דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב מוצר עיצוב מוצרים דורש מעצבים מוכשרים
עיצוב מוצרים דורש מעצבים מוכשרים
totach kidum 24/01/13 |  צפיות: 13212

עיצוב מוצרים דורש מעצבים מוכשרים

אתם מתבוננים על המוצרים שמסביבכם ותוהים, איך עיצבו, תכננו וייצרו אותם? התחום מעורר לכם את הדמיון עבור מוצרים אחרים? עיצוב מוצרים הינו תחום בעל משמעות גדולה עבור קידום ומכירת המוצרים. בשנים האחרונות התחום קיבל משמעות שונה, לעומת עשרות שונים, משום שהתחרות גדלה ואתו ההתפתחות של המוצרים התפתחה וכתוצאה מכך ישנם מוצרים איכותיים רבים, אך השוני ביניהם הינו העיצוב. ההצלחה של המוצרים תלויה בעיצוב, ולכן הוא צריך להיבחר בקפידה תחת האטריבוט המאפיין את החברה באופן ספציפי. העיצוב צריך להשתייך, בצורה חדשנית כמובן, אל המותג של החברה, כי בזכות המותג רוכשים את המוצרים. במידה ומדובר בחברה מסחרית, היא מוכרחה להעסיק מעצבים תעשייתיים על מנת להצליח.

עיצוב מוצרים עבור המוכשרים

במידה ויש לכם דמיון וראש יצירתי, ועם זאת ידע ועניין בעשייה טכנית, מומלץ שתלכו ללמוד לימודי עיצוב תעשייתי. כדי להצליח בשוק העבודה, ולהתקבל לעבודה נחשקת בחברה בעלת מוניטין, אתם מוכרחים ללמוד את העיצוב במסגרת אקדמית. יש לכם שתי אופציות – לימודי תעודה או תואר. רצוי שתלמדו לימודי תואר, למרות שהם לוקחים יותר זמן מתעודה (ארבע שנים), משום שבמסגרת הזו תקבלו את הכלים הטובים שיהפכו אתכם למקצועניים. ישנן מסגרות שמתמקדות בנושאים שונים, כגון: עיצוב תעשייתי, עיצוב מוצר, עיצוב אריזה, עיצוב גרפי, עיצוב פנים, ועוד – כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אל אחת המסגרות הידועות, ולקבל ייעוץ. במידה ויש לכם תיק עבודות, כדאי לכם להביא אותו אתכם כדי שיקל עליכם להתקבל ללימודים.

לפני שמחליטים בודקים

אם אתם רוצים לקורא מידע מעמיק על התחום, אתם יכולים להיכנס למנוע החיפוש של גוגל ותקתק צירוף המילים "עיצוב מוצרים" או "עיצוב תעשייתי", ולאחר מכן יופיע בפניכם מידע באתרים שונים ומגוונים. במידה ויש לכם קרובים משפחה, חברים או מכרים שעוסקים בתחום, רצוי שתשאלו אותם אודות המקצוע, ושאלות שאתם רוצים לשאול. אם אתם מתלבטים לגבי המוסד שבו תלמדו לימודי עיצוב, בררו המלצות וביקורות על המקומות השונים ברשת האינטרנט, ובנוסף ללכת לימים פתוחים שכל אוניברסיטה או מכללה מציעות, להתרשם מקרוב, ולקבל ייעוץ. תתכוננו לעולם נפלא, דינמי, ואתגרי שבו תוכלו לעצב מוצרים שאנשים וגם אתם, יוכלו ליהנות מהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI