דף הבית אימון אישי אימון אישי נמאס לך מהעבודה - מה עושים?
נמאס לך מהעבודה - מה עושים?
יסמין חיו 11/09/12 |  צפיות: 3885

לקום כל יום בבוקר באותה שעה ולצאת לאותו משרד ואותה משרה שאליהם אתם הולכים כבר עשר שנים או יותר - זה לא פשוט. גם אם העבודה בתחילת הדרך הייתה נהדרה והתאימה לכם בדיוק, ייתכן שהשאיפות שלכם התשנו, למדתם הרבה, השתניתם מבחינה מקצועית וגם מבחינת הסטטוס המשפחתי, ולמעשה אותה העבודה אינה מתאימה לכם יותר כי אתם כבר אינכם אותם אנשים. לפעמים זה קורה רק אחרי 20 שנה בתפקיד מסוים, אבל בהרבה מקרים, כבר לאחר שנתיים או שלוש, מרגישים שחיקה, שעמום או סתם חוסר שביעות רצון ורוצים להמשיך הלאה אל משהו מתאים יותר.

אבל איך נדע שאנו לא עוברים פשוט אל משרה אחרת שבה יקרה לנו שוב בדיוק אותו דבר? אז זהו שלא יודעים. מה שכן, תהליך של שינוי קריירה צריך להיעשות תוך חשיבה מעמיקה, שבה שוקלים את כל האפשרויות ובודקים את האופציות העומדות בפנינו. אם אנו מתפטרים ממקום עבודתנו, אין טעם פשוט לפתוח את העיתון או את אתר הדרושים ולחפש משרה דומה במקום אחר, כיוון שיש סיכוי קלוש שזה באמת יעשה את ההבדל. אם לא טוב לכם בעבודה משרדית ואתם ממש זקוקים לשינוי, ייתכן שתתאים לכם האופציה להפוך לעצמאיים, ויש לכם כמה אפשרויות:

  • לפתוח עסק שבו אתם עושים את מה שעשיתם עד כה, רק בלי הבוסים.
  • להקים עסק שבו אתם משתמשים בכישורים אחרים שלכם, כמו מכירת אמנות שאתם יוצרים, הנחיית חוגים בתחום שאתם בקיאים בו וכיוצא באלה.
  • ללמוד תחום חדש בקורס מקצועי או הכשרה - רצוי שזה יהיה תחום שמדליק אתכם, כי רק כך יש לכם סיכוי אמיתי להצליח בקריירה החדשה.

רבים העומדים במצב זה - על פרשת דרכים מקצועית, בוחרים את האופציה השלישית, כיוון שהיא מקנה להם את האפשרות להגשים חלום וללמוד את מה שמעניין אותם באמת. היתרון של הכשרה מקצועית הוא שהיא נותנת לאותם אנשים ממש מקצוע חדש ביד, כך שלא יתעוררו השאלות "האם אתה באמת מומחה בזה?" או "איך הגעת לתחום?". ברגע שיש לכם תעודה מקצועית ביד, אתם כבר קרובים יותר למציאת לקוחות והקמת העסק בכל המישורים.

למשל בקורס הכשרת מאמנים אישיים אתם רוכשים את כל הכלים התאורטיים והמעשיים שצריך על מנת לעבוד בתור מאמן אישי. בסיום קורס כזה, מקבלים תעודת מאמן אישי המוכר על ידי לשכת המאמנים בישראל, ועם תעודה כזו אפשר לצאת לשוק העבודה. יש לציין כי רוב המאמנים בישראל הנם עצמאיים, וכל אחד מהם יכול בשלב זה או אחר של ההתמחות, לבחור להתמקד בתחום כלשהו של אימון אישי: זה יכול להיות אימון עסקי או ליווי עסקים, אימון משפחות, אימון כלכלי או אימון לדיאטה. כך, כל מאמן יכול להתמקצע בתחום הקרוב אליו יותר, מה שהופך את עבודתו למספקת ומהנה יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יסמין חיו


 


מאמרים נוספים מאת יסמין חיו
 
הכשרת מאמנים אישיים
מאמן אישי שעבר הכשרה מקצועית, הוא בעל כל הכלים והידע הדרושים על מנת לעזור למתאמנים שלו להשיג את המטרות שהם מציבים לעצמם בתהליך האימון האישי.

למה רפואה טבעית?
מהם יתרונותיה של הרפואה הטבעית על פני הרפואה המערבית? כיום רבים פונים לרפואה משלימה על מנת למצוא מזור לבעיות שונות שלא נמצא להן פתרון אצל רופא המשפחה.

למה אני לא מצליח בדיאטה לבד?
כשאנו ננסים לעשות דיאטה בעצמנו, ללא ליווי תזונאית או קבוצת תמיכה, הרבה פעמים הסיכויים נגדנו, ואנו לא מצליחים לרזות ולשמור על התוצאות. מה הסיבה לכישלון הדיאטות?

מה שותים בזמן דיאטה?
בזמן דיאטה חשוב מאוד להקפיד על שתייה של מים בכמות מספקת. מדוע זה כה חשוב? ומה אפשר לעשות כדי לשתות נכון במהלך היום?

איך לאכול מגוון גם בזמן דיאטה?
11/10/12 | דיאטה
הצעות מעניינות לגיוון של התפריט שלכם בזמן דיאטה. ארוחת בוקר, ערב, צהריים או ארוחת ביניים יכולה להיות מעניינת - ולא חייבים לאכול כל יום אותו דבר!

אחרי החגים מגשימים חלומות
זהו הקץ לדחיינות. כעת אנו רוצים באמת להגשים את החלומות שלנו ולהתגבר על המכשולים המונעים מאיתנו להצליח. אימון אישי עם מאמן אישי מוסמך מסייע מאוד בהגשמת היעדים.

המלצות לתפריט מאוזן בזמן חופשה
12/09/12 | דיאטה
יוצאים לחופשה בחג או בסוף השבוע? נפלא. רק חבל להרוס את הדיאטה בגלל כמה ימים של כיף. הכנו עבורכם כמה המלצות כיצד לצאת לנופש ולהינות, אך עדיין להישאר במסגרת המותר לפי הדיאטה שלכם.

נמאס לך מהעבודה - מה עושים?
לאחר שנים רבות באותו תפקיד ובאותה חברה, לאנשים רבים נמאס ורוצים לעשות שינוי בקריירה. אחת האפשרויות היא להקים עסק עצמאי בתור מאמן אישי. המאמר מסביר מהם היתרונות של עסק עצמאי, ומדוע כדאי לפנות לאימון אישי.

טיפים לבישול בריא לדיאטה
02/08/12 | דיאטה
לרבים מאתנו חשוב אכול מזון בריא ולהכין כמה שיותר מן המזון בבית ולא לקנות מזון מוכן המזיק לבריאות. אם גם לכם חשוב לאכול בריא, יש לנו כאן כמה עצות עבורכם כיצד לעשות זאת בבית.

מדוע מזון מטוגן איננו מומלץ?
26/06/12 | דיאטה
כידוע, אכילת שומנים איננה מומלצת בדיאטה. אבל מדוע? ומה ההבדל בין שומנים מסוגים שונים? מאמר זה מסביר על הצורך בשומנים בגופנו, ומדוע כדיא להימנע מטיגון בשמן, לא רק בשמן דיאטה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI