דף הבית אינטרנט והחיים ברשת משחקי אונליין פאקמן - למקצוענים
פאקמן - למקצוענים
[email protected] 01/12/10 |  צפיות: 3431

רוצים להיות אלופי הפאקמן של החברה שלכם? נכון, זה לא חשוב כמו להלחם בעוני או למצוא תרופה למחלה חשוכת מרפא, אבל אני מבטיח לכם שזה ממש כיף! זהו אחד המשחקים האהובים עלי, ומולכם החלק הראשון מתוך המאמר שלי בנושא אסטרטגיה למקצוענים בפאקמן. המאמר יכיל המחיות כיצד להשתפר בתור שחקני פאקמן באמצעות טיפים של מקצוענים (כן, יש מקצוענים בפאקמן!).

כדי לשבור שיאים, צריך לדעת איך לשרוד כמה שיותר זמן ולכן רוב הטיפים כאן ילמדו אתכם כיצד לשרוד זמן רב יותר ולא איך להשיג יותר ניקוד. ניקוד גבוה אפשר להשיג רק כאשר יודעים איך לשרוד זמן רב יותר, ככה שאל תדאגו, זה יגיע. התמקדו במשחק איכותי יותר ושרידה, והנקודות יצטברו (כמעט) מעצמן. אם תתאמנו מספיק, אולי תוכלו גם אתם להגיע לשיא של 3,333,360 נקודות, כפי שהשיג בילי מיטשל ב3 ליוני, 1999.

שלב ראשון – דע את המבוך!

המפה:

מפת פאקמן

1)      נקודות עוצמה – נקודות העוצמה מסומנות בנקודות ירוקות על התמונה המצורפת של המפה. הן משמשות כדי לתת לפאקמן באופן זמני את היכולת לאכול את הרוחות (רוחות הרפאים שרודפות אחריו כמובן). לאחר שפאקמן אוכל רוח, היא חוזרת למרכז המבוך ומשם חוזרת מחודשת, כלומר שלא ניתן לאכול אותה שוב אפילו אם את יתר הרוחות עדיין ניתן. אפשר לדעת שהרוחות פגיעות כל עוד הן צבועות בצבע כחול. משך הזמן בו תשארנה הרוחות כחולות יהפוך לקצר יותר משלב לשלב.

2)      המנהרה – מסומנת בפס התכלת. המנהרה מאפשרת לרוחות ולפאקמן לעבור מידית מצד אחד לצידו השני של המבוך. כאשר פאקמן עובר דרך המנהרה, הוא ממשיך במהירות הרגילה שלו. עם זאת, כאשר הרוחות עוברות במנהרה, הן מאיטות לחצי ממהירותן הרגילה. עובדה זאת מאפשרת לפאקמן לצבור מרחק ברגעים קשים. עם זאת, זכרו לא לנסות לעבור במנהרה כאשר אחת הרוחות מגיעה מהצד השני שלה.

3)      בונוסים – בונוסים מופיעים בתחילה בצורת פירות, ולאחר מכן בצורת חפצים שונים. הם מופיעים היכן שממוקמת הנקודה הלבנה מתחת לאיזור הרוחות. הבונוסים יופיעו בכל שלב לאחר ששבעים (70) נקודות נאכלו. הבונוס השנים יופיע לאחר מאה ושבעים נקודות. הבונוסים שימושיים לצבירת נקודות, אך הן נמצאות במיקום מסוכן ולכן כדאי לגשת אליהם רק אם השטח נקי.

4)      פטרול רוחות – כאשר השלב מתחיל, כל רוח ניגשת לאיזור הפטרול שלה, בפינה שלה המסומנת במפה בצבע המתאים. לאחר שהרוחות מגיעות לאיזור הפטרול הן תצאנה לצוד את פאקמן. לרוב הן ירדפו אחריו לזמן מה, ואז בפתאומיות תחזורנה לנקודת ההתחלה שלהן. מדובר במחזור מעגלי, כשכל פרק זמן קצר הרוחות ירדפו אחרי פאקמן ואז יחזרו לפטרל באיזור שלהן.

5)      סימטאות ללא מוצא – האיזורים הסגולים במפה מסמנים את הסמטאות ללא מוצא – לרוחות מותר ללכת בהן למטה, אבל לא למעלה. לדוגמא, אם רודפת אחריכם רוח סביב איזור הרוחות, וברחתם לכיוון אחד הפסים הסגולים, הרוח לא תוכל לרדוף אחריכם. עם זאת, שימו לב שרוחות יכולות להגיע מהצד השני...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
פאקמן - למקצוענים
המאמר הבא הוא החלק הראשון בסדרת המאמרים שתהפוך אתכם לשחקני הפאקמן המקצועיים ביותר בעולם. טוב, אולי לא בעולם, אבל לפחות תהיו יותר טובים מכל החברה שלכם :)
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI