דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן וילות למכירה בקיסריה
וילות למכירה בקיסריה
totach kidum 29/07/13 |  צפיות: 2884

בועת נדל"ן זה מצב בו מחירי הדירות לקנייה עולים באופן משמעותי, בעוד שמחירי השכירויות נשארים באופן יחסי אותו הדבר. בארצות הברית מחיר השכירות נקבע בהתאם למחיר הקנייה של הדירה. כלומר, שמחיר השכירות השנתי הוא ערך הדירה חלקי חמש עשרה שנים. פה במדינת ישראל בשנים האחרונות המצב הוא כמעט כפול. קנייה של דירה עולה המון כסף ובעוד שהשכירות היא נמוכה בהרבה ממה שהיא אמורה להיות במציאות. וזה מה שנקרא בועת נדל"ן. הדבר הוא שונה באופן יחסי באזור המרכז אך עדיין לא משתווה למצב האידיאלי כמו שקורה בארצות הברית. אם לדוגמא וילות להשכרה בקיסריה עולות שלושה עשרה אלף שקלים בחודש ומחיר הוילה לקנייה הוא תשעה מליון הערך בין השכירות של הדירה למחיר הדירה לקניה הוא לא הגיוני. היום המון אנשים נוהרים לקנות דירה ולא מבינים שזהו מרדף חסר ערך אשר לא משתלם לתווך הרחוק. כי בעוד כמה שנים מצב הנדל"ן לא ימשיך להיות כמו שהוא ובועת הנדל"ן תתפוצץ ואז ערך הדירה ירד באופן משמעותי ממש כמו שקרה בארצות הברית. הארנונה תישאר אותו הדבר ויצא מצב בו האנשים אשר לוקחים היום ארנונה ישלמו פי שניים או שלוש מערך הדירה בפועל.

וילה בקיסריה לקנייה עולה הרבה יותר מערך השכירות שלה ומצב כזה הוא לא תקין. ברגע שבועת הנדל"ן תתפוצץ ירדו המחירים של הדירות אך וגם השכירות תרד אך לא באותה רמה אשר ערך הדירה לקנייה ירד. היום ניתן למצוא מחירים נוחים יותר בעזרת משרדי התיווך השונים שיש במדינת ישראל. אמנם אתרים כמו יד שתיים והומלס, פגעו במשרדי התיווך והנדל"ן, אך היום יותר ויותר אנשים מבינים שאכן שווה לשלם דמי תיווך לאדם שזה המקצוע שלו על מנת לקבל נכס במצב טוב ובתווך הרחוק גם הרבה יותר משתלם. יש משרדי תיווך בכל עיר במדינת ישראל ולפחות משרד אחד, אשר מאגדים לתוכם מאגרים של דירות למכירה והשכרה וכמובן ניתן למצוא שם מציאות אשר לא נוכל להגיע אליהן באתרים כמו יד שתיים.

אם אתם מחפשים וילות למכירה בקיסריה או דירות להשכרה בתל אביב, עדיף לפנות לאיש מקצוע אשר נמצאים ברשותו מאגרים של דירות במצב מעולה ובהתאם לתקציב שברשותכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI