דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר יום גיבוש לעובדים- בבית הספר שלנו
יום גיבוש לעובדים- בבית הספר שלנו
גיל להב 23/12/12 |  צפיות: 2894

המורה למתמטיקה התעצבנה על היועצת, המורה להתעמלות כעס על המזכירה והיו עוד כמה וכמה מחלוקות לא נעימות. לכל אחד מחברי חדר המורים היו את הסיבות שלו. האווירה הפכה להיות לא נעימה עד כי המורים נמנעו לבוא במגע זה עם זה.

המזל של כולם היה שהמנהל יוסי היה בעל ותק וניסיון. יוסי לא האמין בשיחות הבהרה ארוכות. הוא האמין כי האווירה העכורה והלא נעימה עשויה להיפתר באמצעות יום גיבוש לעובדים. כמו כן הניח יוסי כי לא יספיק יום גיבוש טריוויאלי של הליכה למסעדה או ישיבה כלשהי על הגג של מישהו. לשם כך הפעיל את האינטואיציה וצלצל לחברת טיולים. לאן ייסעו עוד לא ידע אך חשב כי בחברה יציעו לו הצעות שונות.

יום גיבוש לעובדים- מצפינים בעקבות המצפון

יוסי צלצל אל חברת טיולים מאורגנים בארץ ואמר לנציג כי הוא מחפש טיול עבור גיבוש לעובדים. הנציג נתן לו כמה אופציות והוסיף כי לאחרונה לקחו כמה ארגוני עובדים טיול בנצרת. יוסי שאל מה כולל הטיול והנציג סיפר לו כי הטיול מכיל סיורי אוכל. ברגע ששמע המנהל על הסיורים החליט כי זהו הטיול המתאים. הוא עצמו נהג לבשל ולנסות במטבחו רעיונות חדשים כל הזמן.

המורים התבקשו להתנהג בנימוס ולתת כבוד זה לזה. לאחר מכן החל האוטובוס לנסוע. היה לקבוצה מדריך נחמד ביותר אשר הצחיק אותם לאורך הדרך. הצחוק גרם לרבים להשתחרר מעט מהכעס. הם סיירו ביקבים וטעמו יינות שונים, למדו על גידול בשר ואופן הכנתו, סיירו בסמטאות השווקים של נצרת, ישבו בבית קפה ואף רכשו בו קפה משובח לביתם.

לאחר מכן המשיכו לחנות תבלינים מיוחדת אשר קיימת זה מאתיים וחמישים שנה, ביקרו בכנסייה ושמעו סיפורים מרתקים על מריה הקדושה, למדו מדוע הערבים בנצרת נחשבים לאליטה, נשמו את האוויר והעצבים שכחו. המזכירה אפילו ביקשה סליחה על חוסר היחס שנתנה למורה ההתעמלות, המורה למתמטיקה אמרה ליועצת שתתן צ'אנס נוסף לתלמידים הנכשלים ואף תישאר איתם לאחר הלימודים לשבת על החומר.

כאשר הגיעו כולם אל סופו של הטיול  שכח הכעס לגמרי. למחרת בבוקר, בבית הספר הייתה האווירה שונה לחלוטין. המורים ברכו זה את זה בבוקר טוב, המורה להיסטוריה אמרה לכולם שהיה מרתק לשמוע בטיול על מריה הקדושה, המורה לספורט אמר שהיה בריא לכולם לזוז קצת והמורה למדעים אמר שהנוף והצמחייה עשו לו טוב.

המנהל שמח. שוב פעם הוכיח לעצמו כי דרכו הינה דרך נכונה ובטוחה. יום גיבוש לעובדים הינה דרך מצוינת לשבור את השגרה, להפיג מתחים ולפתוח דף חדש, חשב לעצמו  והחליט כי יבוא יום והוא יכתוב ספר על ההתמודדות החברתית של מוריי בבית הספר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל להב


 


מאמרים נוספים מאת גיל להב
 
להכיר את ישראל מפן נוסף טיולים מאורגנים בארץ
בארצנו הקטנטונת מצפון ועד דרום מצויים נופים מרהיבים, אזורים פסטורליים, אזורים אוטנטיים, שלל צבעים, ניחוחות ותרבות.

יום גיבוש לעובדים- בבית הספר שלנו
יום גיבוש לעובדים –מורים בכאסח
חדר המורים של בית הספר העירוני רעש ורגש מכיוון שנוצרו מחלוקות רבות בין המורים.


יום גיבוש לעובדים- המשרד
יום גיבוש לעובדים- מתחת לאף שלי
יובל היה עורך דין צעיר בן שלושים ושלוש במשרד גדול בן שלוש קומות בהרצליה.


יום גיבוש לעובדים: לשם מה זה טוב?
האם יום גיבוש לעובדים הוא הכרח?
יום גיבוש לעובדים הוא בוודאי אינו הכרח במקום עבודה. ועובדה היא שיש מקומות עבודה שבהם אין דואגים לימי גיבוש, ימי כיף או צורות אחרות לשבור את שגרת העבודה. אבל אי אפשר להגיד שמקומות עבודה כאלה פועלים בחוכמה. עובדים מגובשים הם עובדים יעילים יותר, שמחים יותר, נאמנים יותר למקום העבודה וכאלה שנעים יותר לעבוד איתם.


טיול בצפון – חוויה קולינרית צפונית
אזור הצפון מספק שלל של אתרים אטרקטיביים לטיולים וסיורים. רבים מהמטיילים בוחרים בטיול בצפון כיעד לבלות בו את סוף השבוע, יום טיול או אפילו כמה שעות של סיור באחד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI