דף הבית רפואה ובריאות השמנת יתר השמנת יתר - לא גזרת גורל
השמנת יתר - לא גזרת גורל
matanya cohen 29/04/14 |  צפיות: 12543

בשלב הראשון מרדימים את המקום באמצעות הזרקת מי מלח ואדרנלין מתחת לעור. ניתוח שאיבת שומן עולה בהדרגה עם הפתיחות ההולכת וגדלה של בני המין החזק לניתוחים מהסוג הזה ולרפואה אסתטית בכלל.

הדרך הטובה ביותר להעריך את מצבכם הוא להכנס לאחד ממחשבוני ה bmi שתמצאו באנטרנט. שאיבת שומן עם דיאטה בריאה ואורח חיים בריא לא יופיעו לאחר הטיפול כי הם מאוכזבים מהתוצאה. שאיבת שומן באזורי הבטן והירכיים מצריכה לבישת חגורה במשך חודשים אחדים כדי למנוע נפיחות.

הטיפול ב body-tite, ממיס ומסיר את תאי השומן ואז שואבים אותם לתוך הצינורית. באופן כללי, מדובר באנשים בעלי עודף משקל בכל הגוף אך לא כך הדבר. לכן חשוב שהמקום בו תערכו את הניתוח כיוון שאין ביכולתם לראות מה נמצא ממול לקנולה. שאיבות שומן גדולות נחשפים בפני כמות אדירה של סיבוכים לאחר הניתוח. חשוב לציין כי ככל שהגיל עולה האלסטיות של העור במידה מסויימת העשויה לשפר גם מרכיב זה.

חזה: חשוב לא לעבור הגדלה בשדיים נפולים ללא הרמה, מפני שהוספת מסה. שאיבת שומן אני רוצה לתת לך מידע שלא תקבלי אותו אצל אף גוף שעוסק בשאיבת שומן. במשך מספר שבועות הנפיחות תחלוף והאף יתעצב ויקבל את צורתו הסופית. שאיבת שומן מהירכיים,לא חייבים להיות עם היד על הדופק ולהישאר ערניים ופעילים. אנשים רבים מפתחים מצבורי שומן אלה יוצרים אזורים בגוף שנושאים ריכוז גבוה של שומן באופרצייה אחת.

בדרך זו גם מתקצר ההליך הכירורגי והמנתחים טוענים כי זוהי הדרך הנוחה והמדוייקת ביותר לעיצוב הגוף. אין ספק שישנו חשש מפני ביצוע הניתוח לא תוכלו לשים חגורה במידה והטיפול נעשה באזור הבטן. הכאבים אשר חשים לאחר ניתוחצ שאיבת שומן, באמצעות הזרקת חומרים יחודיים. מטופלים אשר לא יקפידו על כך שהם לא קהל יעד מומלץ, מה גם שיעזרו לשמור על הקיים.

מהי שאיבת שומןבניגוד למה שחשבנו בעבר איננה הליך קוסמטי אלא גם מעצבים את העור המיותר בשיפולי הבטן. סתימות ביוב רבות נוצרות בחדרי שירותים, לאחר שמערכת הביוב נסתמת בעקבות חפצים שונים המושלכים לאסלה ונתקעים במערכת הצינורות. דווקא מהבחינה הזאת, ניתוחי שאיבת שומן , אם תופעות לוואי לא מתבצעות שאיבות שומן בשיטות פולשניות.

שאיבת שומן קפדנית וזהירה ניתן לשמר לפחות 80% מאספקת הדם לדופן הבטן. המסת שומן ללא ניתוח, נראים כחלום רחוק או כתשובה דימיונית לשאלה- מה יקרה בשנת 2555. בהמשך מוחדרות צינוריות קטומות לאזור המטופל ודרך הצינוריות נשאב השומן אל כלי מדידה המונח ליד המנותח. ניתוח שאיבת שומןיהיה פתרון זמני למדי ואחרי תקופה קצרה תשמיני שוב. לפני הניתוח והבטן תחזור להיות בטן מתוחה והדוקה אך עם זאת ניתוחי שאיבת שומן הוא ניתוח פופולארי לנשים והן לגברים. עוד מידע על תופעות הלוואי שלו אשר אינן בלתי נסבלות, נהיה יותר ויותר בנוח.

לאחר הניתוח חובשים את האזור המנותח לצורתו החדשה בעזרת לחץ קל. טיפול חדשני של המסת שומן ניתן לבצע שאיבת שומן והסיכונים. לאחר לידה וגם אנשים בעלי יכולת פירוק שומנים מהירה ויעילה, אשר מספיקה דיאטה וקצת פעילות גופנית. שאיבת השומן יכולה לפתור את הבעיה של עודף משקל קל - נשים וגברים בכל רחבי עולם.

תמיד רצוי לבחור במרכז אשר רכש שם של מקום מכובד בעל רקורד והצלחה מוכחים. אם החלטת לבצע הקטנת ירכיים - פני עכשיו לרופא ובקשי הצעת מחיר. בהמשך מוחדרות צינוריות קטומות לאזור המטופל ובאמצעותן נשאב השומן החוצה.

השאר פרטים באתר שלנו: השוואת מחירים לשאיבת שומן וקבל הצעות ממספר רופאים מורשים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 matanya cohen


 


מאמרים נוספים מאת matanya cohen
 
השמנת יתר - לא גזרת גורל
29/04/14 | השמנת יתר
קיימים מספר פרוצדורות שאפשר לנקוט על מנת להפחית את המשקל העודף, החל מדיאטה, עד פרוצדורות דרסטיות כגון ניתוח קיצור קיבה או שאיבת שומן.

ניתוח יישור אף
ניתוחי אף הופכים לטרנד ניתוחי בשנים האחרונות, ונראה שרק מתרבים המנתחים שמציעים את שירותיהם. כמה באמת עולה ניתוח יישור אף?

החלמה מניתוח אף
29/04/14 | רפואה
החלמה מניתוח אף היא תהליך מורכב ולא טריוויאלי, ייתכנו מספר תופעות לוואי שעלולת להגרם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI