דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים ימי כיף וגיבוש – חלק בלתי נפרד מהעסק שלך
ימי כיף וגיבוש – חלק בלתי נפרד מהעסק שלך
totach kidum 20/06/13 |  צפיות: 2323

ימי כיף וגיבוש הם דרך מצוינת להעניק לעובדי המשרד או החברה רענון על מנת לשפר ביצועים ולגבש את הצוות הקיים במשרד. במקום העבודה עובדים אנשים שונים שלא תמיד מצליחים ליצור קשר אחד עם השני בצורה עמוקה ולפתח את החברות שיכולה להיווצר ביניהם. לכן חשוב מאוד לעשות שינוי בשגרה היום יומית היכולה לגרום לשחיקה ובהמשך לחוסר מוטיבציה מצד העובדים שלך, מה שיכול בסופו של דבר להזיק לעסק. מלבד האפשרות לנוח ולהירגע מחוץ לכותלי המשרד, ביום כזה ניתנת האפשרות לעובדים להתנתק מהשגרה השוחקת ולהתבטא בצורה אינדיבידואלית ושונה ממה שהכרת מהם עד היום.

יש המון אופציות ואפשרויות לימי כיף וגיבוש, החל מטיול בחיק הטבע ופיקניק ועד לפעילויות קבוצתיות שונות ומאתגרות שיתנו ערך מוסף לפעילות המשרדית הרגילה שהצוות רגיל אליו ובכך גם לחזק קשרים בין האנשים השונים העובדים יחדיו, מה שייתן בסופו של דבר אפקטיביות ויעילות טובה יותר במקום העבודה. אחת הפעילויות המומלצות היא רכיבה על סוסים ובסוף המסלול ארוחה מהנה או אפשרות לפיקניק ענק בשיתוף כל עובדי החברה. עוד אפשרות מומלצת ואפילו חסכונית אך מהנה לא פחות היא פעילות חברתית על שפת הים הכוללת ארוחה ומשחקי חברה מהנים אשר יתרמו להתגבשות והכרת צדדים שלא הכרנו בכל אחד או אחת העובדים או העובדות שחולקים עימנו את רוב שעות היום.

שאנו מדברים על ימי כיף וגיבוש, אסור לנו לשכוח שיש הבדל בין יום כיף ליום גיבוש ופה בעצם אחריות המנהל לבחור את הפעילות בהתאם להחלטתו, במידה ומדובר ביום כיף שמטרתו העיקרית היא הנאה ושינוי שיגרה על המנהל להתחשב בתקציב שעומד לרשותו ולקהל היעד שעובד אצלו כדי להתאים את הפעילות האידיאלית לעובדים. שאנו מדברים על יום גיבוש המטרה היא כמובן גם להנות אך גם להכיר עובדים חדשים או קיימים שלא הכיר לעומק ולשם כך היום צריך להיות מתוכנן בהתאם ולכלול משחקים שונים החושפים צדדים שונים שלא הכרנו בעובדים.

יום הגיבוש הוא יום הלמידה האפקטיבי ביותר שניתן לו בכדי להכיר את הצוות שהוא מעסיק ובעתיד גם לנווט את עובדיו בהתאם לקווי האופי הבולטים שלהם. בין היתר יוכל המנהל לגלות כישורי מנהיגות, יכולות הבנה ואסטרגיה וכישורים בין אישיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI