דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים תקליטן לאירועים
תקליטן לאירועים
totach kidum 04/08/13 |  צפיות: 2521

כפי שידוע הכנות לחתונה מלאות במליון דברים שצריך לעשות, אם חשבתם שהחלק הכי קשה זה לרדת על ברך והציע נישואים אז טעיתם.. עד פה זה החלק הקל. ברגע שקיבלתם את ההחלטה. מתחילה העבודה הקשה. כמובן שכל זוג לקוח זאת אחרת. יש זוגות שלוקחות את הנושא בקלות. ובעצם נהנות מהתהליך . מכל פגישה ומכל התקדמות. יש זוגות שהתהליך קשה להם, שמעכבות הכל ליום האחרון ואז נכנסים ללחץ לקראת הסוף, יש גם דרכים שונות להתמודדות עם ההכנות. זוגות מסוימים מכינים לעצמם לוח זמנים מסודר שבעצם נותן להם אינדיקציה כל יום מה השלב הבא. היום סוגרים צלם , מחר סוגרים תקליטן לחתונה. ועוד יומיים פוגשים את הרב.הכל מדויק. הכל ברור. ואז בעצם לא נכנסים ללחץ לקראת ההגעה לאירוע. מצד שני, יש זוגות. שעושים את הכל על החודש הראשון, ישר בוחרים אולם לאחר מכן בוחרים תקליטן לאירוע, ובעצם מספיקים הכל מהר ואז יש להם שקט, יש כמה שלבים שיש לבדוק אותם לעומק ולא לסגור במהירות. לדוגמא. שמחפשים תקליטן לחתונות, חשוב גם להיפגש איתו לפני ולראות מה הוא בעצם מציע. מי הוא. עבודות שעשה. ללכת אולי לחתונה שהוא מתקלט בה ולראות איך הוא מלהבי את הקהל, איך הוא מתאים את עצמו לקהל, לסיטואציות שקורות. מתי השיא, מתי אנשים הולכים הבייתה, בנוסף שבוחרים אולם, חשוב לבדוק טוב טוב מה ההמלצות. מה עברו זוגות שהתחתנו באולם בעבר. האם באמת האופי של האולם מתאים לנו , כי גם אם היינו באולם הזה כאורחים אין זה אומר שהחוויה תהיה אותה חוויה שאנחנו נמצאים שם כזוג שעומד להתחתן, צריך גם כמובן לבחור את האוכל שיהיה בחתונה, חשוב לא להיות בנאליים, בנוסף חשוב כמובן שיש מגוון של אוכל. יש הרבה אנשים שאוהבים הרבה דברים , חשוב שלכל אחד יהיה מה לאכול. כי בסופו של דבר . הכל יכול להיות מושלם. אם האוכל לא היה טוב ולא היה מספיק מבחינת כמויות. זה הדבר היחידי שיזכרו לכם,

לסיכום כמובן שחתונה זה מאורע מאושר. ואתם צריכים להנות מכל רגע, אבל חשוב לקחת החלטות נכונות שמתאימות לאופי שלכם וגם כמובן לתקציב שלכם. והעיקר שיהיה מזל טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI