דף הבית אינטרנט והחיים ברשת תרבות דיגיטלית רקעים למחשב
רקעים למחשב
רותם 02/12/10 |  צפיות: 3409

מה יותר כיף מלעצב את המחשב שלכם עם רקע יפה שיעשה לכם טוב בכל פעם שתדליקו את המסך? לדעתי מדובר על תחביב בפני עצמו וזה ממש כמו לעצב את החדר או את הבית שלכם. אני מאוד אוהב להוריד כל הזמן רקעים למחשב שלי, אותם אני מאחסן בתיקיה מיוחדת וכל פעם מחליף את הרקע הראשי על פי מצב הרוח. היום כשהאינטרנט כל כך מפותח ממש קל למצוא רקעים למחשב וקיימים אתרים שלמים שקיימים רק בשביל לספק מאגרים לגולשים וכמובן שהכל בשימוש חינמי וחופשי. נדיר שתמצאו באתר מהסוג הזה מנוע חיפוש, אבל מה שבטוח זה שתמיד הם מחלקים את המאגר לקטגוריות שונות של רקעים למחשב כך שתוכלו להתמצא ולמצוא בקלות את מה שאתם הכי אוהבים ולקשט איתו את המסך שלכם. אני לדוגמה מאוד אוהב משחקים לפלייסטיישן לכן אני לרוב מוריד רקעים של המשחקים שעליהם אני חורש באותה תקופה וכל פעם מחליף כאשר יוצא משחק טוב חדש. כיום התקייה שלי מונה למעלה מעשרת אלפים רקעים למחשב שיכולים לשמש כל אחד, גיביתי אותם אפילו על דיסק כך שבמידה ויקרה משהו למחשב אין ממה לחשוש, אחרי הכל מדובר בשנים של עבודה על האוסף המרשים הזה ולא ארצה שסתם כך הכל יעלם.

הדבר שאותי אישית מעניין באמת הוא מאחורי הקלעים של תחום האתרים שמספקים רקעים למחשב והריבים שיש להם על התמונות השונות ועל זכויות היוצרים. לדוגמה אם יוצרי סרט מוציאים רקעים של אותו סרט זה על מנת למתג אותו ולא אכפת להם שכל האתרים יפיצו את הרקעים שלהם בחינם לגולשים, אבל אם מישהו צילם תמונת נוף מרהיבה ואז אתר של רקעים למחשב נתן לכולם להוריד אותה אז כבר יש בעיה ומתחילים ריבים משפטיים על העניין, כך שאם גם אתם חשבתם פעם לפתוח אתר רקעים כדי שתשקלו ותחשבו לעומק על העניין עליו דיברתי הרגע. יש אנשים שבכלל מגזימים, לפחות ככה אני חושב ומחשיבים חלק מהרקעים למחשב כנדירים ובעלי ערך יוצא דופן ועל זה מתבסס אתר שלם בחו"ל שמספק לגולשים רקעים של משחקי וידאו במידה והם רוכשים חשבון שעולה כמה דולרים למשך שנה. לא יודע מה איתכם אבל לדעתי זה שיגעון לשלם עבור דבר כזה, לתת למישהו כסף כדי שהוא יביא לך בסך הכל רקעים למחשב שאפשר למצוא במקומות אחרים אם מחפשים כמו שצריך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם


 


מאמרים נוספים מאת רותם
 
רקעים למחשב
אם אתם רוצים את הדרך להפוך את המחשב שלכם למקום האישי והמושלם עבורכם אז תתחילו להוריד רקעים למחשב ובכמויות. קצת שיטות איך לעשות זאת בדרך נכונה ואיך לבחור רקעים שיתאימו למחשב שלכם במאמר המלא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI