דף הבית תחבורה ורכב רכב קלנועיות -יתרונות וחסרונות
קלנועיות -יתרונות וחסרונות
רן אברהם 16/05/11 |  צפיות: 5162


שוק הקלנועיות של ימינו הוא רחב ומגוון. ישנן קלנועיות עם מושב אחד וישנן עם שני מושבים, ישנן קלנועיות עם גג וישנן ללא גג, ישנן קלנועיות עם ארבעה גלגלים וישנן קלנועיות עם שלושה גלגלים, ישנן קלנועיות עם כוס סוס אחד וישנן קלנועיות בעלות שלושה כוח סוס וכן הלאה והלאה, מגוון קלנועיות כך שכל אחד יכול למצוא בקלות את מבוקשו על פי צרכיו האישיים. טרם רכישת קלנועית עלינו לבדוק מספר נתונים על מנת להתאים לנו את הקלנועית במאת האחוזים, כגון: היכן תהיה הנסיעה על הקלנועית? בכביש סלול או בדרכים רעועות? האם הנסיעה תהיה בשטח מישורי או בשטח תלול בעל ירידות ועליות? האם אנו עתידים לנסוע למרחקים קצרים או ארוכים? האם אנו עתידים לנסוע לבד על הקלנועית או שיש לנו פרטנר לנסיעות עליה? תשובות על שאלות אלו ואחרות יוכלו לכוון אתכם בבחירה מבין מגוון קלנועיות שקיים כיום, ולבצע רכישה נבונה ומתאימה לצרכים שלכם בדיוק.

קלנועיות יתרונות וחסרונות

השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה, וטרם רכישה יש לדעת ולהבין הכל לחיוב או לשלילה. קלנועיות קטנות ומתפרקות היתרונות שלהן שהן ניתן לפירוק מהיר ונוח, ניתן לתמרן איתן בקלות, זמן טעינתן קצר, והן קלות להעברה ממקום למקום. החסרונות, בגלל גודלן הן חלשות ומאפשרות נסיעה רק של 12 קילומטר ללא טעינה. היתרונות של קלנועיות בינוניות, ניתן לנסוע איתם ברחובות, יותר נוחות וטווח מרחק הנסיעה שלהן ללא טעינה ארוך יותר עד כשלושים קילומטר. החסרונות שלהן באים לידי ביטוי בכך שלא תמיד ניתן לעבור איתם המעברים צרים, לא ניתן לקחת נוסע נוסף. היתרונות של קלנועיות גדולות: חזקות, נוחות, ניתן "לשדרג" אותן בכל מיני תוספים כמו גגון ומגן רוח וגשם, טווח הנסיעה שלהם גדול. החסרונות: מחירן יקר יותר מהאחרות, לא תמיד ניתן להכניס אותן למבנים, זמן טעינתן ארוך.

קלנועיות מחירים

כאמור שוק הקלנועיות מתחלק לשלוש: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות וקלנועיות גדולות. ככל שגודל הקלנועית עולה כך גם המחיר עולה, אך גם הביצועים. קלנועיות קטנות ומתפרקות ניתן למצוא בשוק במחירים הנעים בין 5,000 ש"ח ל- 7,000 ש"ח, קלנועיות בינוניות ניתן למצוא בשוק במחירים הנעים בין 9,000 ש"ח לבין 12,000 ש"ח, קלנועיות גדולות ניתן למצוא במחירים הנעים בין 15,000 ש"ח עד 25,000 ש"ח. כמו בכל רכישה שאנו עושים, גם ברכישת קלנועית מומלץ לבצע סקר שוק והשוואת מחירים בין דגמים שונים, על מנת לבצע את הרכישה המתאימה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן אברהם


 


מאמרים נוספים מאת רן אברהם
 
שמלת כלה
22/02/12 | חתונות
כיצד מוצאים שמלת כלה המתאימה ביותר בין שפע השמלות? הנה מספר עצות יעילות שיעזרו לך בבחירתך בשמלה הנכונה.

מזרוני פולירון -כי מגיע לך הטוב ביותר
16/06/11 | ריהוט
חברת פולירון כחברה מובילה בשוק, מציעה לקהל לקוחותיה ולציבור הרחב מגוון מזרונים בעלי טכנולוגיות מתקדמות.

הסרת קעקועים -כי יש פתרון לעור חלק
לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים

מהי הדברה
שיטת ההדברה הנפוצה ביותר ברחבי העולם היא שיטת הדברה כימית. בהדברה כימית ישנם חומרים כימיים קטלניים ורעילים מאוד עבור מזיקים כאלו ואחרים, ומעטים המקרים בהם המזיקים נשארים בחיים. מכיוון שהדברה כימית היא מסוכנת, יש לפנות לחברה מקצועית שתבצע את העבודה הזו. החומרים המצויים בהדברה כימית יכולים לגרום לנזק עבור בעלי חיים כמו חיות מחמד, נזק לצמחייה ואף נזק לנו בני האדם.

קלנועיות -יתרונות וחסרונות
16/05/11 | רכב
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה

הסרת קעקועים
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מרפאת שיניים בחיפה
01/05/11 | רפואה
צוות מרפאת שיניים בחיפה מורכב ממומחים ומרופאים ממספר דיסציפלינות בתחום רפואת השיניים, אשר הידע המשותף לכולם מיושם בצוותא על מנת לתכנן ולבצע תכניות טיפול המותאמות באופן אישי לפי הצרכים המיוחדים של כל מתרפאת ומתרפא.

על מזרוני קינג קויל
03/04/11 | ריהוט
מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

אודות ריהוט גן
22/03/11 | גינון
ישנם שיטות רבות בעיצוב גינות בתחום ריהוט גן , שיעזרו לכם לעודד את המבקרים לנוע בצורה מסוימת ואף להכיר את הנוף המחמיא ביותר לגינה שלכם.

אופני הרים מול קלנועיות
22/03/11 | רכב
יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI