דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן היכן לחפש את הוילה הבאה שלי?
היכן לחפש את הוילה הבאה שלי?
totach kidum 04/06/13 |  צפיות: 2888

וילה בקיסריה על פי תפיסתנו נחשבת כחלומו של כל אחד מאיתנו: בריכה ענקית, הרבה חדרים, מטבח גדול, סלון מרווח, גינה פסטורלית, מרתף, שטח גדול ועוד..

קיסריה נחשבת כעיר יקרה למחיה, אפשר לייחס זאת לבתי היוקרה והפאר שנבנים בה ולאיכות החיים הגבוהה בה, רמת השירותים שהסביבה מציעה ועוד, כל זאת ביחס לערים אחרות ברחבי הארץ.

קיסריה הינה עיר המושכת רבים בגלל מיקומה הגיאוגרפי המרכזי אשר פותח אפשרויות רבות וחלון הזדמנויות למקומות תעסוקה, שכונות המגורים המטופחות המושכים קהל רב, אתרים לאומיים והיסטוריים אשר מעלים את ערכה של העיר והתיירות הרבה שבה.

קיסריה הינה עיר מגורים אשר חיי החברה והסביבה שלה מתאימים לגילאים שונים, למשפחות, צעירים ולילדים.

בקיסריה ישנן וילות בקיסריה אשר שוכנות ליד הים. אלו כמובן משאלת לבם של רבים, אך עקב מחירן המרקיע שחקים מעטים מאתנו יכולים להרשות לעצמם לרכוש, לבנות נכס שכזה או אפילו תשלום למחייה בשכירות.

שכונות המגורים של קיסריה נבנות יחד עם דגש על השקעה בעיצוב ותכנון יוקרתי של הבתים, על מנת שאלו יהיו מאופיינים בייחודיות המבדילה אותן משכונות אחרות בערים אחרות.

לאחרונה ישנה מגמת עלייה בבניית בתים ומכירת מגרשים בקיסריה, אך למרות זאת מחיר וילה בקיסריה עדיין בשחקים. על מנת לסבר את האוזן, מחירן ההתחלתי של וילות למכירה בקיסריה מתחילות במספר מיליון שקלים בודדים ועד עשות מילוני שקלים. מחיר אשר תמורתו יהיה ניתן לרכוש שני בתים בישוב או עיר שבסביבת האזור. כל זה לא הופך את קיסריה לפחות מבוקשת. הביקוש של בתים להשכרה בקיסריה הינו גבוה ומבוקש על ידי רבים והכדאיות של רכישת נכסים בה כדאית ביותר.

לרוב תושבי העיר הינם אנשים אמידים ומבוססים כלכלית אשר יכולים לעמוד בתשלומי השכירות והמחייה הגבוהים במיוחד. ישנן רבים אשר רוכשים וילות להשכרה בקיסריה ומשכירים אותם כהכנסה נוספת.

לסיכום, אם יש לכם את האמצעים הכלכליים לרכוש בית בקיסריה או לשכור וילה בקיסריה, אין ספק שמדובר בקרש קפיצה לאיכות חיים גבוהה משמעותית מאיכות חיים בהרבה ערים שונות בארץ.

למרות מחירי הנכסים המרקיעים שחקים אין ספק שאתם מקבלים עבורם תמורה רבה. קיסריה אינה חייבת להישאר בגדר חלום, אלא גם יכולה להיות המציאות שלכם!

חשוב לי לציין במאמר זה שישנם גם אנשי עסקים אשר שוכרים וילה בקיסרה על מנת לארח פגישות עסקיות, לארח שותפים לעבודה מארצות זרות וכן ישנן כאלה שהוילה בקיסריה משמשת כבית נופש ממש כמו בסרטים, מרפסות ענק, חצרות, בריכות, קירבה לחוף הים (חלק מהוילות ממש על קו המים), וזו הסיבה שאזור זו נחשב לאחר האזורים היוקרתיים בארץ, הוא שמור מאוד, מטופח ברמת אסטטיות גבוהה במיוחד.

אם יש לך כסף ואתה רוצה להגשים את חלום אמריקה כאן בישראל – זה אפשרי!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI