דף הבית קניות וצרכנות צרכנות עגלות תינוק איכותיות
עגלות תינוק איכותיות
מה רוצה 29/10/12 |  צפיות: 2765

לרהט חדר תינוקות!

כל פעם שתינוק נוסף למשפחה זו שמחה גדולה כמו גם תחושת אחריות רצינית. הימים הראשונים מאופיינים בדאגות ותהיות רבות, האם המיטה נוחה? התינוק אכל מספיק? הוא לא חולה? ובלא מעט הכרעות גדולות שאנו ההורים חייבים להכריע ביניהן.

החלטה חשובה קשורה בציוד התינוקות שבו תשתמשו למן ההתחלה שבה התינוק שרק נולד יצטרך כמה פריטים, אפס כי בגלל שזהו פעוט קטן, כל הציוד חייב לעבור את התקנים הגבוהים והמחמירים ביותר, כלומר להיות בטיחותי. מפאת זאת חשוב מאוד להקדיש לכך זמן, לבחון הפרטים ולקחת פריטים איכותיים שאפשר לסמוך עליהם.

עגלות תינוק

לאו חשוב האם עומדים לרכוש עריסה, כיסא בטיחות כול פריט שקיים למען הרך הנולד, אם דנים בבחירה כ"כ חשובה, מהותי להתחקות אחרי אי אלה פקטורים עיקריים. ניתן להניח שרוב הדברים בחנותיפים על המדף, אבל דאגו לא לקנות מפאת מראה. אף העגלה הטובה ביותר עלולה להיות לאו נוחה לתינוקכם ולאו מתאימה. הימנעו ממקרים בהם אתם רוכשים רהיט מסויים רק על סמך אריזתו.

ווידוא הבטיחות

הפרט הראשי שצריך להתייחס אליו לפני רכישת אביזר שעומדים לבחור הוא כמובן המיגון שלו. פריט יכול להיקלט כמאוד יפה בחנות, ברם באם אינו עומד בתקני הבטיחות המתאימים, אסור לרכוש אותו. אם זוהי מזרון, עריסה וכול מוצר שקיים, אם הילד שלכם יעשה בו שימוש חשוב שזה יהא מיועד לתינוקות בגילו.

בנוסף, דבר שהינו מיועד לתינוקות, יהא בטיחותי לשימוש גם מבחינות אחרות, למשל חומרי הגלם שמהם הוא עשוי. בעצם יש פרטים רבים שאנו מסרבים לחשוב שהם מסוכנים, אבל כשהתינוק ייגע בהם ייתכן והם יהיו מפגע. הצורה של המתקן, לדוגמה, עלולה להיות חדה והתינוק עשוי להיפגע. מהסיבה הזאת בדיוק לבלי הבטיחות הנדרשת, אינכם רוכשים מאומה.

הורים, חשבו על התקציב!

כשבאים בפעם הראשונה לחנויות תינוקות יש לנו תחושה שכל מוצר צריך לקנות, אך בעצם, אינדקס קניות נורמלי בכלל לא כולל יותר מדי מוצרים. קיים סיכוי לא רע שחברים וקרובי משפחה ישמח להביא רהיטים משומשים, ואף שלא, תינוקכם יזדקק בשלבים הראשונים רק לציוד ראשוני.

זה מיותר ויקר לקנות את כל הרהיטים בחנות. תכננו בבית רשימה, וכאשר תבואו לחנות, היעזרו ברשימה. אל תתרגשו ממבצעים של 1+1 וגם ממוצרים אחרים שאתם חושבים שהם ממש שימושיים. ערכו השוואת מחירים ורכשו רק אביזרים שבאמת צריכים במחיר המשתלם ביותר. באופן זה תחסכו ותקנו האביזרים ללא הלוואות.

עומדים להפוך להורים? חשוב שתקראו את מה שש פה בכדי להגיע מוכנים לחנות. אל תחשבו שתמיד המוצר הכי יוקרתי מוכחר להיות איכותי, אף באם זה אביזר שכולם מכירים. בחנו שהשמות לא משפיעים עליכם ושרכשתם רק ע"פ הרשימה. לעוד אינפורמציה לגבי ציוד תינוקות מידע נוסף ב-בייבי ג'וגר. בציפייה שסייעתי למשפחות הצעירות. קחו נשימה ושיהיה לכם בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI