דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה שלטון מקומי תרגום מסכמים חשובים לפולנית
תרגום מסכמים חשובים לפולנית
אבנר כהן 07/07/13 |  צפיות: 17839

כדי להגיש מסמכים רשמיים עבור הממשלה הפולנית, צריך לדאוג שהחומרים יהיו בשפה המשפטית הנכונה. זה אומר שהם לא סתם צריכים להיות מוגשים בפולנית, אלא גם להיות כתובים בצורה נכונה. בשל כך אין ברירה אלא לפנות למומחה לתרגום לפולנית רשמית, כלומר, נוטריון פולין, אשר מכיר את הז'רגון המקצועי בצורה טובה ויבטיח את הגדלת הסיכויים שלכם לקבל את מה שאתם מחפשים מהממשלה הפולנית. בין המטרות אפשר למנות אזרחות, דרכון, לימודים, הגירה וגם השבת רכוש אבוד מתקופת השואה. נוטריון פולין הוא גם עו"ד ולכן הוא מכיר את החוק המקומי על בוריו ויודע איך לקצר לכם תהליכים ולמקסם הסיכויים לקבל את מבוקשכם.

כל מדינה ומה שהיא צריכה

בקשות מפולין למשל, שונות מאד משל שכנתה גרמניה. דרכון גרמני הוא הליך אחר, למרבה הפלא מסובך פחות. כל מדינה דורשת בקשות, ניירת או מסמכים שונים מהמבקש ממנה דבר מה, והכל כמובן צריך להיות בשפה המקומית. לדוגמה, אם מבקשים אזרחות בפולין ו/או גרמניה, צריך להמציא תעודת לידה רלוונטית או מסמך רלוונטי אחר, יש צורך להגישו בשפה המקומית. כאמור לשם הדוגמה – נאמר ונולדתם בישראל ואתם מבקשים אזרחות פולנית ע"ב סבא שלכם, שנולד בפולין. אתם צריכים להגיש אישור לממשלה הפולנית, שהסבא לא שרת בצה"ל; זה אומר שאת האישור העברי יש צורל להעביר דרך נוטריון פולין שיתרגמו לפולנית ויערוב שאכן כך הדברים.

עסקים בפולין

עוד סיבה להשתמש בשירותים נוטריונים היא עסקאות כלכליות. כדי לעגן חוזים בפולין יש צורך לחתום עליהם בפולנית, ובשל כך צריך עורך דין ונוטריון המסוגל לעשות זאת. אחת הסיבות היא ענייני מס, במיוחד אם החברה היא ישראלית אך עושה עסקים בפולין. אמנות המס בין פולין לישראל מאפשר שירותי נוטריון פולין כדי לבטל מס כפול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבנר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אבנר כהן
 
טיול אופניים
25/08/14 | אופניים
בכל כמה שנים ישנו טרנד חדש שמשתלט על העולם, כשהפעם הטרנד הזה הוא הטרנד הבריאותי.

על הקשר בין הרצת תוכנת סולידוורקס לייצור שקיות פלסטיק
08/10/13 | קניות
תהליך ייצור של פריט כלשהו אורך זמן ממושך, בין אם מדובר בסמארטפון מתקדם ובין אם מדובר בסך הכל בחטיף שוקולד. כמובן שלכל מוצר יש את פרק הזמן שאורך ייצור, אך בשורה התחתונה לא תראו אף מוצר שמרגע התכנון שלו ועד להוצאתו לשוק אורכים מספר ימים בלבד, אלא במינימום מדובר במספר חודשים, כשפעמים רבות זה אורך במשך שנים.

חופשה בארץ עם רשת מלונות פתאל או חופשה בחו"ל באמצעות דילים לברצלונה
להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל. זו המנטרה לפיה אנשים רבים מתכננים את החופשה שלהם ולכן הם מחפשים פעמים רבות את החופשה האולטימטיבית בארץ שתקנה להם הרגשה כאילו הטיסה אותה הם לקחו לא הייתה לאילת, אלא רחוק מאוד משם.

דירות חדשות בקריות- בקרית מוצקין, קרית חיים וקרית ביאליק
29/09/13 | נדל"ן
קחו לרגע אדם שעובד במרכז ומעוניין לרכוש שם דירה. הוא נשוי פלוס ילד ועוד ילדה בדרך. הוא שייך למעמד הביניים והוא ואשתו עובדים לפרנסתו. בדיוק כמו שאלה מתמטית כך עולה גם השאלה הבאה- מתי הוא באמת יוכל לרכוש דירה או ליתר דיוק לשלם את המשכנתה עליה? התשובה היא, כנראה, לעולם לא.

על הקשר בין כתיבת קורות חיים לבין קורס דמיון מודרך
החלק הברור ביותר של הכנה לעבודה היא כתיבה של קורות החיים. הטקסט יפה ומסודר, כל מילה מוקפדת והמטרה העליונה היא להוציא אותך כמה שיותר טוב. אבל לעיתים זה לא מספיק. לפעמים אתה מגיע לחוץ לראיון, לא מצליח לבטא את מה שאתה בדיוק חושב ומסתבך עם המילים, מה שלא מותיר ברירה למעסיק הפוטנציאלי- והוא נותר רק פוטנציאלי, בלי החלק של המעסיק.

השלבים בהגשת המנה- יועץ בטיחות מזון מתחיל, מתכוני שפים מסיימים
מי מאתנו לא אוהב לסעוד באיזו מסעדה טובה ולאכול אוכל טוב ומשובח, כזה שבסופו נלקק את האצבעות? כנראה שכולנו מעדיפים לאכול איזו מנה יוקרתית ומשביעה מאשר שוב להכין חביתה במטבח הקטן שלנו. אבל לא הרבה יודעים את התהליך המפרך שעובר המזון מרגע שהוא יוצא כחומר גלם ממפעל הייצור ועד שהוא הופך למזון הטעים שמונח לפנינו.

מתכון לילדים חובבי בישול
יש הרבה ילדים שאוהבים לבשל. את רזי הבישול הם לומדים מהסבתא האם מתוכניות טלוויזיה או מספרי מתכונים. יש שפים שהוציאו ספרי בישול המיועדים לילדים שבהם כל ילד יכול למצוא את מתכון לילדים המתאים לו ביותר וממצרכים שהוא אוהב.

פרחים תל אביב
25/08/13 | גינון
תל אביב היא העיר הגדולה בישראל ויש בה הכי הרבה תושבים מכל הערים האחרות בארץ. כמעט בכל רחוב או מרכז מסחרי אפשר למצוא חנויות פרחים וצמחים.

טיסות לבריסל- יעד עבור טיול בר מצווה לאירופה
דברים רבים בעולם נעשים בלא שום סיבה, אך יחד עם זאת ישנם דברים שנעשים לא בכדי. אחד הדברים הללו היא בחירתה של העיר הבלגית בריסל כבירתו הלא רשמית של האיחוד האירופי. העיר נחשבת לאחת מהערים בעלות המגוון האתני הגדול ביותר, כשמעל כולם ניתן לשמוע ערב רב של שפות כמו פלמית, צרפתית או הולנדית.

מתאמת נסיעות וגם עורך דין תעבורה- את מי צריך לבעיות תחבורתיות?
18/08/13 | תעבורה
חוץ מספורט בשעות בין הערביים, הליכה הפכה להיות חסרת כל שימוש. למרבית המקומות אין ברירה אלא להשתמש בכלי תחבורתי על מנת להגיע אליהם, וגם אם כבר יש מקום קרוב בו אנו צריכים לבקר נעדיף להשתמש ברכב. אך השאלה שנשאלת היא למי פונים כשיש לנו בעיה שצצה במהלך הנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI