דף הבית תיירות ונופש בתי מלון צימרים רומנטיים - צימרים לזוגות
צימרים רומנטיים - צימרים לזוגות
יואב 10/07/08 |  צפיות: 2893

נדמה כי צימרים נוצרו במיוחד עבור זוגות. הבקתה המבודדת, הפרטיות והאווירה האינטימית עשויים להפוך כמעט כל צמד לזוג מאוהב. יש מגוון עצום של צימרים לזוגות, לרוב הם מכילים פינות ישיבה רומנטיות, מיטה זוגית גדולה במיוחד וג'קוזי מרווח. גם האפשרויות סביב הצימר מתאימות מאוד לזוגות – ספא, טיפולים, עיסויים, רחצה בבריכה או טיולים בחיק הטבע.

צימרים והצעות נישואין

 

אי אפשר לדבר על זוגות מבלי להזכיר את הצעות הנישואין. מסתבר כי גם כאן יש עניין של אופנה. לאחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר אנשים הלוקחים את ההחלטה המרגשת בצימר רומנטי, מול נוף צפוני הררי וקסום. איך נשמע לכם התסריט הבא? בוקר, הגבר מעיר את אשת חלומותיו, מצביע על המזוודות ומבקש ממנה לארוז. הם נוסעים לחופשה בצימר יפהפה במיוחד, נהנים מטיול ומאוכל משובח במסעדה גלילית. כאשר הצמד שב לצימר האירוע החלומי מתחיל; מוסיקה, נרות דולקים, בלונים, שביל של עלי כותרת מיובשים ופרחים ריחניים. בחוץ, בגינת הצימר, שובל משי לבן משוך על הדשא ושני לפידים בוערים בקצהו. הוא כורע ברך, היא דומעת ואומרת "כן". בלונים וזיקוקי דינור מתעופפים באוויר, הם חושבים איך יתארו את החוויה המדהימה לילדים.

 

רוצים עוד? מתאים לכם שף פרטי, לבוש לבן, שיחכה לכם בסיום הטיול עם ארוחת גורמה פרטית עשירה וטבעת נישואין לקינוח? מה לגבי הגשמת פנטזיית האביר על הסוס הלבן? טיול סוסים זוגי בנוף גלילי עוצר נשימה, עצירה בחלקת יער מבודדת ו"איי דו" עם שקיעה?

הצימרים מציעים כמה וכמה אפשרויות מקוריות, לכם נשאר רק למצוא את האחד/אחת.

 

שיר עם מתנה- עוד רעיונות להפתעת בן/בת הזוג:

 

"בחורף הגשם דפק על הגג/ אמרה כי לבן הוא צבעה האהוב/ ליד אז הגיש לה - בלב היה חג/

צרור נרקיסים ריחני ורטוב/ צחקה - נערי החביב/ עוד נשוב נדבר באביב/ דבר אלי בפרחים, אהובי/ דבר אלי בפרחים" (אורי אסף)

זר ורדים יוסיף לקסם שגם כך יתהלך בצימר שלכם. אם בעלי הצימר אינם מספקים זאת, אל תשכחו להביא אתכם פרחים ריחניים, פזרו עלי כותרת והוסיפו קטורת, לאווירה נעימה.

 

"פנס למעלה/ כוכבים נוצצים בלאט/ הוא שם למטה, עם שושנים עם שוקולד/ אולה ללה/ מחכה לה שתבוא." (דני סנדרסון)

קשה לעמוד בפני סלסלת שוקולדים, פרלינים או אפילו סתם קופסה מעוצבת בצורת לב. לנופש מתוק.

 

"יין, יין וזמר/ לי היו ללחם חוק/ ולילות בלי קץ וגמר/ של אהבה וצחוק" (יורם טהרלב)

קשה לדמיין צימר ללא גביעי היין הנוצצים המונחים על שפת הג'קוזי. ללא ספק, יין טוב הולך מצוין עם נופש זוגי חלומי.

 

שמות צימרים רומנטיים המיוחדים לזוגות:

 

צימר "סוויטות בצל האלה" במושב כחל שמעל לכנרת, צימר "הכי נוף שיש" במושב רמות שברמת הגולן, צימר "אחוזת כינורות" בטבריה, צימר "אביב בקתות עץ" באמירים שבגליל העליון, צימר "המעגל של חוני", גם הוא במושב אמירים, צימר "בקתות נופים" במנות שבגליל המערבי, צימר "חוות הנמורה" שברכס הר מירון בגליל העליון, צימר "רגעים בבקתה" במושב גרנות שבגליל המערבי, צימר "מערות הגליל" במושב חוסן, צימר "אהבה בגבהים" שבמושב בן זמרה, צימר "כחול ירוק בכפר" במושב חד נס, צימר "אגדה לשניים" שבמושב לבנים, צימר "שלווה בעמק" במושב אביטל, ועוד רבים-רבים נוספים

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יואב

שחזור מידע

צימרים

בריכות

הובלות

קידום אתרים



 


מאמרים נוספים מאת יואב
 
מאפייני משרד עורכי דין בגדלים שונים
משרד עורכי דין מתחיל ממשרד קטן עם עורך דין אחד, עד למשרדים עם מאות או אלפי עורכי דין. למרות שכל עורך דין מחייב על זמנו למשרד עורכי דין בגדלים שונים יש מאפיינים שונים. בהבנת חלק מהמאפיינים נדע יותר טוב כיצד לקבל שרות אפקטיבי מעורך הדין.

מאפייני משרד עורכי דין בגדלים שונים
משרד עורכי דין מתחיל ממשרד קטן עם עורך דין אחד, עד למשרדים עם מאות או אלפי עורכי דין. למרות שכל עורך דין מחייב על זמנו למשרד עורכי דין בגדלים שונים יש מאפיינים שונים. בהבנת חלק מהמאפיינים נדע יותר טוב כיצד לקבל שרות אפקטיבי מעורך הדין.

מציאת משרד עורכי דין מתאים לעמותה
להלן כמה נקודות לגבי עבודה עם משרד עורכי דין עבור עמותה ללא מטרת רווח. הרבה תלוי כמובן , בנושאים בהם העמותה שלכם עוסקת. אם אתם בתחילת דרככם, תזדקקו לשירות משפטי אחר מאשר מצב בו עובד תובע אתכם על עוול שנגרם לו.

תאונת עבודה –מי אחראי המעסיק הישיר או מזמין העבודה?
השאלה של מי האחריות בתאונת עבודה עולה חדשות לבקרים בבית המשפט, ולא תמיד הגבולות ברורים די צורכם. נהוג לתבוע את כל מי שקשור בביצוע העבודה או הקשור לתאונה, גם אם הקשר הוא עקיף ורחוק.

חובת מעסיק לתת תלושי שכר מפורטים לעובד
מעסיקים רבים אינם טורחים לתת תלושי שכר לעובדיהם, למרות היותם שכירים לכל דבר ועניין. במקרים אחרים בהם כבר מקבל העובד תלוש שכר, קשה לדעת מהתלוש על זכויותיו של העובד. פעמים, נעשה דבר זה במכוון על ידי המעסיק, מתוך ידיעה כי ככל שהדברים יהיו יותר מוצנעים, כך יקשה על העובד לדרוש ולהוכיח את המגיע לו במקרה וירצה לתבוע את מעסיקו

צימרים בחורף
19/11/08 | צימרים
החורף מעורר אסוציאציות שונות. באופן פרדוכסלי – או לא... - הוא מעורר בעיקר מחשבות, רגשות, משאלות וכיסופים לדברים חמים: תה. פוך. חיבוק. חורף הוא העונה של ההתכרבלויות. של ההצטנפויות. עונתם של הסוודרים. של הצעיפים. של כל הדברים העוטפים. יש מקום טבעי, מועדף ומתבקש למצוא את כולם בכפיפה אחת, תחת קורת גג אחת – בצימרים

פיצויים לנפגעי תאונות דרכים
18/11/08 | נזיקין
רוב העבודה של עורכי הדין היום בתחום הנזיקין מגיעה בזכות תביעות בגין תאונות דרכים. נושא זה הוא מין תופעה חברתית שאנו מנסים להתמודד איתה בכל מיני אפיקים. הדרך בה בחר המחוקק להסדיר את נושא הת.ד. הוא באמצעות חוק הפיצויים

משתלה - סקירת עסק
03/11/08 | גינון
משתלה היא מקום בו מרבים ומגדלים צמחים לגדלים סבירים לשימוש. ניתן למצוא כיום משתלות אשר מוכרות פרחים צמחים ועצים לציבור הרחב, משתלות אשר מוכרות בסיטונאות או משתלות אשר מוכרות רק למשתלות אחרות ולגני נוף מסחריים. כיום אף ניתן למצוא משתלות פרטיות אשר מיועדות אך ורק לבעלי נכסים פרטיים. רוב המשתלות מוכרות זרעים, פרחים ושתילים גם דרך הדואר.

הובלת פסנתרים – עבודה למומחים!
02/11/08 | מעבר דירה
הובלות הוא תחום מאד תחרותי, מי מאיתנו לא נזקק לשירותן של חברות הובלות על מנת להעביר את מיטלטלינו למעונינו החדש. המון חברות פועלות היום בשוק וניתן למצוא שלל מובילים במרחק הקלקה. חשוב לעשות שיעורי בית בטרם באים להוביל או לאחסן את רכושכם יקר הערך. במיוחד אם ברשותכם רכוש לא שיגרתי כל כך כמו פסנתר.

אנטי סליפ
מגוון סוגי פעילות דורשים ערכי התנגדות להחלקה TRACKTION)) – אנטי סליפ שונים.
הליכה בקו ישר במקום מוכר היא אחת הפעולות השכיחות בעלות הדרישה הנמוכה ביותר לאנטי סליפ.
פניות, האצת התנועות או עצירות דורשות ערכי אנטי סליפ גבוהות יותר.
הליכה מהירה או ריצה מסוכנות יותר עקב תופעת ההחלקה על משטח רטוב, משומן, מאובק או חולי.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI