דף הבית עסקים עסקים - אחר תרגום טקסטים בכל שפה
תרגום טקסטים בכל שפה
מה רוצה 01/11/12 |  צפיות: 2726
במקרה ששילמתם על חברת תירגום מזמן, אז כמובן ברור לכם שפעולה זו היאדבר מהותי. ההבנה הדרושה בניבים ושפות היא אינה 'משחק ילדים'. התפקיד מושתת על3 נקודות:

מלל - אספקט זה מורכב מהתעסקות רבה: תחומים כמו למשל תרגום עבודות, קורות חיים וגם ז'ורנאלים.

נוטריונים - בנושא זה הפנייה היא לרוב למגזרים העסקיים, שם חיוניים תירגומים במקרים של החלפת בעלות, מה שכן הנם גם נצרכים וניתנים לאדם הפשוט, בנושאים הכרוחים לצוואת.

תרגום ולוקליזציה - מקצוע שונה זה הינו נחוץ בשנתיים האחרונות, בסוף הוא תולדה של העוצמה האדירה של עידן האינטרנט, וכתוצאה מזה אנשים צורכים מידע רב מאתרים שונים. מנהלי פירמות רבים, מעוניינים מאוד לקנות מעסקים ממדינה שכנה ובמעצמות אחרות והם נאלצים להציג להם באופן קבוע את מצבם ואת הנעשה אצלם, על כן ישנו ערך רב לשרות מקצועי, במיוחד בזמננו.

תרגום טקסטים

בנוסף תקראו על לא מעט ספקי שירות אחרים, אולם הם ממש לא בעלי חשיבות. זכרו שבמידה ואתם צריכים מתרגמות לאמהרית ובנוסף, גם לאיטלקית, כדאי לכם לשים לב לאותן הנקודות.

חשוב לוודא

תחילה, הרכיב שלדעתי הכי חשוב הוא הנסיון. תזכרו ששירותי תרגום הם עניין למקצועניים והוא דורש מומחיות גבוהה מאוד. מסיבה זו בקשו לבחון ולראות תעודות גמר בשביל שתהיו רגועים - שהעסק חוקי.

לוחות זמנים - דבר זה מעניין את כולם, לפני ההחלטה על המתרגמת, מומלץ לשאול תוך כמה זמן מה שביקשתם ימסר, ואפילו תעמדו על כך שסעיף זה ירשם באופן ברור. בסוף מאוד לא כדאי שתצטרכו לסיים ולמסור פס''ד מתורגם ביולי וזה לצערנו יוגש לכם שבוע מאוחר מידי.

אספקלריה משמעותית היא לא אחרת מהקשר האישי. כדאי לא לשכוח שיחס טוב הוא ללא ספק הכרחי וחשוב, כמו שכולם רוצים שהמנקה בנתב''ג יפעל ויתנהג יפה, בדומה כך גם בשירות שלנו.

היה ואתם ממש צריכים חומר בתחום ובמיוחד טיפים בתחום הקליקו ותקראו ב-http://www.litera.co.il/text.asp?category=3245_27373_¤tpage=1.

בארץ ובעולם, פועלות לא מעט מוסדות תרגום, והרבה "מתרגמים" שגדלו להם באוסטרליה ומאמינים בהידע שלהם בלי שצברו ניסיון! תרגום בלי ספק, מורכב ביסודו מידע רב ובגלל זה מתעמקים בו במכללות.

בוודאי שאין ממש צורך לחפש אחר תורגמן כדי שיתרגם לכם עמוד משוודית להולנדית, תוכלו להיעזר בגוגל טרנסלייט. תרגום, בדומה לנושאים שונים שחייבים עבורם עובדים, עולים לא מעט ואת זה מומלץ להבין טוב.

על כן טרם ביצוע התשלום כדאי לברר ולבדוק גם דרכים שלא נכתבו כאן ( הכוונה אם רוצים לעשות משהו לא רציני), אולם מעוניינים להעביר לחברה לתרגם הרבה חומר בצורה אחראית אל תתקמצנו, ברור שזה משתלם מאוד, הרי בסוף מדובר בנושא שרוב האנשים תופסים ברצינות, ולא משנה אם מדברים על יהודים או בכלל ספרדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI