דף הבית בית משפחה וזוגיות גינון בחירת גדר לבית
בחירת גדר לבית
דלית גולן 10/04/11 |  צפיות: 2698

בנוסף על מערכות אזעקה מתוחכמות ודלתות פלדה מאסיביות, כמעט כל בעל עסק או בית צמוד קרקע מוצא את עצמו מתקין סביב השטח הפרטי גדר זו או אחרת.

כאשר חושבים על בתים פרטיים, הפרט שתמיד נשאר קבוע הוא קיומם של גדר ושער שמסמנים את המרחב ששייך רק לנו. שהרי מדוע אנו עובדים אם לא כדי שנוכל לרכוש שטח קטן בשביל עצמנו - בית קטן או גדול עם חצר גדולה ויפה, שעליהם אנו מגנים מפני העולם החיצון בעזרת גדרות ממתכת, עץ או פלסטיק.

לא מוצאים גדרות מתכת? צריכים אינפורמציה על גדרות פלסטיק? הגעתם למקום הנכון! פה ניתן למצוא אינפורמציה מועילה לאיתור כל דבר מעולם השערים והגדרות.

לפני קניית שער או גדרות ברזל, חשוב לשקול מספר דברים:

איזו מטרה הם משרתים? גדר יכולה לשמש כאלמנט דקורטיבי, להיות אלמנט מרתיע, לשמור על הפרטיות או למנוע מאנשים להיכנס.

כמה תרצו לשלם? עקרונית, שערים וגדרות העשויים פלסטיק יקרים הרבה פחות מכאלה העשויים מתכת או עץ, ברזל ופלדה יקרים יותר מאלומיניום, ועץ מלא יקר יותר מסוגי עצים מעובדים. גורמים נוספים שישפיעו על המחיר הם גובה השער או הגדר, האורך שלהם, הזמנות מיוחדות מאנשי מקצוע, מאפיינים ייחודיים לדקורציה ומנגנונים אלקטרוניים שדורשים התקנה.

האם אתם יכולים לבצע את הפרויקט בעצמכם? בימינו ניתן לקנות את כל החומרים הדרושים לכם מרשתות לבניית הבית. אם אתם טובים עם הידיים ויש לכם קצת זמן פנוי, תוכלו לחסוך עשרות אחוזים במחיר על ידי הרכבה עצמית, רק הקפידו על בטיחות!

לא להתפשר על איכות! עדיף להשקיע קצת יותר ולקבל חומר איכותי שיישאר איתכם למשך שנים ארוכות מאשר לשלם פחות ולבזבז כפול מזה על תיקון אחרי תקופה קצרה.

 שיהיה לכם בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דלית גולן

אם את צריכים אינסטלטור 24 שעות ואם אתם רוצים בעלי מקצוע תוכלו למצוא את הכל כאן www.hdm.co.il



 


מאמרים נוספים מאת דלית גולן
 
צריכים רשת גדר?
30/09/12 | גינון
לחשוב על שיקולים אלה וזאת בשביל להתאים בצורה מקסימאלית את השערים לכל המשפחה. לא להתפשר על איכות- מומלץ להשקיע יותר בכדי לקבל

מחפשים קורס אבטחת מידע?
ואומנם זה רק משפט אך אלה לרוב מתבססות על האמת ממהרים לתואר? צאו לדרך!.

לבחור ריצוף אבן טבעית
30/09/12 | שיפוצים
באריח, שימוש לא נכון במלט ועוד. איש מקצוע יגלה בקלות את הנעשה ויתקן במהרה, מומלץ לוודא שאתם מגובים בכל הנוגע בחוזה מסודר, עם המחירים, חומרים ועמידה

מתכננים שיפוצים כלליים?
30/09/12 | שיפוצים
תוצאת השיפוץ. קבלן שיפוצים – המלצותיו: "מיומנות וניסיון של קבלן שיפוצים מהווה פיתרון קל, נוחות וכמובן המשתלם והשווה עבורכם." כמו שידוע, ניסיון וותק הם החשובים ביותר

תעריפי ביטוח חובה
30/09/12 | ביטוח רכב
אולי יש להם חוות דעת על סוכן טוב? אולי כן ואולי לא לא עולה לנסות. אתם יודעים, אנחנו ארץ

השכלה לעתיד
בזמננו כל אחד רשאי להרשם לקורס וללמוד את כל התחום מהשורש, ולצאת לשוק העבודה עם תעודה, כאשר בעלי הכישורים מראים את היכלות בשטח.

גגות רעפים
07/05/11 | שיפוצים
אם הזמנתם תיקון גגות רעפים בדקו אודות החומרים שמשמשים לתיקון הבעיה, יחד עם זאת כדאי להיות בבית בעת התיקון, בדקו את העבודה ואף לעשות בדיקה בסיום התיקון, כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים עבודה יסודית.

להתכונן ללימודים
בימינו כל מי שרוצה יכול להרשם לקורס המתאים ולהתחיל ללמוד את התחום ללא ניסיון, לצבור את הידע הדרוש ולצאת לשוק עם הכשרה ביד, כאשר הטובים עושים הצלחה בשטח.

פרקטים לבית
06/05/11 | שיפוצים
לניקוי פרקט עץ יש להיעזר בחומר ניקוי ייעודי ולשמור שלא להרטיב אותו, מכיוון שהעץ סופח נוזלים במהירות ונהרס.

שיש אבן קיסר
06/05/11 | שיפוצים
מחליפים את הריצוף בבית? תמיד שימרו מספר חבילות של הריצוף לשם תיקונים או למקרה שתרצו להרחיב את השטח המרוצף באותו סוג מרצפות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI