתן ליהנות ממטעמי המאפייה המקומית והמרכזית ולטעום מהפיתות הנאפות בטבון בליווי זעתר גבינה או לאבנה. המשך הסיור יהיה במדרחוב העיר המהווה מיקום היסטורי והיווה מוקד עלייה לרגל של אלפי צליינים בתקופות העתיקות.

השוק של העיר נצרת הוא ללא ספק גולת הכותרת של העיר ובו ניתן ליהנות ממיטב הסחורה המוצעת על ידי הסוחרים הוותיקים כמו זיתים מיוחדים, פולי קפה הקלויים ברמה גבוהה מאוד, דוכן לממכר סכינים תוצרת אישית, דוכנים רבים של ירקות ופירות מהתוצרת האיכותית ביותר באזור. בהמשך הסיור בשוק, מגיעים אל דוכני התבלינים המיוחדים המציעים מינים רבים של תבלינים, דגנים, קטניות וצמחי מרפא בשקי ענק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל להב


 


מאמרים נוספים מאת גיל להב
 
להכיר את ישראל מפן נוסף טיולים מאורגנים בארץ
בארצנו הקטנטונת מצפון ועד דרום מצויים נופים מרהיבים, אזורים פסטורליים, אזורים אוטנטיים, שלל צבעים, ניחוחות ותרבות.

יום גיבוש לעובדים- בבית הספר שלנו
יום גיבוש לעובדים –מורים בכאסח
חדר המורים של בית הספר העירוני רעש ורגש מכיוון שנוצרו מחלוקות רבות בין המורים.


יום גיבוש לעובדים- המשרד
יום גיבוש לעובדים- מתחת לאף שלי
יובל היה עורך דין צעיר בן שלושים ושלוש במשרד גדול בן שלוש קומות בהרצליה.


יום גיבוש לעובדים: לשם מה זה טוב?
האם יום גיבוש לעובדים הוא הכרח?
יום גיבוש לעובדים הוא בוודאי אינו הכרח במקום עבודה. ועובדה היא שיש מקומות עבודה שבהם אין דואגים לימי גיבוש, ימי כיף או צורות אחרות לשבור את שגרת העבודה. אבל אי אפשר להגיד שמקומות עבודה כאלה פועלים בחוכמה. עובדים מגובשים הם עובדים יעילים יותר, שמחים יותר, נאמנים יותר למקום העבודה וכאלה שנעים יותר לעבוד איתם.


טיול בצפון – חוויה קולינרית צפונית
אזור הצפון מספק שלל של אתרים אטרקטיביים לטיולים וסיורים. רבים מהמטיילים בוחרים בטיול בצפון כיעד לבלות בו את סוף השבוע, יום טיול או אפילו כמה שעות של סיור באחד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI