דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר מה משותף לאנשי מכירות ולאנשים המצליחים בעולם ?
מה משותף לאנשי מכירות ולאנשים המצליחים בעולם ?
רועי ישורון 08/02/11 |  צפיות: 3771
בספרו "חשוב והתעשר" מתאר נפוליאון היל את סוד ההצלחה של האנשים המצליחים ביותר בעולם. הספר הנו תוצר של למעלה מעשרים שנות מחקר, בהם נפגש עם האנשים המצליחים ביותר באותה תקופה: ג'ון ד.רוקפלר, אלכסנדר בל, הנרי פורד, תומס אדיסון ואחרים. האתגר שניצב בפניו היה לפצח את סוד ההצלחה של אותם אנשים, ולמצוא מכנה משותף, שיוכל לשמש קו מנחה לכל מי שרוצה להצליח בחיים. נפוליאון היל פיצח את קוד ההצלחה, וכתב את הספר המצליח ביותר בהיסטוריה בתחום ההתפתחות האישית, שנמכר בלמעלה מ 40 מיליון עותקים. הממצאים המתוארים בספר היו ברורים: האנשים המצליחים בעולם לא נבדלו מאחרים ע"י השכלה, נתונים שכליים או מוצא הוריהם, אלא ע"י יכולת להציב עבור עצמם יעדים ומטרות ולהיות מחויבים באופן טוטאלי להשיגם. כולנו מכירים אנשים כאלו. אנשים שממציאים עבור עצמם את המציאות העתידית, ויוצרים אותה בעצמם. שלא מחפשים תירוצים. שלוקחים אחריות מלאה על כל מה שקורה להם בחיים. אז מה משותף לאנשים המצליחים ביותר בעולם ולאנשי מכירות? אנשי מכירות עובדים על פי יעדים ומטרות. הם יודעים כמה הם צריכים למכור, וכמה הם רוצים למכור, והצ'ק שהם ייקחו הביתה בסוף החודש, בדרך כלל מושפע מכך באופן ישיר. עבודה על פי יעדים על בסיס קבוע מלחיצה עבור מרבית האנשים, אבל היא נותנת לאיש המכירות את היכולת לתרגל באופן קבוע את עיקרון ההצלחה החשוב ביותר: הצב לעצמך מטרות ויעדים והיה מחויב לחלוטין להשיגם. איש המכירות יוצר למעשה את המציאות שלו. הוא קובע לאן הוא רוצה להגיע, ומגיע לשם בכוח התמדה ונחישות. אנשי המכירות הטובים, נבדלים פעמים רבות מחבריהם הפחות מוצלחים ביכולת הזו בדיוק- המיקוד המטורף בהשגת היעדים והדרייב האין סופי שמלווה את התהליך. אנשי מכירות מוצלחים לא ישתמשו בדרך כלל בביטויים כמו "אני אשתדל", או: "אני אעשה את המקסימום", אלא יגידו משפטים החלטיים בסגנון: "אני מחויב לחלוטין ליעד. אני אגיע אליו". משפט מהסוג הזה מחייב, ודורש אומץ, אבל הוא מעיד על לקיחת אחריות מלאה (במקרה שבו האדם מתכוון למה שהוא אומר). איש מכירות שסומך לחלוטין על היכולת שלו להגיע ליעדים, וצובר הצלחות במשך תקופה ארוכה, מתחיל לעיתים להאמין ביכולת שלו ליצור עבור עצמו מציאות גם בתחומים אחרים. הוא קובע כמה כסף יהיה לו בבנק, מה המשקל הרצוי אליו הוא רוצה להגיע, ובאיזה בית הוא רוצה לגור. הוא קובע לאן הוא רוצה להתפתח מבחינה מקצועית, ומחליט שהגיע הזמן לחזור לכושר גופני. הוא לא מפחד ממכשולים ומחוסר הצלחה, ודוחף תמיד קדימה, לעבר חיים טובים יותר. ומה איתכם? אינני יודע אם אתם עוסקים במכירות או לא. בכל מקרה, אני מזמין אתכם לחשוב על החיים שלכם. האם הצבתם עבור עצמכם מטרות ויעדים לשנים הקרובות? האם אתם יודעים לאן אתם רוצים להגיע? האם אתם מחויבים טוטאלית ליעדים שלכם, או שאלו רק סיסמאות שאתם מפזרים באוויר? קחו דף ותרשמו איפה אתם רוצים להיות עוד 5 שנים, ואחר כך צאו לדרך, ותתחילו להשיג את כל מה שרציתם. בהצלחה !!רועי ישורון - מייסד ויו"ר חברת Marketwise, המובילה את תחום הייעוץ והדרכת המכירות בישראל. לפרטים בקרו באתר החברה בכתובת: www.market-wise.co.il

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רועי ישורון

http://market-wise.co.il/

[email protected]


 


מאמרים נוספים מאת רועי ישורון
 
מה משותף לאנשי מכירות ולאנשים המצליחים בעולם ?
האנשים המצליחים בעולם לא נבדלו מאחרים ע"י השכלה, נתונים שכליים או מוצא הוריהם, אלא ע"י יכולת להציב עבור עצמם יעדים ומטרות ולהיות מחויבים באופן טוטאלי להשיגם.
אז מה משותף לאנשים המצליחים ביותר בעולם ולאנשי מכירות?


האם הדרכת מכירות משפרת תוצאות?
08/02/11 | מכירות
כיצד להשיג שינוי ארוך טווח במכירות באמצעות הדרכה ומהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת

איך למכור את עצמך בראיון עבודה?
מרבית האנשים לא אוהבים למכור את עצמם. יחד עם זאת, כל אדם נדרש למכור את עצמו במהלך ראיון עבודה, ופעמים רבות יתקבל לתפקיד אדם פחות מתאים, פשוט כי ידע למכור את עצמו בצורה טובה יותר.
האם אתם יודעים למכור את עצמכם?


OUTSOURCING במכירות - כן או לא?
12/01/11 | מכירות
מנהלי חברות רבים, מתייעצים איתי בשאלה אסטרטגית חשובה: האם "להוציא" את המכירות של החברה ל - Outsourcing, או להשאיר את המכירות בתוך הארגון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI