דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר צריכים גגות רעפים?
צריכים גגות רעפים?
רותם שרון 01/08/11 |  צפיות: 2642

מים נכנסים לכם דרך הגג? צריכים לתקן את הגג? בשבועות הגשומים וגם בתקופת הקיץ אלפי בתים בארץ נתקלים בנזילות בקיר או בגג. האקלים במדינת ישראל גורם את הנזקים אך לעתים גם הזנחה יוצרת נזילות בגג הבית.

הגג תוחם את הבית ושומר עלינו מפני פגעי מזג האוויר ולכן אנחנו צריכים לוודא בכל שנה שהקירות בדירה יבשים ושהגג אינו דולף ולא להיזכר לבדוק עד שיש פתאום בעיה חמורה. יש כמה תחומים באיטום לגג הרוס, איטום מפני נזילות, איטום ששומר על, טמפרטורה קבועה בדירה, זיפות גגות ועוד.

רוצים למצוא פתרון? זקוקים לאיטום גגות? נהדר, תנו מבט ב כמה עצות וטיפים על תחום הגגות וגם לקבל המלצות על אנשי מקצוע מנוסים באיטום גגות, קפצו לאתר שלנו לקבלת שירות מהיר.

לפני שמגיע הסתיו חשוב להזמין איש מקצוע לבדיקה מקצועית או בידקו בעצמכם, תשפריצו מים בעזרת צינור מעל לגג ובדקו שאין נזילה, בנוסף בדקו גם את הקירות בחדרים להיות בטוחים שאין נזילות. עשו זאת בהתמדה, אל תחכו לחודשים הגשומים כי אחרת תהיה להם בעיה רצינית.

שאתם צריכים קבלן זיפות בקרו באתרי בעלי מקצוע לחיפוש קבלני איטום, לקבל המלצות וביקורות של גולשים. האופציה הנוספת היא לשאול חברים אולי גם להם הייתה בעיות איטום וכיצד הם פתרו אותה.

שאתם צריכים זיפות גגות בדקו לגבי איכות החומרים שבהם משתמשים בעלי המקצוע, בנוסף כדאי להיות בבית בעת התיקון, לאשר את התיקון ובקשו לערוך בדיקה נוספת ביום התיקון, כל תדעו שאתם מקבלים תמורה לכספכם.

חשבו טוב את העלויות, בקשו לקבל מספר הצעות מחר, בדקו לגבי לוח הזמנים לסיומו של התיקון, וודאו שניתנת לכם אחריות לכמה חודשים וחשבונית .

צריכים גגות רעפים? רוצים לקבל יותר ולשלם פחות? נשמח מאוד להמליץ לכם על אנשי שירות טובים במחיר שפוי, בואו לאתר שלנו ואנחנו נמשיך משם מחירים וייעוץ בכל עיר בארץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרון


 


מאמרים נוספים מאת רותם שרון
 
ניתוח אף גברים
שאיתו אתם נפגשים שידגים לכם איך תוכלו להיראות כשיסתיים הטיפול ולאחר הורדת

ניתוח עפעפיים עליונים
במהלך פגישתך עם רופא המומחה לניתוחי חזה חשוב לבדוק את עבודותיו של המומחה, ככה המידע

מרקיזה למרפסת
04/10/12 | שיפוצים
מספר הצעות מחיר מפורטות כולל מחירי התקנה. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר

צריכים הדברת עשבים?
04/10/12 | שיפוצים
אופן לא לעשות ספונג'ה כללית. בנוסף, במידה ויש חיות מחמד בבית בררו מתי תוכלו להכניס אותם לדירה

כמה עולה אינסטלטור?
04/10/12 | שיפוצים
בתוקף. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל מעטים מהם גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור

שיפוץ גג איסכורית
04/10/12 | שיפוצים
לעגן את הכל בחוזה מסודר יחד עם כל הסעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, זמני הביצוע וגם את

מחפשים שירותי הובלות?
04/10/12 | מעבר דירה
בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: צעצועים ישנים והחליטו מה הולך לפח ומה לתרומה. לבסוף שתגיעו לבית החדש תהיה לכם פחות עבודה ויהיה לכם קל יותר לפרוק

קורס ניהול סיכונים
בתחום שהעתיד בו מוגבל. לכן לא כדאי למהר. בדקו היטב את אפשריות התעסוקה משכורות אפשריות ותנאים הביקוש שקיים – או שלא ורק לאחר שתעשו

מה עם לימודי ראיית חשבון?
חוות דעת של גולשים, בררו אודות המחירים, כמה זמן ימשכו הלימודים ואת כל הפרטים בשביל למצוא את הקורסים והמוסדות המוצלחים אתם מוכרחים למצוא כמה

קנייה של מערכת אזעקה
04/10/12 | בית חכם
הקנייה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר מהימן, זאת כדי למנוע כל בעיה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI