דף הבית תיירות ונופש אטרקציות חבילות ספורט
חבילות ספורט
אבנר כהן 11/08/13 |  צפיות: 2987

בכל שנה מתקיימות פעילויות ספורטיביות בעולם. חובבי ספורט רבים רוכשים חבילות ספורט כדי לצפות קבוצה שהם אוהדים.

לדוגמא. ברצלונה היא עיר ספורט ידועה בספרד. יש בה קבוצות כדורגל, כדורסל ועוד. ישראלים רבים אוהדים את קבוצות הספורט של עיר זו ובכל פעם שמתקיים משחק חשוב של הקבוצה הם נוסעים לברצלונה כדי לצפות במשחק.

חברת התעופה והתיירות יוצאות בחבילות ספורט קרוב למועד המשחק החשוב ומציעות לקהל הלקוחות כרטיסי טיסה, חדר במלון וכרטיס כניסה למשחק.

יש כאלה חבילות ספורט שכוללות כרטיס טיסה, כרטיס כניסה למשחק ובצמוד כרטיס טיסה חזרה לארץ, חובבי הספורט לכמה שעות בברצלונה והם אינם זקוקים לחדר במלון.

הגברת מכירת חבילות ספורט היא בתקופה בה נערכים מפעלי ספורט עולמיים כמו מונדיאל, אולימפיאדה, אליפויות עולם או אליפות אירופה. בתקופה זו מוגברות הטיסות למדינת היעד וחובבי ספורט רבים רוכשים את חבילות הספורט כדי ליהנות מהספורט החביב עליהם.

בתקופת החורף אפשר למצוא חבילות ספורט בעיקר לחובבי ספורט החורף הלוא הוא ספורט ההחלקה על השלג, הסקי. מרבית ארצות אירופה אבל לא רק גם באמריקה, אסיה ואוסטרליה הקימו אתרי סקי באזורים בהם השלג נעלם ומחזיק זמן רב.

בישראל לצערנו אין מקום לעסוק בספורט זה מאחר והמקום היחידי הוא החרמון שרוב ימות החורף סגור למבקרים ובימים שהוא  פתוח כל עם ישראל נמצא במקום.  חובבי הסקי הישראלים נאלצים לצאת למדינות השונות בעולם כדי לעסוק בגלישה וחברות התיירות והתעופה יוצאות בחודשי החורף בחבילות ספורט המיועדות לחובבי הסקי.

חבילות ספורט בחורף כוללות בנוסף לכרטיס טיסה גם מקום בצימר או מלונית באזור האתר, אפשרות להשכרת רכב, אף כי הדבר אינו מומלץ למי שאינו יודע לנהוג בתנאי מזג אוויר קשים ועל גבי קרח, השכרת ציוד והשכרת שירותי מדריך גלישה.

מתנות

מי אינו אוהב לקבל מתנות. הבעיה עם מתנות היא בבחירתן. יש אנשים שמוזמנים לאירוע מסוים שאינו בתוך המשפחה הוא קשור לחבר מהעבודה לא בדיוק אירוע מחייב אבל אי אפשר לבוא ללא מתנות. לא תמיד אנחנו מכירים את המארח ולא יודעים מה הוא אוהב, איך מעוצב ביתו ומהן המתנות המתאימות ביותר לקנותן.


לצורך זה יש מתנות ניטרליות כמו עציץ, צלחת פירות, מפה או כלי למטבח. אם יש למארח את כל זה יהיה לו עוד אחד ואם חסר לו יהיה לו עתה.

לרכוש מתנות לקרובי משפחה קל יותר אתה מכיר את אופי האדם, עיצוב הבית שלו והטעם האישי. יש מתנות מיוחדות לכל אירוע. אם מגיעים למסיבת יום הולדת אפשר לרכוש מתנות אישיות כמו ספר, עניבה ועוד.


אם האירוע הוא יום נישואין אפשר לרכוש משהו משותף לשני בני הזוג כמו פריט לדירה, או להעניק יום כיף במועדון ספא, כרטיס להצגה או למי שמקורב יותר לזוג אפילו בילוי רומנטי במלון בוטיק. הכל ביחס לקרבה.


ישנם מקומות עבודה המעניקים מתנות לעובדים שפורשים מהעבודה, לימי הולדת או לחגים. אחד הדברים הקשים ביותר היא מציאת מתנות לעובדים לראש השנה ופסח. ישנם עדיין מפעלים שמעניקים מתנה אבל רובם עברו לתת תלושי קנייה דבר שמקל על מנהלי המפעל.

הקושי הגדול ביותר במציאת מתנות הוא בין בני זוג. רוב הזוגות רוכשים לעצמם את כל מה שהם שצריכים. אבל בכל זאת ישנם אירועים שעל בני הזוג לציין והם צריכים לקנות האחד לשני מתנות.


זוגות רבים החליטו שלא לקנות האחד לשני מתנות לכל אירוע אלא לעשות משהו משותף אחת לשנה בצורה גדולה. לדוגמא במקום לקנות כמה מתנות במשך השנה בהשקעה קטנה יוצאים אחת לשנה לסוף שבוע מהנה בצימר או במלון בוטיק, נוסעים לסוף שבוע לחו"ל או קונים משהו משותף שחסר בבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבנר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אבנר כהן
 
טיול אופניים
25/08/14 | אופניים
בכל כמה שנים ישנו טרנד חדש שמשתלט על העולם, כשהפעם הטרנד הזה הוא הטרנד הבריאותי.

על הקשר בין הרצת תוכנת סולידוורקס לייצור שקיות פלסטיק
08/10/13 | קניות
תהליך ייצור של פריט כלשהו אורך זמן ממושך, בין אם מדובר בסמארטפון מתקדם ובין אם מדובר בסך הכל בחטיף שוקולד. כמובן שלכל מוצר יש את פרק הזמן שאורך ייצור, אך בשורה התחתונה לא תראו אף מוצר שמרגע התכנון שלו ועד להוצאתו לשוק אורכים מספר ימים בלבד, אלא במינימום מדובר במספר חודשים, כשפעמים רבות זה אורך במשך שנים.

חופשה בארץ עם רשת מלונות פתאל או חופשה בחו"ל באמצעות דילים לברצלונה
להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל. זו המנטרה לפיה אנשים רבים מתכננים את החופשה שלהם ולכן הם מחפשים פעמים רבות את החופשה האולטימטיבית בארץ שתקנה להם הרגשה כאילו הטיסה אותה הם לקחו לא הייתה לאילת, אלא רחוק מאוד משם.

דירות חדשות בקריות- בקרית מוצקין, קרית חיים וקרית ביאליק
29/09/13 | נדל"ן
קחו לרגע אדם שעובד במרכז ומעוניין לרכוש שם דירה. הוא נשוי פלוס ילד ועוד ילדה בדרך. הוא שייך למעמד הביניים והוא ואשתו עובדים לפרנסתו. בדיוק כמו שאלה מתמטית כך עולה גם השאלה הבאה- מתי הוא באמת יוכל לרכוש דירה או ליתר דיוק לשלם את המשכנתה עליה? התשובה היא, כנראה, לעולם לא.

על הקשר בין כתיבת קורות חיים לבין קורס דמיון מודרך
החלק הברור ביותר של הכנה לעבודה היא כתיבה של קורות החיים. הטקסט יפה ומסודר, כל מילה מוקפדת והמטרה העליונה היא להוציא אותך כמה שיותר טוב. אבל לעיתים זה לא מספיק. לפעמים אתה מגיע לחוץ לראיון, לא מצליח לבטא את מה שאתה בדיוק חושב ומסתבך עם המילים, מה שלא מותיר ברירה למעסיק הפוטנציאלי- והוא נותר רק פוטנציאלי, בלי החלק של המעסיק.

השלבים בהגשת המנה- יועץ בטיחות מזון מתחיל, מתכוני שפים מסיימים
מי מאתנו לא אוהב לסעוד באיזו מסעדה טובה ולאכול אוכל טוב ומשובח, כזה שבסופו נלקק את האצבעות? כנראה שכולנו מעדיפים לאכול איזו מנה יוקרתית ומשביעה מאשר שוב להכין חביתה במטבח הקטן שלנו. אבל לא הרבה יודעים את התהליך המפרך שעובר המזון מרגע שהוא יוצא כחומר גלם ממפעל הייצור ועד שהוא הופך למזון הטעים שמונח לפנינו.

מתכון לילדים חובבי בישול
יש הרבה ילדים שאוהבים לבשל. את רזי הבישול הם לומדים מהסבתא האם מתוכניות טלוויזיה או מספרי מתכונים. יש שפים שהוציאו ספרי בישול המיועדים לילדים שבהם כל ילד יכול למצוא את מתכון לילדים המתאים לו ביותר וממצרכים שהוא אוהב.

פרחים תל אביב
25/08/13 | גינון
תל אביב היא העיר הגדולה בישראל ויש בה הכי הרבה תושבים מכל הערים האחרות בארץ. כמעט בכל רחוב או מרכז מסחרי אפשר למצוא חנויות פרחים וצמחים.

טיסות לבריסל- יעד עבור טיול בר מצווה לאירופה
דברים רבים בעולם נעשים בלא שום סיבה, אך יחד עם זאת ישנם דברים שנעשים לא בכדי. אחד הדברים הללו היא בחירתה של העיר הבלגית בריסל כבירתו הלא רשמית של האיחוד האירופי. העיר נחשבת לאחת מהערים בעלות המגוון האתני הגדול ביותר, כשמעל כולם ניתן לשמוע ערב רב של שפות כמו פלמית, צרפתית או הולנדית.

מתאמת נסיעות וגם עורך דין תעבורה- את מי צריך לבעיות תחבורתיות?
18/08/13 | תעבורה
חוץ מספורט בשעות בין הערביים, הליכה הפכה להיות חסרת כל שימוש. למרבית המקומות אין ברירה אלא להשתמש בכלי תחבורתי על מנת להגיע אליהם, וגם אם כבר יש מקום קרוב בו אנו צריכים לבקר נעדיף להשתמש ברכב. אך השאלה שנשאלת היא למי פונים כשיש לנו בעיה שצצה במהלך הנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI