דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים הפנינג קלאב מד לכל המשפחה באירוע
הפנינג קלאב מד לכל המשפחה באירוע
מה רוצה 12/09/12 |  צפיות: 2520

יצירת אירוע מושלם

איך בימינו עושים רושם באירועים? ללא כל שמץ של ספק זאת אחת מהנקודותהחשובות ביותר שכל אחד תוהה לגביה בזמן ארגון הארוע המשמעותי שלו. לשאלה זו אין פתרון אחד, עם זאת בתקופה זויש הרבה דרכים יצירתיות שאפשר באמצעותן להרים את הארוע ולשדרג אותו לטוב ביותר ולא כמו כל ארוע משעמם. מחפשים דרכים להרמת האירוע? http://www.kestler.co.il/Sc.asp?ID=2982.

באילו דרכים כדאי לעורר רושם בערב שלך?

ישנם הרבה כלים ושיטות שיעשו את המאורע שלך לייחודי, אך מעבר לכך מאוד רצוי לחשוב אילו דברים הכי חשובים עבורך במסגרת כל הסכום המוקצה לאירוע, האם חשבת על יחודיות המתאבנים או רק הזיקוקים? על אילו אפקטים אתה והמשפחה תסכימו אולי לוותר אם זה יחרוג מהתקציב?

מעבר לדברים הבנאליים שרואים היום בכמעט כל אירוע, יש מגוון רחב של רעינות שהגיעו בשנים האחרונות ופוגשים אותם יותר ויותר. למשל, מפלי שוקלד, בר אקטיבי ועוד ועוד... עם זאת בכל אפשרות שתבחר סופר חשוב שתזכור שבשורה התחתונה יש גם אורחים, מסיבה זו הכרחי מאוד שתקלע לטעם של הרוב.

ערב קריוקי וריקודים

חוץ מההחלטה על מיקום האירוע, שללא ספק היא מרכזית, חשוב לשים דגש על המנות בהילולה. גם אם זהבחינה אם גם אם רק ביום הולדת ארבע לילד, רכיבים אלו הם חשובים יותר ממה שחשבת ומסיבה זו בדיוק, רצוי לחשוב עליהם היטב.

הנושא הקולינרימהווה את הלבשל הערב וברוב המקרים הנושא הכי מהותי למוזמנים. כשאתה בוחר את המנות מומלץ שתחשוב מי רוב המוזמנים. נוער וילדים או מבוגרים? הלוא לכולם כדאי להגיש אותו תפריט ולא כלמנה עיקרית שמגישים בבר מצווה תתאים לחתונה.

המוסיקה בארוע היא בלי ספק נושא חשוב, הרי היא תכריע ותקבע אם האירוע שלך יהיה יבש או מעולה. בסופו של יום אם כל האורחים מסיימים נוטפי זיעה ועם פנים מחייכות אז התקליטן עשה עבודה טובה. נושא חשוב הוא רשימת השירים לאירוע, יש זוגות שנותנים לדיג'י לבחור לבד את הפלייליסט, אולם אם נושא זה חשוב ומשמעותי עבורך כדאי ואף מומלץ שתשים דגש על מה לסגנון המבוקש.

לבסוף, אם יש לך עדיין שאלות לא פתורות בקשר להפקת הארוע או שאתה רוצה מידע נוסף לגבי אפשרויות, אנו ממליצים שתברר עם לקוחות קודמים או תבדוק באתר שלנו ותחשוב עם עצמך מה אתה ממש אוהב שראית באירועים וזה בכדי שתיהיה שלם ומסופק מהבחירות שלך.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI