דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים יום הולדת 60 רעיונות למסיבה
יום הולדת 60 רעיונות למסיבה
מה רוצה 29/10/12 |  צפיות: 2565

רוצים לארגן מסיבה מקורית?

קשה לפספס שבתקופה האחרונה קרו לא מעט שינויים בכל הנוגע לאירועים. בעוד שלפני מס' שנים נהוג היה להסתפק במסיבה צנועה, הרי שהיום אנחנו מנסים להשקיע בעניין קצת יותר מאמץ. למה להתפשר על חטיפים מהסופר, מוסיקה באיכות נמוכה ומשחקי חברה נדושים, כשאפשר לארגן אירוע הרבה יותר מגניב? עם עמדת דיג'יי, מתחם שנועד למסיבות וכמובן הפעלות ואטרקציות לטובת האורחים?

אולם לברית

כשמדובר במסיבר בר מצווה, מסיבת יום-הולדת או כל אירוע שכולל ילדים פעלתניים, רצוי שיהיה בידור כלשהו במהלך הערב. ידוע שילדים נוטים לאבד עניין במהירות, בדיוק בגלל זה יהיה עליכם לארגן כמה הפעלות ואטרקציות שונות שיאפשרו לילדים לשחק, לרקוד ולהנות. קבלו רשימה של אטרקציות פופולאריות שיכולות להתאים:

מתקנים רטובים

מתכננים אירוע בחוץ? מתקנים רטובים זאת דרך מצוינת לבדר את המוזמנים במהלך החגיגה. מגלשות מים כיפיות, כל מיני מתנפחים ומסלול אתגרי מותאמים לילדים בטווח גילאים רחב למדי והם אטרקציה שרוב הילדים לא באמת זוכים לחוות באופן קבוע. לכן, עם מתקנים כאלה אפשר להיות בטוחים שהמסיבה שאתם מארגנים תהיה מדהימה.

הפעלות וסדנאות

הילדה אוהבת איפור? הילד אוהב לשיר ולרקוד? אופציה נוספת היא לדאוג לדוכנים והפעלות עם מפעילים מקצועיים בהתאם לגיל המוזמנים והתחביבים של בעל השמחה. ניתן ליצור קליפ בו יופיע בעל השמחה. אופציה נוספת היא להזמין מאפרת מקצועית שתשמח את הבנות. גם קעקועים הפכו לטרנד פופולארי ובנים ובנות כאחד מתים על האטרקציה הזאת. פעילויות והפעלות אלה מותאמות לתחביבי הילד ולגילאי האורחים.

אין כמו שולחנות משחק

האטרקציה שתתאים לכל מסיבה היא כמובן שולחן משחק.ילדים ומבוגרים אוהבים את המשחקים הללו ואלה מתאימים לכל אירוע. כדורסל או פיקפונג? או אולי דווקא סימולטור טיסה? מספר עמדות משחק וכל האורחים, ילדים ומבוגרים, יהיו מרוצים.

ומה עם האוכל?

זהו, בחרתם את כל האטרקציות לאירוע? עכשיו כדאי לחשוב מה להגיש לאורחים. לא חשוב אם זה אירוע של צעירים או מסיבת מבוגרים, אוכל זה חשוב. אחרי שהילדים יתרוצצו וישתוללו הם ודאי יהיו מאוד רעבים. מזל שכיום באפשרותכם לבחור מתוך המון אפשרויות קולינריות מוצלחות.

אפשר, לדוגמה, להגיש נקניקיית עוף איכותית, אפשר גם לארגן ארוחה של ממש, להנאת האורחים. עוד אפשרות היא לארגן שתי סעודות נפרדות, אחת לקטנטנים ואחת למבוגרים באירוע כדי לספק את הצרכים והרצונות של כולם. וברור שלא תהיה ארוחה בלי קינוחים בסופה, אז בין האפשרויות של הקינוחים והמתוקים אפשר למצואפנקייקים, וופל בלגי והדובדבן שבקצפת - עוגת יום הולדת.

נותר לכם רק לבחור!

כעת כדאי לשבת עם הילד\ה ולבדוק היטב את האופציות השונות. באופן שקול החליטו על הפעלות האירוע והמזון שיוגש בהתאם לרצונות וההעדפות, במסגרת התקציב ובהתאם למספר המשתתפים. כך תוכלו לתכנן אירוע שווה שכל המשתתפים יאהבו, גם אתם וגם הילדים.

גם אתם מוזמנים להפתיע ולתכנן מסיבה שכולם ידברו עליה. תתחילו לארגן כבר עכשיו את החגיגה הקרבה. לאינפורמציה נוספת לגבי מתקנים לאירועים - http://www.mlaofek.co.il/יום-הולדת-60-רעיונות, בלינק תוכלו למצוא לא רק פרטים טכניים, אלא גם המון הצעות למסיבות שאפשר לעשות בהם שימוש. שיהיה אירוע מוצלח!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI