דף הבית בניין ואחזקה בתים משותפים רכישת אינטרקום
רכישת אינטרקום
רותם שרון 21/07/11 |  צפיות: 2831

אין לכם כוח לקום לדלת? מעטים הדברים ש יוצרים שינוי באיכות החיים וגורמים להם להפוך לטובים יותר, למשל מערכת אזעקה טובה מוצר איכותי שמשפר לנו את החיים ומקל עליהם. אינטרקום שמצלם אינטרקום וידיאו הכל משתכלל בכל שנה ושנה.

רוצים לדעת מי דופק בדלת? רוצים להיות בשליטה? אתם צריכים לרכוש מערכות אינטרקום, המחירים לא בשמיים, יש המון שכלולים, התחזוקה בסיסית ומוצר טוב יחזיק לכם לשנים רבות, אז כדאי לכם להתקדם לא?.

זקוקים למידע שימושי על אינטרקום לבית משותף? רוצים לדעת מהם ההבדלים? כמה יעלה לכם לרכוש מערכת אינטרקום? הכנו עבורכם מספר עצות להתקנה בטוחה וחכמה של מכשיר איכותי במחיר נכון.

מה קונים? פעם היו מעט מאוד אופציות, האינטרקום הפשוט עם אפרכסת בלבד, כעת בשנות האלפיים הכל נראה אחרת. תשכחו ממה שהכרתם, עכשיו תוכלו לרכוש מערכת עם מצלמות, אינטרקום עם וידיאו, חיישנים ועוד מגוון שכלולים מגוונים שלא ידענו על קיומם.

חשוב מאוד לעשות בדיקה מקצועית של כל הסוגים שקיימים בתחום, לבדוק בדיוק מה מתאים לכם ולאיזה שימוש אתכם רוכשים אינטרקום, לבדוק את הפערים בין כל המוצרים ולקנות רק מוצרים שייתנו תמורה לתקופה ארוכה.

כמה משלמים? זה תלוי, יש המון מחירים בהתאם ל איכות המוצר, הטכנולוגיה וההתקנה. כדאי להשוות מחירים אצל מספר חנויות ולבדוק מהם ההבדלים ולא פחות חשוב לבדוק לכמה שנים תקבלו אחריות על המוצר, אגב, לאחר הקנייה זכרו למלא את תעודת האחריות.

התקנה לאחר קנייה- לא משנה איזה אינטרקום אתם קונים אפילו אם זה הטוב ביותר שנמצא בשוק, בסופו של דבר ההתקנה הכי חשובה. חפשו טכנאים שמכירים את התחום, בקשו אחריות על האינטרקום ובדקו שאתם מקבלים מכשיר מקורי וטוב.

תיקון- במידה ואתם זקוקים לתיקון יש להזמין אנשי מקצוע מורשים, וזאת בכדי לתקן בקלות את בתקלה ולא לבזבז זמן יקר וכסף. אגב, אם כבר הגיע טכנאי כדאי לשאול לגבי שדרוג האינטרקום.

אם אתם צריכים אינטרקום מצלמה או פרטים נוספים ייעוץ או הצעות מחיר תוך זמן קצר, תוכלו לפנות לצוות הטכנאים שלנו ותוכלו גם אתם לקבל מידע בקליק אחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרון


 


מאמרים נוספים מאת רותם שרון
 
ניתוח אף גברים
שאיתו אתם נפגשים שידגים לכם איך תוכלו להיראות כשיסתיים הטיפול ולאחר הורדת

ניתוח עפעפיים עליונים
במהלך פגישתך עם רופא המומחה לניתוחי חזה חשוב לבדוק את עבודותיו של המומחה, ככה המידע

מרקיזה למרפסת
04/10/12 | שיפוצים
מספר הצעות מחיר מפורטות כולל מחירי התקנה. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר

צריכים הדברת עשבים?
04/10/12 | שיפוצים
אופן לא לעשות ספונג'ה כללית. בנוסף, במידה ויש חיות מחמד בבית בררו מתי תוכלו להכניס אותם לדירה

כמה עולה אינסטלטור?
04/10/12 | שיפוצים
בתוקף. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל מעטים מהם גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור

שיפוץ גג איסכורית
04/10/12 | שיפוצים
לעגן את הכל בחוזה מסודר יחד עם כל הסעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, זמני הביצוע וגם את

מחפשים שירותי הובלות?
04/10/12 | מעבר דירה
בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: צעצועים ישנים והחליטו מה הולך לפח ומה לתרומה. לבסוף שתגיעו לבית החדש תהיה לכם פחות עבודה ויהיה לכם קל יותר לפרוק

קורס ניהול סיכונים
בתחום שהעתיד בו מוגבל. לכן לא כדאי למהר. בדקו היטב את אפשריות התעסוקה משכורות אפשריות ותנאים הביקוש שקיים – או שלא ורק לאחר שתעשו

מה עם לימודי ראיית חשבון?
חוות דעת של גולשים, בררו אודות המחירים, כמה זמן ימשכו הלימודים ואת כל הפרטים בשביל למצוא את הקורסים והמוסדות המוצלחים אתם מוכרחים למצוא כמה

קנייה של מערכת אזעקה
04/10/12 | בית חכם
הקנייה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר מהימן, זאת כדי למנוע כל בעיה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI