דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן מדריך לרכישת דירה - דירות השקעה קטנות
מדריך לרכישת דירה - דירות השקעה קטנות
אלעד 03/04/12 |  צפיות: 3719

מה שחסר בארץ זה דירות חדשות קטנות, בשל התופעה ההולכת וגדלה של אנשים החיים לבד.

משק בית של אדם יחיד הולך ונהיה גורם אשר ישפיע יותר ויותר על אופי שוק הנדל"ן.

בעולם המערבי 1/3 ממשקי הבית הם של יחידים (במדינות סקנדינביה השיעור עומד על 40% ויותר).

מדריך לרכישת דירה יסביר שבישראל, היותר שמרנית, רק 20% ממשקי הבית היהודים הם של אדם אחד, בעיקר בשל שיעור פריון יותר גבוה מאשר במערב. חלק ממשקי הבית הללו לא נישאים בכלל, וחלק הם גרושים שנשארים לבד ללא זוגיות חדשה. אלמנות מבוגרות פחות נוטות להינשא פעם שניה.

רוב משקי הבית היחידים הם יותר משכילים ובמצב כלכלי ממוצע פלוס. בשביל לגור במשק בית יחיד צריך אפשרות כלכלית. נשים מצליחות אשר פיתחו קריירה, אינן תלויות כלכלית בגבר בעולם המהיר והמודרני של היום.

רבים מאותם סינגלים מוצאים שניתן לנהל חיים חברתיים עשירים ועדיין לגור לבד. לבד זה לא בהכרח בדידות.

מצד שני, פחות ילודה בעתיד תקטין את הביקוש הכולל לדירות.

יועץ נדל"ן יאמר שיחידים מעוניינים לרכוש למגוריהם או לשכור דירות קטנות של 1-2.5 חדרים, ולכן סביר שמחירי דירות כאלו יישארו תמיד גבוהים בשל הביקוש שילך ויגבר. זאת לעומת דירות 4-5 חדרים, המיועדות למשפחות.

בקרב הציבור המבוגר, עליית מחירי הדיור לא דילגה על שוק הדיור המוגן, והמחירים בשוק זה עלו ב 5% בשנת 2011. ההתייקרות הינה הן בתשלום החודשי והן בגובה הפיקדון לצורך כניסה לבית דיור מוגן.

מדריך לרכישת דירה יסביר שככל שתוחלת החיים תעלה, כך נדרש יותר כסף לימים מאוחרים אלה, ודירת השקעה הנרכשת בגיל צעיר תסייע בהגדלת ההכנסה לעת זקנה. לכן יש לתכנן רכישת דירת השקעה 30 שנים קדימה, ולשלם במהלך השנים את החזרי הלוואת המשכנתא. דירה לא קונים ביום אחד, אלא חושבים ומתכננים מראש את המהלך.

היות וכמעט ולא בונים כיום דירות חדשות בנות חדר אחד, והיות והעולם המודרני מקבל אנשים גם כאשר הם חיים לבד, מדריך לקניית דירה מוכיח שהשיקול הנכון לעניין דירות להשקעה צריך להיות לכיוון של דירות קטנות עד 60 מ"ר. לדירות אלו יהיה ביקוש גבוה תמיד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלעד

קידום אתרים מקצועי בגוגל! - webresult



 


מאמרים נוספים מאת אלעד
 
שוק יעד נוסף לדירות 3 חדרים
05/08/12 | נדל"ן
האוכלוסייה המבוגרת רוצה להישאר לגור בבית ליד הנכדים. יזמים יכולים לבנות דירות בנות 3 חדרים לצד דירות בנות 4-5 חדרים. מדובר בביקוש חברתי.

מדריך לקניית דירה – המחאה הבאה בדרך ?
17/05/12 | נדל"ן
רבים שואלים את עצמם האם בקיץ 2012 תפרוץ שוב מחאה חברתית ושוב נראה אוהלים פזורים בכיכרות ושדרות ברחבי הארץ.

מדריך לרכישת דירה - דירות השקעה קטנות
03/04/12 | נדל"ן
מה שחסר בארץ זה דירות חדשות קטנות, בשל התופעה ההולכת וגדלה של אנשים החיים לבד. מדריך נדל"ן לרכישת דירה יסביר בצורה ברורה מה לעשות.

אבחון פסיכודידקטי לתלמידים בעלי לקויות למידה
לעיתים תלמידים בעלי לקויות למידה לא מוצאים את מקור הלקות באמצעות אבחון דידקטי ודרוש להם אבחון מתקדם הרבה יותר - אבחון פסיכודידקטי הנעשה ע"י מומחים בתחום האבחון של ליקויי למידה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI