דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר סורגים, גדרות ושאר הנפלאות
סורגים, גדרות ושאר הנפלאות
אורי 14/11/10 |  צפיות: 2644

סורגים וגדרות

כל אחד מאיתנו היה רוצה ליהנות מתחושת ביטחון מקסימלית בביתו הפרטי, עבורו ועבור בני משפחתו. כל אחד מאיתנו היה רוצה לזכות בפרטיות ובביטחון אישי בביתו הפרטי מפני כל צרה שלא תבוא: גנבים, פורצים, מסיגי גבול, מציצנים ועוד. ובעידן המודרני, שבו גם תחום הביטחון עובר הפרטה, אין לנו ברירה אלא לדאוג לביטחוננו ולביטחון משפחתנו בעצמנו. במציאות שכזו הצעד האחראי ביותר שעל כל אחד מאיתנו לבצע הוא למגן ולאבטח את ביתו באמצעות סורגים וגדרות.

סורגים וגדרות – למען הביטחון האישי שלך

כל בעל בית פרטי חייב להגן על ביתו, שטחו ובני משפחתו. בתים פרטיים מועדים יותר לגניבות ולפריצות מכיוון שמלאכת הפריצה אליהם היא קלה יותר (באופן יחסי) בהשוואה לדירות בבניין. צעד ראשון הוא גידור שטח הבית בגדרות, שיקשו על חדירתם של מסיגי גבול למיניהם. גדרות גם יאפשרו לכם לשמור על פרטיותכם כשאתם שוהים בחצר הבית.

צעד שני כולל הצבת שערים בכניסה לשטח הפרטי שלכם ו/או מחסומים בכניסה למקום החניה הפרטי שלכם. שערים שכאלו, הניתנים לפתיחה רק על ידי מי שיש ברשותו מפתח או שלט רחוק, מונעים את כניסתם של זרים העלולים להפריע למנוחתכם, לפגוע בפרטיותכם, לגנוב, להשחית או לגרום נזק לרכוש שנמצא בחצר ביתכם (ריהוט גן, רכב, אופניים, אביזרי גינון ועוד).

צעד שלישי כולל את מיגון החלונות והמרפסות בבית באמצעות סורגים. סורגים הם "חומת המגן" האחרונה הניצבת בפני גנבים ופורצים, לאחר שצלחו את משוכת השערים והגדרות. לכן חשוב להקפיד להתקין סורגים איכותיים, חזקים ואיתנים שיקשו על מלאכת הפריצה ואף יהפכו אותה לבלתי אפשרית. גם אם ברשותכם מערכת אזעקה משוכללת וחיבור ישיר למוקד אבטחה, הסורגים הם אמצעי מיגון ואבטחה ראשון במעלה שאין לוותר עליו.

חשוב לציין שלא רק בעלי בתים פרטיים חייבים להגן על ביתם. גם בעלי דירות בבנייני מגורים חייבים להקפיד על אמצעי מיגון אישיים, שיעניקו להם תחושת ביטחון. בבנייני מגורים פרטיים גדרות ושערים ימנעו את כניסתם של מסיגי גבול לכת מתחם הבניין. בדירות בקומות קרקע ובקומות תחתונות, הסורגים חשובים במיוחד למניעת כניסתם של גנבים ופורצים שעלולים לחדור בקלות לדירה באמצעות טיפוס על המרזבים. וגם דיירי הקומות הגבוהות יותר זקוקים לסורגים, ולו רק בשביל למנוע מקרים של נפילת ילדים שהתכופפו מטה ובחוסר תשומת לב איבדו את שיווי משקלם.

סורגים וגדרות – ביטחון ואסתטיקה ללא פשרות

עבור אנשים רבים חשוב מאוד גם לשמור על חזות אסתטית של ביתם הפרטי. אנשים רבים לא היו מעוניינים להרגיש כאילו הם גרים בבית ביצורים, ומעדיפים ליהנות מסביבה ביתית נעימה ומזמינה.

העובדה שאנו מעוניינים להגן על עצמנו ועל משפחתנו בביתנו הפרטי, אינה מחייבת אותנו באופן אוטומטי להעניק לביתנו מראה של מבצר מסוגר ומאובטח, שכלל לא נעים לשהות בו. למרבה המזל כיום ניתן לייצר סורגים וגדרות איתנים, עמידים וחזקים במגוון עיצובים מודרניים ומרהיבים. כיום כל אחד יכול ליהנות מסורגים ומגדרות שימלאו את ייעודם במישור הביטחון וההגנה ובו בזמן גם לא יפגעו בחזות האסתטית של הבית שלנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI