דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין טבעות אירוסין, תכשיטי יוקרה - ואתם!
טבעות אירוסין, תכשיטי יוקרה - ואתם!
שגיב 24/03/11 |  צפיות: 4518

טבעת אירוסין יכולה להפוך את העניין למוצלח – אתה מתכנן את ההפתעה הגדולה שלך, אתה לא מספר לאף אחד (אולי לכמה חברים ממש קרובים), מארגן דברים, בונה סיטואציה וברגע הנכון – מפתיע אותה בהצעה המרגשת. הרבה פעמים, רק מתוך הבלבול וההתרגשות אשתך לעתיד פשוט תיבהל ותסרב להצעה, לא בנימוס – בבהלה צרופה! אז איך בעצם אתה יכול לעצור את זה מראש?

איך אתה יכול למנוע את הסירוב ואת כל מה שיקרה אחרי הסירוב – מריבות, כאבי לב, עצבות...במילה אחת – טבעת אירוסין! טבעת אירוסין – הדרך שלך להשיג את ה"כן"! טבעות אירוסין מעוצבות, הן בעצם סוג של תכשיטי יוקרה, תכשיטי יוקרה עולים כידוע – המון כסף (יחסית לתכשיטים פשוטים), העניין הוא כזה: כאשר אנו מחליטים להציע נישואים, אנו יודעים כי יש סיכוי מסוים כי הגברת המיועדת פשוט תגיד "לא!",

במקרה שכזה, פחות או יותר אנחנו בסוג של בעיה. לכן, אולי כדאי לחשוב יותר בכיוון של תכשיטי יוקרה כאשר אנו רוכשים טבעת אירוסין – הכל בראש שלנו, ברגע שנחשוב "אוקיי, אנחנו קונים תכשיט יוקרה", אנו גם נקבל את העובדה שאותה טבעת אירוסין הולכת לעלות לנו די הרבה כסף,

וזה בסדר גמור – זוהי הוצאה חד פעמית, על הבחורה שאתה אוהב, זוהי הוצאה חד פעמית שיכולה לשמור אותך מכאב לב... ו

בכל זאת, אם אני רוצה לרכוש טבעת אירוסין זולה?

קודם כל, חשוב לזכור כי הסכום הכללי של טבעות אירוסין איכותיות מתחיל לפחות באלף חמש מאות שקלים אם לא יותר. בסך הכל מדובר בהוצאה לא גדולה מדי. לאלו היכולים להוציא סכומים שכאלו, תוכלו למצוא גם טבעות אירוסין בסכומי עתק כגון – 40

אלף שקלים ואף יותר, הכל תלוי ועומד אך ורק במה שידיכם משגת. הרבה ימליצו לכם לנסות את ה"בורסה לתכשיטים בתל אביב" כמקום שבו אפשר למצוא המון חנויות תכשיטים זולות, אנו גם ממליצים על זה, ובנוסף – אולי כדאי להגיע מראש עם תמונה או לפחות תכנון כללי, של מה שאתם מחפשים – לשם כך אולי כדאי לגלוש קצת באינטרנט ולחפש את טבעת האירוסין המתאימה לכם ביותר.

לסיכום – תכשיטי יוקרה, לא לעשירים בלבד! בואו נסכם את המאמר הזה באומרנו כי – תכשיטי יוקרה לא נועדו אך ורק לעשירים, מסתבר כי רובנו נרכוש בשלב מסוים תכשיט יוקרה, בין שמדובר על טבעת אירוסין או טבעת נישואין...שיהיה בהצלחה בהצעה ומזל טוב. מומחה טבעות אירוסין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שגיב

שגיב SEO ~ קידום אתרים, פרסום בגוגל, בניית אתרים שמנועי חיפוש אוהבים ועוד!



 


מאמרים נוספים מאת שגיב
 
מילוי לשיער דליל – מתאים גם לגברים וגם לנשים
התקרחות היא תופעה נפוצה ביותר אצל גברים, אך לעיתים היא מתרחשת גם אצל נשים. מדובר בתופעה אשר גורמת אי נוחות ואנשים רבים מחפשים פתרון עבורה. מדי פעם אנו שומעים על קמפיין להצמחת שיער, מניעת התקרחות וכדומה. העובדה היא שלא ניתן להלחם בהתקרחות, אך בהחלט ניתן לשפר את מראה השיער באמצעים שונים.

מאלף כלבים מקצועי - חברו של הכלב
09/04/12 | חיות מחמד
כלבים הם חיה מדהימה. הם יודעים להעניק הרבה אהבה וחיבה. כאשר אנחנו מאמצים כלב למשפחה שלנו אנחנו מכניסים רבה שמחה ואור לבית. לפעמים לכלב קשה להסתגל לחיים בתוך הבית והוא משתולל ועושה לנו הרבה בעיות. במקרים שבהם הכלב שלנו מתפרע חשוב שנזכור שהוא צריך מסגרת וסמכות. כאשר קשה לנו להעניק לכלב שלנו את הסמכות הנדרשת מומלץ שנפנה למאלף כלבים.

חברת סיעוד- הבחירה הנכונה עבורכם
אנשים רבים נמצאים במצב בו מישהו מיקיריהם נזקק לטיפול סיעודי. לרוב מדובר בהורים קשישים, אשר תפקודיהם מוגבלים, ובשל כך מתגייסים בני המשפחה לעזרת היקרים להם...

איך לשפר את חיי האהבה שלכם בקלות?
איך להחזיר עטרה ליושנה? איך לחזור להיות אותו הזוג שהיינו פעם? במאמר זה תגלו!

הובלת דירות בתל אביב
11/07/11 | מעבר דירה
רגע אחרי שאני מבין שאני עומד לעבור דירה יוצאת לי באופן אוטומטי אנחה של איזה עצבים... ממש אין לי כוח לעבור דירה ובכול זאת, ממש לא מזמן (3 חודשים) עברתי דירה אל דירה שממש פנטזתי עליה בלב תל אביב ברחוב הפופולארי רוטשילד!

טבעות אירוסין, תכשיטי יוקרה - ואתם!
24/03/11 | נישואין
במאמר זה נדבר על מגוון של נושאים - טבעות אירוסין, תכשיטי יוקרה ועוד

קידום אתרים אורגני מול פרסום ממומן
בעידן המודרני בו קידום אתרי אורגני הוא מילה מורכבת אשר משמעותה יותר ממרדף אחר מילות מפתח והיא הפכה למעשה לפרסום אתרים מודרני באינטרנט ואל מול התחרות הגוברת וגם נוכח העובדה שלא כולם יכולים לככב במילת הפתח הרצויה בעמוד הראשון קיימות שיטות פרסום נוספות

הובלת עסקים
גם בתי עסק זקוקים להובלות, באינטרנט אפשר למצוא חברת הובלות המתמחית בתחום ההובלות העסקיות על ידי הקלקת המילים "הובלת עסקים", שם תמצאו מגוון אתרים העוסקים בתחומי ההובלות של בתי עסק.

טבעות אירוסין- מעגל ההצלחה
אוקיי, החלטת להתחתן, מה נגיד ומה נדבר? מזל טוב! עכשיו רק נותר לבחור את טבער האירוסין וטבעת הנישואין המושלמות. קרא, תחכים ובחר בחוכמה!

ייעוץ זוגי משפרים את חיי הזוגיות שלכם
ייעוץ זוגי יכול לשפר את חיי הזוגיות שלכם ולקחת אותם בחזרה לימים עברו... במאמר זה נשוחח מעט על הנושא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI