דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר יום גיבוש לעובדים- המשרד
יום גיבוש לעובדים- המשרד
גיל להב 23/12/12 |  צפיות: 2994

הוא עבד שם שנה וחצי ולא בא במגע עם יותר מידי עם אנשים חוץ מאלו אשר עבדו לצידו, שלושת הפקידות, המתמחים וחמשת עורכי הדין לא הכיר יובל את כל המחלקות הנוספות. כמה פעמים במעלית נתקל במיכל. הם החליפו משפטי נימוס -  "בוקר טוב" או "אחר צהריים טובים" מספר פעמים אך מעבר לכך תמיד השפילו ראשם במעלית.

יום אחד החליט בעל המשרד, עוזי, כי זה לא הגיוני שהמשרד מכיל כל כך הרבה עובדים אשר לא דיברו זה עם זה מעולם. הוא לא אהב זאת. הוא עצמו היה אדם חברותי ביותר. בשל כך החליט לבצע יום גיבוש לעובדים. בצורה זו חשב, יכירו הצוותים השונים זה את זה והאווירה במשרד תשתפר. שבירת שיגרה הינה דבר מבורך, חשב ואכן הסתבר כי צדק.

יום גיבוש לעובדים- בוחרים לצאת לטיול

עוזי חשב והתייעץ עם חבר אשר עבד בחברה של טיולים מאורגנים בארץ. מידי פעם, היו שניהם מטיילים יחד. החבר המליץ לעוזי על טיול בנצרת אשר משלב סיורי אוכל. הוא אמר כי היו כמה ארגוני עובדים אשר נהנו מהחוויה הזו מאוד. עוד הוסיף החבר כי באמת הגיע הזמן לעשות גיבוש לעובדים. עוזי לא הכריח את כולם לצאת לטיול, אך עודד את ההגעה אליו. במהלך הטיול אליו נסע חלק מצוות המשרד שבוע מאוחר יותר, נהנו כולם ללמוד בנצרת על יינות שונים, גידול בשר ואופן הכנתו. כמו כן, למדו המטיילים וכיצד יש לבחור גבינות ודגים בשוק. לאחר מכן ישבו בבית קפה אשר הגיש קפה משובח. משם, המשיכו לעבר כנסייה יפיפייה בה שמעו סיפורים על מריה הקדושה.

יובל וקארין, הבחורה מהמעלית מצאו את עצמם מחייכים זה לזו ובהמשך התחילו לשוחח. הם צילמו את אתרי הארכיטקטורה, נדהמו יחדיו מבית אפנדים המפואר, למדו מדוע הערבים של נצרת נחשבים לאליטה, טיילו בסמטאותיה היפיפיות של נצרת ונשמו את האוויר הקריר שבה. עוזי הביט על שניהם מחויכים ושמח. הוא הכיר היטב את יובל וידע שהוא רווק. הוא חשב לעצמו האם התחילו השניים לדבר במהלך הטיול. במידה וכן, הניח כי שמור בגן עדן.

חזרה בשירה

לאחר אכילת הקובה, הממתקים וכניסה לחנות תבלינים עתיקה הנקראת תבליני אל באבור אשר קיימת מאתיים וחמישים שנה, התחילו כולם לחזור חזרה. כולם היו מרוצים מהחוויה רווית הטעמים, הריחות, ההיסטוריה, הארכיטקטורה וההיכרות עם חברי המשרד. קשרים נוספים וחברויות נרקמו, קומה א' זכתה להכיר את קומה ג' וכו'.

עוזי הודיע לכולם כי יום גיבוש לעובדים יתקיים כל כמה חודשים ואם הם רוצים הם יכולים בשמחה להציע הצעות לגבי היעד הבא. יובל וקארין החליפו טלפונים ובאוטובוס לחש יובל לעוזי תודה. עוזי השיב כי הוא מבין שלא הכירו לפני וחייך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל להב


 


מאמרים נוספים מאת גיל להב
 
להכיר את ישראל מפן נוסף טיולים מאורגנים בארץ
בארצנו הקטנטונת מצפון ועד דרום מצויים נופים מרהיבים, אזורים פסטורליים, אזורים אוטנטיים, שלל צבעים, ניחוחות ותרבות.

יום גיבוש לעובדים- בבית הספר שלנו
יום גיבוש לעובדים –מורים בכאסח
חדר המורים של בית הספר העירוני רעש ורגש מכיוון שנוצרו מחלוקות רבות בין המורים.


יום גיבוש לעובדים- המשרד
יום גיבוש לעובדים- מתחת לאף שלי
יובל היה עורך דין צעיר בן שלושים ושלוש במשרד גדול בן שלוש קומות בהרצליה.


יום גיבוש לעובדים: לשם מה זה טוב?
האם יום גיבוש לעובדים הוא הכרח?
יום גיבוש לעובדים הוא בוודאי אינו הכרח במקום עבודה. ועובדה היא שיש מקומות עבודה שבהם אין דואגים לימי גיבוש, ימי כיף או צורות אחרות לשבור את שגרת העבודה. אבל אי אפשר להגיד שמקומות עבודה כאלה פועלים בחוכמה. עובדים מגובשים הם עובדים יעילים יותר, שמחים יותר, נאמנים יותר למקום העבודה וכאלה שנעים יותר לעבוד איתם.


טיול בצפון – חוויה קולינרית צפונית
אזור הצפון מספק שלל של אתרים אטרקטיביים לטיולים וסיורים. רבים מהמטיילים בוחרים בטיול בצפון כיעד לבלות בו את סוף השבוע, יום טיול או אפילו כמה שעות של סיור באחד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI