דף הבית עסקים תעשייה ימי גיבוש לחברות
ימי גיבוש לחברות
totach kidum 20/02/13 |  צפיות: 2890

ימי גיבוש לחברות \  יוםגיבוש

ימי גיבוש לחברות נועדו להוציא את העובדים מחיי השגרה ולהעביר אותם חוויות משותפת, תוך כדי שיתוף פעולה ועבודות שמתקיימות רק אם עובדים בצוות. זאת כדי להמחיש לעובדים, שאם לא יהיו קרובים ולא ישתפו פעולה, העובדה לא תתבצע בצורה טובה. מספר שעות שבהן לא עושים משהו שקשור לעבודה, אלא משהו מהנה ואחר, הרי אתם רוצים לפנק אותם ולקרב ביניהם לא? בתוכו תהיה כלולה ארוחת צהריים ואטרקציה או סדנה שהמנהלים או הבעלים יבחרו. אם לשלב בין הגיבוש להנאה ולא צריך לעשות זאת בצורה כזו רשמית ורצינית, הרי כך העובדים ישתחררו ויתקרבו זה לזה. יום גיבוש צריך לצור אינטראקציה בין העובדים וזה יתקיים בעזרת מנחה מקצועי. ם

יום גיבוש בבוקר או בערב?

במידה ואתם מעוניינים לקיים גיבוש בבוקר, תוכלו לעשות זאת בטבע או בפעילויות עם מים, כמו: קיאקים, שייט, פארק מים, ספורט ימי אחר ועוד. ימי הגיבוש בטבע יכולים להיות נהדרים עבור העובדים, גם מבחינה נפשית משום שתמיד טוב לצאת מכותלי המשרד אל הטבע ולנשום אוויר משוחרר וחופשי, בעוד שיכירו את עמיתיהם לעבודה באווירה טובה וחיובית. ימי גיבוש לחברות אפשר גם לעשות בערבים, עם ריקודים או משימות מצחיקות ומשותפות, אוכל ואלכוהול (נכנס יין ואתו נעלמים המתחים). אפשר לחלק את העובדים לשתי קבוצות לעשות משחקים מגוונים שמתבססים עליהם. תנסו להציב את עצמכם במקום ולראות אילו פעילויות היו מועדפות עליכם וכדאיות על מנת שתרגישו מסופקים ומוערכים.

סדנאות שונות

אם אתם רוצים יום גיבוש שיהיה מלווה בסדנה של עשייה או כדי לפנק את העובדים, כדאי לכם לבחור סדנת שוקולד או סדנת בישול או סדנה לטיפוח הנפש והחיים. עדיף שיהיו סדנאות מהנות ולא הרצאות שקשורות לעבודה, כי לא כך ימי גיבוש לחברות צריכים להיות, כי זה בנפרד. הם צריכים להרגיש שזה בונוס, צ'ופר על היותם עובדים בחברה שלכם. כל אדם אוהב שמעריך אותו ומוכיחים לו זאת על ידי פינוקים והפתעות. זכרו שאם העובדים ייהנו וייצרו חברות בינם לבין עצמם, העבודה שלהם תהיה יעילה יותר, כי כך יהיה להם יותר כיף לבוא לעבודה והרצון להשקיע יבער בתוכם. כמה שיותר לפנק, יותר טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI