דף הבית אימון אישי אימון לרוחניות תאריך הלידה – הגורל נחרץ .
תאריך הלידה – הגורל נחרץ .
אמנון סער 07/04/09 |  צפיות: 4657

על השמות שלנו יש לנו שליטה .אנחנו יכולים לשנות , להחליף ,לקצר , להוסיף להם אותיות או שמות חיבה . בכך אנו משפיעים על אישיותנו ואולי שאליפותנו והתנהגותינו . לעומת זאת , את תאריך הלידה אי אפשר לשנות או לתקן  . למעט ניתוחים קיסריים  אשר נעשים בלית ברירה , אי אפשר לכוון או לחזות בצורה מדויקת את יום הלידה הצפוי . יחד עם זאת ,לתאריך הלידה יש משמעות מדהימה והוא מרכז בתוכו תכונות ,מהלכים בחיים , עיסוקים , זוגיות ....למעשה ,על ידי טכניקות מסויימות ניתן לראות סיפור חיים שלם הכולל עבר , הווה ועתיד , עיתויים ופטנציאלים לעיסוקים וזוגיות בחיי אדם עוד לפני שפצה פה ואמר דבר מה על עצמו .

כדוגמא לניתוח תאריך לידה והבנתו בצורה בסיסית אשתמש שוב בתאריך הלידה שלי:

19.8.1960 .כפי שלמדנו במאמרים הקודמים ,יש קודם כל לצמצם את המספרים לכדי ספרה אחת כדלקמן : יום לידה - 1+9 = 1+0= 1 ; חדש הלידה = 8 לא משתנה ; שנת הלידה = 1+9+6+0 = 1+6 = 7 .בסיום נחבר את היום +החדש + שנה = 1+8+7 = 1+6 = 7 .

פירוש הנתונים :

יום לידה =  1 - תכונה מובילה.על פי הקודים שלמדנו מדובר על אנשים בעלי יכולת מנהיגות ורצון לעצמאות.  התאמה אלי : לאורך כל חיי הייתי בתפקידי ניהול גם בצה"ל כקצין ולאחר מכן למעלה מ-20 שנה כעצמאי.

חדש הלידה = 8 - תכונה נוספת . הקוד : שאיפה להצלחה , כספים ... החיבור אלי :בעובדה שלאורך כל חיי אני מונע מתוך רצון להתקדם ולהתעצם בכל המישורים  .

שנת הלידה =7 - תכונה מפרה .מביעה השראה על החיים .הקוד : הקשר לרוחניות ,מיסטיקה , טיפוליות בבני אדם ,רצון ללמוד . הקשר אלי : זוהי ראיית העולם המאפיינת אותי ומכוונת אותי לעסוק בעיסוק הנוכחי .

סך הכל תאריך לידה = 7 . זהו שביל הגורל שעל האדם לצעוד בדרך למימוש מטרותיו זאת אומרת הסביבתיות בחייו . התאמה אלי : שוב זהו המקום בו אני נמצא ,בו אני עוסק ברוחניות, בטיפוליות , בעזרה לזולת .

חשוב לדעת : כאשר האדם לא נמצא בשביל הגורל שלו , עולות התחושות של חוסר מימוש , של עיכובים ומחסומים בחיים ("למה לא הולך לי ?" "למה תקוע ?" ) . הבשורה הטובה היא שהמערכת הגורלית מכוונת לבסוף את האדם לשביל הגורל שלו .

יש חשיבות לעובדה שתהיה הרמוניה בין השם והמשפחה לבין תאריך הלידה את החיבוריות ניתן לבדוק על ידי טכניקה מסויימת של מציאת התאמה .זאת יש לזכור : ככל שיש הרמוניה בין השם לתאריך הלידה כן עולה האפשרות שהחיים יזרמו ללא תקלות ומשוכות .

נסו לנתח את תאריכי הלידה שלכם ותוכלו לראות איך הדברים מתאימים ואולי יהיו לכם תובנות אחרות / נוספות לגבי חייכם . יחד עם זאת זיכרו שלכל ספרה יש פירושים רבים כמו שלדוגמא במספר 7 - עשייה מיסטית או סביבתיות טיפולית (בית חולים , בית אבות ....),או סביבתיות לימודית

בהצלחה ולכן יש בדוק היטב את ההשפעה עליכם .

(ניתן לשלוח שאלה כללית עם תאריך לידה ושמות ההורים .לאנשים נשואים גם שמות ותאריכי לידת בני הזוג .כמו כן לצרף מייל ומספר נייד ) .

אמנון סער -נומרולוג

ייעוץ .הכוונה .הרצאות .

www.neomisaar.com

[email protected]

054/9292191

סדנאות נומרולוגיה בקר וערב .

מופיע בתוכניות" זמן מיסטיקה "בערוץ 10 .

יועץ ב"קו המומחים" מידי יום ראשון בשעה 18.00 ברדיו 103 f.m.

יועץ  עיסקי באתר : www.HomeBiz.co.il

* כל הזכויות שמורות למחבר . אין להעתיק ,לשכפל או להשתמש בכתוב ללא אישור .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אמנון סער


 


מאמרים נוספים מאת אמנון סער
 
תאריך הלידה – הגורל נחרץ .
עם היוולדנו נקבע תאריך הלידה ובכך נקבע הגורל לכל החיים. בניגוד לשמות נתון זה אינו ניתן לשינוי וקובע את התכונות הדומיננטיות והעיתויים הצפויים .

. השם – המצפן של התת מודע
השם שלנו הינו אחד הכלים הדומיננטיים בדרכנו לממש את מטרותינו. השם מלמד על התכונה העיקרית המאפיינת אותנו. איך זה עובד ? איך ניתן להבין את הקודים ? במאמר הבא .כאשר מנתחים שמות מול תאריך הלידה ניתן לקבל שלל אינפורמציה .

השם הפרטי- תדר רב עוצמה
לשמות שלנו יש תדר נומרולוגי אשר משפיע על העשייה שלנו ועל התכונות הדומיננטיות אשר בשילוב תאריך הלידה משפיעים על החלטות ובחירות .על ידי טכניקה יחודית בשם אפקט התובנה ניתן לכוון את האדם על פי שמו ופרטים נוספים אל יעוד

הקודים המופלאים של המספרים .
מהו התדר המופלא של המספרים ?כיצד הוא פועל על תת המודע שלנו ? כיצד הוא משפיע על תכונותינו ,גורלנו ?

נומרולוגיה– הפילוסופיה .
נומרולוגיה –פילוסופיית חיים
מהי תכלית האדם בעולם ?מהו היעוד ?הגורל ?כיצד משפיעה המערכת הגורלית ?


נומרולוגיה קבלית – הקדמה
הנומרולוגיה מאפשרת לכל איש ואשה בצד האישי הזוגי וכן בצד האישי להבין את יעודו ואת הפוטנציאל לביצוע מהלכים כאלו ואחרים בחיים . היא מטפלת בשאלות קשות אשר אין להן תשובה קונבנציונאלית ופותרת אותם בצורה מדהימה בדיוקה .

נומרולוגיה - הקדמה .
מהי תורת הנומרולוגיה ? על מה מבוססת ? איך מבינים אותה ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI