דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ יום גיבוש לעובדים: לשם מה זה טוב?
יום גיבוש לעובדים: לשם מה זה טוב?
גיל להב 07/11/12 |  צפיות: 3180

כך שאם אתם מנהלים, בעלים של עסק או בעמדת מפתח אחרת בחברה, תעשו לעצמכם טובה אם תארגנו יום גיבוש לעובדים שלכם. גיבוש לעובדים ביום כיף, בטיול או בחוויה מלכדת אחרת זה אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לחשוב עליו בארגון של עובדים.

השאלה הגדולה היא איך לארגן יום כזה, מה לכלול בתוכו ואיך לדאוג שכל העובדים ייהנו.

ארגון יום גיבוש לעובדים

ארגון יום כיף אינו דבר מסובך אם ניגשים למשימה בהיגיון ועם תכנון מוקדם, אבל הוא יכול להיכשל אם תזלזלו במטרה הסופית. עליכם לחשוב תחילה האם יום הגיבוש יהיה לכל העובדים ביחד או שלכל מחלקה או צוות יהיה יום אחר. עליכם לתכנן ולבדוק מה התקציב שלכם כדי לדעת מה האפשרויות העומדות בפניכם. עליכם לחשוב היטב: מה ישמח את עובדים? המטרה צריכה להיות שבירת השגרה ויצירת חוויות משותפות שירחיקו את שרת היומיום מהמחשבות שלכם. אתם לא יכולים ליפול עם אתם חושבים על טיול. טיולים מאורגנים בארץ המתוכננים היטב הם סוג של יום גיבוש לעובדים שמתאים לכולם. הדרכה מקצועית ויעד אטרקטיווי יהפכו את הטיול ליום שייחרט בלבבות של כולם. טיולים מאורגנים רבים עשויים התאים לעובדים: מהליכה בטבע ועד סיור עירוני, מביקור באתרים היסטוריים ועד לטיול הכולל לינה מחוץ לבית. בעת התכנון עליכם לקחת בחשבון את אופי הקבוצה ולהתאים את היעד והמסלול אליה. סיורי אוכל הם הטרנד האחרון בטיולים מאורגנים. הם מתאימים לכל גיל ולכל אדם שכן כולנו אוהבים לאכול. סיורים בשווקים, במסעדות אותנטיות, בכפרים, בשבילי תבלינים וביקבים – כל אלה מהווים סוגים של טיולים קולינריים. כשהם מתובלים לא רק בתבלינים מהצומח אלא גם בסיפורים והסברים מקצועיים, ההצלחה של יום הגיבוש מובטחת. לשם הדוגמא: טיול בנצרת המשלב ביקור בכנסיות, הצצה אל עבר תרבות של עם אחר הגר כל כך קרוב אלינו בשילוב מסעדה משובחת שכמוה יש כמה וכמה באזור, יבטיחו עובדים שבעים ומרוצים.

טיולים בארץ הם צורת הבילוי המועדפת על אנשים רבים

העובדה היא ששבילי הארץ, המסעדות, שמורות הטבע וכו', מלאים במטיילים. אנשים פשוט אוהבים לטייל ולשבור את שגרת החיים שלעתים קשה ולעתים פשוט חדגונית מדי. ארגוני עובדים רבים מאפשרים לעובדים לצאת לטיולים מאורגנים בדיוק באופן הזה. מדוע שאתם לא תנצלו זאת למען מקום העבודה? ארגנו יום גיבוש לעובדים עם מדריך מקצועי שיוכל לייעץ לכם היטב לגבי סוג ואופי הטיול, וכולכם תהיו מרוצים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל להב


 


מאמרים נוספים מאת גיל להב
 
להכיר את ישראל מפן נוסף טיולים מאורגנים בארץ
בארצנו הקטנטונת מצפון ועד דרום מצויים נופים מרהיבים, אזורים פסטורליים, אזורים אוטנטיים, שלל צבעים, ניחוחות ותרבות.

יום גיבוש לעובדים- בבית הספר שלנו
יום גיבוש לעובדים –מורים בכאסח
חדר המורים של בית הספר העירוני רעש ורגש מכיוון שנוצרו מחלוקות רבות בין המורים.


יום גיבוש לעובדים- המשרד
יום גיבוש לעובדים- מתחת לאף שלי
יובל היה עורך דין צעיר בן שלושים ושלוש במשרד גדול בן שלוש קומות בהרצליה.


יום גיבוש לעובדים: לשם מה זה טוב?
האם יום גיבוש לעובדים הוא הכרח?
יום גיבוש לעובדים הוא בוודאי אינו הכרח במקום עבודה. ועובדה היא שיש מקומות עבודה שבהם אין דואגים לימי גיבוש, ימי כיף או צורות אחרות לשבור את שגרת העבודה. אבל אי אפשר להגיד שמקומות עבודה כאלה פועלים בחוכמה. עובדים מגובשים הם עובדים יעילים יותר, שמחים יותר, נאמנים יותר למקום העבודה וכאלה שנעים יותר לעבוד איתם.


טיול בצפון – חוויה קולינרית צפונית
אזור הצפון מספק שלל של אתרים אטרקטיביים לטיולים וסיורים. רבים מהמטיילים בוחרים בטיול בצפון כיעד לבלות בו את סוף השבוע, יום טיול או אפילו כמה שעות של סיור באחד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI