דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה החלקה יפנית וצרפתית לכל סוגי השיער- לנשים שרוצות להיות יפות יותר
החלקה יפנית וצרפתית לכל סוגי השיער- לנשים שרוצות להיות יפות יותר
בוני חרמון 09/08/11 |  צפיות: 4265

החלקה יפנית – למה כדאי?


לכל אישה סוג שיער שונה. עם השנים התפתחה הטכנולוגיה וכיום ,לכל אישה יש את האפשרות לשנות את מבנה וצורת שיערה. אחת השיטות הנפוצות בתחום השיער היא החלקת יפנית. החלקה יפנית היא פריצת דרך אדירה בתחום עיצוב השיער מכיוון שכל  אישה ובעיקר כזו עם שיער מקורזל, לא צריכה יותר להתחבט באיזה אופן תוכל לפתור את בעיית שיערה. החלקה יפנית היא פתרון מושלם ולא פחות חשוב- פתרון פשוט ולא מסובך. באמצעות החלקה יפנית תוך כמה טיפולים השיער מקבל צורה חדשה והופך למטופח וזוהר. החלקה יפנית היא שיטה מאוד ידועה ונפוצה. ניתן לעשות החלקה יפנית במספרה מקצועית וגם כן באופן עצמאי. החלקה יפנית מתבצעת בעזרת חומרים מיוחדים והתוצאה מחזיקה לאורך זמן.


החלקה יפנית מחיר- האם זה משתלם כלכלית


החלקה יפנית היא ללא ספק שינוי גדול מאוד שאישה יכולה לעשות בשיערה. וכמובן המחיר הוא בהתאם. לא מדובר כאן בטיפול סתמי וחד פעמי. אלא בטיפול אשר מחזיק לאורך זמן מעמד. מה גם שהחומרים בהם משתמשים הם חומרים נהדרים ומתאימים לעור הקרקפת. החלקה יפנית מחיר- בהחלט שווה לכל כיס. החלקה יפנית מחיר – כיום המחיר של החלקה כזו הוא בין 900 ל- 1,000 ש"ח. החלקה יפנית מחיר היא לא זולה, אך כמו שנאמר בהחלט משתלמת. החלקה יפנית מחיר- איכותית ביותר ונותנת תוצאות טובות.


החלקה צרפתית- עוד סוג החלקה מעניין


בדומה להחלקה יפנית, החלקה צרפתית מעשירה את השיער במינראליים ושמנים מיוחדים. החלקה צרפתית מתבצעת ע"י מגהץ שעובד על קבוצות קטנות של השיער בכל "גיהוץ". החלקה צרפתית יש לחדש כל 6 חודשים לערך. החלקה צרפתית היא תהליך יותר מהיר וזול מהחלקה יפנית והחלקות אחרות. יתרון נוסף שלה הוא הגנה נוספת על השיער מפני פגעי מזג האוויר ותכשירים כימיים לשיער.
החלקה נעימה!!!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בוני חרמון

סטטוסים לפייסבוק | סמיילים לפייסבוק



 


מאמרים נוספים מאת בוני חרמון
 
קורס בניית ציפורניים
29/08/11 | נשים - אחר
קורס בניית ציפורניים הוא לא סתם עוד קורס אלא מקצוע לחיים שתוכלי להתפרנס ממנו. כי אחרי שתקבלי תעדה בסיום קורס בניית ציפורניים תוכלי להציגה במקומות עבודה ממש כמו כל תעודה אחרת ולעבוד בתחום

תרגום טקסטים שונים
תרגום טקסטים נדרש כאשר אנו מבקשים "לייבא" טקסטים בשפה זרה למטרות מקומיות – הכוונה היא לתרגום מאמרים, תרגום מסמכים, שירים, וכדומה.

מגוון הפעלות לימי הולדת בצפון מהנים
באמצעות הפעלות לימי הולדת בצפון אנחנו יכולים ליצור יום הולדת בלתי נשכח עבור הילדים שלנו - הפעלות לימי הולדת בצפון מספקים את ההנאה, את הריגוש, את הכיף ואת כל מה שהילדים מצפים לו במהלך האירוע.

שמלות כלה- כדאי לדעת איך תגשימי חלום
25/08/11 | חתונות
איך לבחור שמלות כלה בדיוק בשבילכן וכמובן מידע על שמלות כלה 2011 – שמלות כלה עכשוויות ויפות.

פייסבוק - העולם האמיתי / וירטואלי?!
מה עוד יש לנו בפייסבוק שגורם לי לחשוב שהוא העולם האמיתי. ניגע שניה בנושא של סטטוסים לפייסבוק וכל מיני אנשים שעשו מזה קריירה. המונח הזה סטטוסים לפייסבוק הוא מונח מוכר ולא חדש וכולנו אוהבים לרשום את זה

החלקה יפנית וצרפתית לכל סוגי השיער- לנשים שרוצות להיות יפות יותר
החלקה יפנית היא ללא ספק שינוי גדול מאוד שאישה יכולה לעשות בשיערה. וכמובן המחיר הוא בהתאם. לא מדובר כאן בטיפול סתמי וחד פעמי. בדומה להחלקה יפנית, החלקה צרפתית מעשירה את השיער במינראליים ושמנים מיוחדים.

ביטוח מקיף וביטוח חובה לרכב
26/08/10 | ביטוח רכב
אם נהג רוצה לישון בשקט בידיעה שאם וכאשר יקום והוא יהיה מעורב, חס וחלילה, בתאונה, ואם, חלילה וחס, יאונה רע לו ולרכבו – ביטוח מקיף עשוי לפצות על חלק ניכר מנזקי הרכוש.

קייטרינג - שירותי הסעדה
קייטרינג – שירותי הסעדה – הם פתרון טוב, קל וזמין עבור מי שעורכים אירועים שונים, אם באולמות ואם בחוץ.

העלאת תמונות | העלאת קבצים
מהו אתר העלאת תמונות ? לשאלה זאת יש פירוש נרחב מאוד. במאמר נעסוק בפירושים העולים עם הקמת אתר של העלאת תמונות או קבצים..

תיקון דודי שמש
אויבו הגדול של תיקון דודי שמש הוא הניקיון, כלומר השמירה עליו. אבל יש מקרים שבהם חרף השמירה וההקפדה על ניקיונם - אין מנוס מהכרח תיקון דודי שמש. ככל שייפלא הדבר בעיניכם, תיקון דודי שמש עשוי להאריך את משך חייהם פי שניים לעומת דוד חדש העלות הכספית נמוכה בהחלט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI