דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים איך מתבצע תכנון חתונה
איך מתבצע תכנון חתונה
מה רוצה 01/11/12 |  צפיות: 2655
כשהייתי ילדה גמרתי אומר לקיים ערב כלולות מרהיב ומקורי. דמיינתי שמלה כפרית ורציתי גן ירוק ופרחוני. כמובן שמאותו יום החלומות הללו הומרו באחרים פעם או פעמיים, אבל לא הייתה מחלוקת שיום זה יהא מיוחד! בלי ספק, קיימים לא מעט זוגות נרגשים שמפנטזים על ערב מופלא שיהמם את האורחים, הכיצדעושים זאת? התשובה פשוטה - פונים אל וודינג דיזיינר שיודע הכיצד להעניק איכות.

תכנון חתונה

נכון, תכנון ארוע הינו תהליך ארוך שדורש טיפול ברבדים שונים לדוגמא מציאת אולם וחברת עיצוב. אולם, על אף שהרבה נוטים לחשוב כי שכירת איש הפקה תנפח את העלויות, ההיפך הוא הנכון. אליבא דאמת, צוות הפקה מקטין עלויות וזאת בגלל שהוא מקושר למעניקי השירותים המוצלחים ומכיוון שכך יכול לבקש הנחה ניכרת.

כמו לדוגמה כשניגשים לנציגי גן במטרה לערוך במתחם את היום הגדול, המון פעמים נאלץ לגלות שהכסף אותו דורשים ממש לא קטן. ועדיין, אפילו שעד עכשיו נאלצנו לסגת ולסגור עם אולם שונה, בעזרתו של מפיק לא צריך להתאכזב. למעשה, קרוב לוודאי שאם המתכנן ידבר עם הבעלים, הם יתנו לו הצעת מחיר טובה יותר, וזאת משום הניסיון ודרך העבודה.

כל הפרטים אודות תכנון אירועים

תפקיד המפיק מאגד את כל היבטי תכנון הערב המרהיב ביותר, ובתוך כך עיצוב ועד הצלם. עסק ההפקה מתרכז ב דרישות והחלומות של בני הזוג ומעבר לכך עובד לפישיקול דעתו. כך הוא מסוגל לתכנן מאורע נפלא.

איך לברור מארגן חתונות?

בימים אלה, אפשר בהחלט למצוא בלי די עסקי הפקה. למרות זאת הקושי הוא להגיע אל מפיקים ומעצבי אירועים שאכן יכולים לעבוד כראוי. ולכן, לפני ששוכרים מארגן ארועים מסוים, כדאי לשקול כמה היבטים:

ניסיון במקצוע - למרות שיש מארגני חגיגות שאכן מחזיקים בניסיון רב שנים בארגון ועיצוב מגוון אירועים כגון אירועי קונספט, אירועים מצומצמים ואירועי יוקרה, יש מפיקים שמתרכזים בעיצוב והפקת סוג מסוים. דהיינו בטרם בוחרים עסק הפקות אחד, מומלץ לברר כי הוא מסוגל לארגן מאפס אירועים מגוונים.

פרמטר שני זה מיומנות - כדי לזכות לתוצר מושלם, כדאי לשכור מארגן ידוע בהתאם לזה, יש לדרוש הערכות מלקוחות קודמים.

מעוניינים גם לשכור מפיקים? צריכים הכוונה איך לצוד את הנכון? פרטים נוספים ב-http://www.amit-designs.co.il/הפקות-אירועים וקבלו מענה מהיר.

לסיכומו של עניין

עיצוב ותכנון אירועים הוא ענף של מומחים, שיש באפשרותם להעניק לציבור הלקוחות שירות עילאי. אמת ויציב, ישנם די הרבה מארגני ארועים, ולמרות זאת אין לשכור מנהל ומתכנן אירועים לפני שבוחנים המלצות ולפני שרואים תיק עבודות של מיני הפקות אירועים . בדרך זו תצליחו לדעת שהגעתם אל מתכנן אירועים בעל מומחיות שוודאי יעניק לקהל לקוחותיו שירות עילאי.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI