דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב אופנה עיצוב שמלות כלה וערב
עיצוב שמלות כלה וערב
אורי פנג 12/09/10 |  צפיות: 3915

עיצוב שמלות כלה וערב

חתונה היא אירוע שללא ספק צריך להשקיע בו זמן מחשבה. חתונה דורשת תכנון מוקדם תוך כדי יזמות ויצירתיות. אחד הדברים החשובים בחתונה הוא כמובן הזמנת האורחים. לזוג המתחתנים חשוב שבאמת יגיעו האורחים בזמן ובנוסף שכל מוזמן שהודיע שיגיע, באמת יגיע כיוון שלכל מוזמן צריכים להזמין מנה וכאשר הוא לא מגיע לחתונה אז בני הזוג מפסידים כסף על המנה שהזמינו לו.

שמלת כלה

מלבד דילמה זו עומדים בפני בני הזוג סידורים נוספים רבים. אחד הדברים החשובים ביותר לכלה ביום חתונתה היאשמלתה. במידה והינכן מחפשות מעצבת שמלות מקצועית אני ממליץ על אושרת אוזנה. אושרת אוזנה מעצבת שמלות כלה בירושלים תתאים לך את השמלה המושלמת ליום חתונתך. מעבר לכך חשוב לציין שמאחוריה עומד צוות מיומן ומנוסה שיתן מענה מושלם לכל שאלה שתהיה לכן.

אירוע מרגש

חתונה נחשבת לאירוע מרגש מאוד, אולי לאירוע הכי מרגש שקיים אצל בני זוג (חוץ מלידהכמובן). היום בזמן המודרני קיימות חתונות שונות ומגוונות ובני הזוג יכולים לארגן את חתונתם כאוות נפשם. מעבר לכך חשוב לזכור שחתונות רבות מתבצעות בסגנונות שונים.מעבר לעיצוב שמלות הכלה של אושרת אוזנה, אושרת אוזנה מעצבת גם שמלות ערב בירושלים. עקב ריבוי החתונות בתקופה האחרונה חשתי קצת עומס.

בתקופה האחרונה מיולי עד אוקטובר הוזמנתי לחמש חתונות של קרובים מדרגה ראשונה כאשר כרגע נותרו לי עוד שתי חתונות באופק. שעלי להגיע. מלבד ההוצאה הכספית אני חש גם מעמסה ריגשית מסוימת כיוון שאני חש שמיציתי מעל ומעבר.

נישואים אזרחיים

אך באופן כללי אני מאוד אוהב להיות אורח באירוע מרגש כמו חתונה, אך קצת הפריע לי מעט שכל החתונות יצאו ממש קרובות אחת לשניה. לעניותדעתי גם המודעות לנישואים אזרחיים יצרה יותר חופש ליצור וליזום חתונות במבנה אחר. שהרי רוב החתונות היום מתבצעות במקומות פתוחים כמו גני אירועים ולא באולמות סגורים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI