דף הבית בניין ואחזקה גינון רשתות גידור
רשתות גידור
יעל בקר 25/08/11 |  צפיות: 3546

יש רשת לשיער ויש גרבי רשת. יש רשתות שבועטים אליהן כדור ורשתות שנועדו ללכוד דגים או יתושים. ובזמן האחרון הרשתות הפופולאריות ביותר הן דווקא אלו הווירטואליות - הלוא הן הרשתות החברתיות. המאמר הבא לא ידון בכל אלו, אלא דווקא ברשתות המשמשות לגידור. כי גידור היה מאז ומעולם אחד הצרכים הבסיסיים והנדרשים ביותר, ורשתות משמשות עד היום כפתרון הגידור הטוב ביותר.

רשתות – אז מה אתה אומר על הגדר?

מאז ומעולם נאבק האדם בין שני צרכים חשובים ובסיסיים: מצד אחד, הצורך להגן על עצמו, על משפחתו ועל רכושו, ומצד שני לא לחיות במקום בו הוא מרגיש כלוא, סגור ומסוגר. לכן, אף על פי חיוניותן של הגדרות כאמצעי אבטחה, רבים ממאנים להתקין אותן, מחשש שיסבלו מאותן תחושות מדכאות. במאבק תמידי זה, בין צורכי הביטחון וצורכי החופש, גדרות הרשתות הן הפשרה האידיאלית.

גדרות העשויות רשתות מאפשרות ליהנות משני העולמות בעת ובעונה אחת: גם להשיג ביטחון מקסימלי וגם להמשיך וליהנות מהנוף ומתחושת המרחב והחופש. רשתות מולחמות מצופות, רשתות קרפ נוירט, רשתות מרעה אוסטרליות ועוד, כולן מעניקות הגנה מרבית מפני פורצים ומסיגי גבול, ובו בזמן אינן פוגעות בחזות הבית או השטח שלנו. הן מאפשרות לנו להגן על היקר לנו מכל מבלי שנרגיש כאילו אנו חיים בבית סוהר.

כל הרשתות לכל המטרות

לאור יעילותן הרבה של הרשתות בשילוב המרב והמיטב שבשני העולמות, אין זה מפתיע לגלות כי הן נפוצות במקומות רבים ומשיגות מטרות שונות:

· רשתות משמשות כאמצעי לתיחום ולהגדרת שטח פרטי, שטח צבאי או כל שטח שהכניסה לאנשים בלתי מורשים אסורה.

· רשתות משמשות גם כאמצעי בטיחות, המונע מאנשים ליפול למקומות מסוכנים (בורות, אתרי בנייה, שדות מוקשים וכו').

· רשתות מונעות מעבר של בעלי חיים, ולכן הן אידיאליות לתיחום אזורי מרעה במשקים ובחוות. בזכותן לבעלי המשק / החווה קל יותר לשמור על החיות שלו באזור שבבעלותו.

· מכיוון שהרשתות הן דקות במיוחד, הן מאפשרות להשיג את כל המטרות הנ"ל מבלי לפגוע בנוף ובאיכות החיים שלנו. בניגוד לגדרות עץ או לגדרות מתכת העשויות מלוחות אטומים, גדרות העשויות מרשתות אינן חוסמות לנו את הנוף, את האוויר ואת תחושת המרחב.

כל היתרונות ברשתות

לא לחינם הפכו הרשתות לאמצעי הגידור הנפוץ ביותר. פרט ליתרונות שאוזכרו לעיל, רשתות הן גם קלות מאוד להתקנה. הן זולות, קלות משקל, מגיעות בצורת גלילים שקל לשאת אותם ואינן דורשות כלי עבודה מיוחדים כדי להקימן. זאת ועוד, יש רשתות מגולוונות, אשר עמידות בפני פגעי מזג האוויר (למשל, אינן מחלידות במגע עם גשם), ולכן משרתות אותנו נאמנה שנים רבות ושומרות אל המראה החדש שלהן.

לסיכום, אם גם אתם מחפשים את פתרון הגידור המושלם, רשתות יוכלו לספק לכם מענה איכותי, בטיחותי, סביבתי וזול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל בקר


 


מאמרים נוספים מאת יעל בקר
 
שירותי הסעות ציבוריים ופרטיים
האסוציאציות שמעלה המילה "אוטובוסים" הן לא תמיד בהכרח חיוביות. אולם איזו תהום רחבה פעורה בין האוטובוסים של חברות התחבורה הציבורית לאלו שמסופקים על ידי חברת הסעות פרטית! אין כלל וכלל מקום להשוואה בין השניים.

דודי שמש ומערכות סולאריות
אין זה סוד שללא מקורות אנרגיה קבועים וזמינים לא יתכנו חיים אנושיים מודרניים על פני כדור הארץ. עם זאת, עם השנים "מקור אנרגיה" הפך להיות שם נרדף לדלק ומוצריו. ובכן, מתברר שהטבע מזמן לנו מקורות אנרגיה זמינים יותר וזולים מאוד, מה שמאפשר חיסכון אדיר בכסף, ומה שחשוב יותר, צמצום בזיהום הסביבה. דודי השמש, הקיימים כיום בכל בית בישראל, ממחישים את הנקודה הזאת בצורה הטובה ביותר.

דודי שמש ומערכות סולאריות
אין זה סוד שללא מקורות אנרגיה קבועים וזמינים לא יתכנו חיים אנושיים מודרניים על פני כדור הארץ. עם זאת, עם השנים "מקור אנרגיה" הפך להיות שם נרדף לדלק ומוצריו. ובכן, מתברר שהטבע מזמן לנו מקורות אנרגיה זמינים יותר וזולים מאוד, מה שמאפשר חיסכון אדיר בכסף, ומה שחשוב יותר, צמצום בזיהום הסביבה. דודי השמש, הקיימים כיום בכל בית בישראל, ממחישים את הנקודה הזאת בצורה הטובה ביותר.

אפשרויות לחימום הבית
הקיץ כבר מאחורינו והחור, אוטוטו כבר כאן. זה בדיוק הזמן לחשוב על פתרונות לחימום הבית. חימום תת רצפתי הוא אופציה נהדרת, אך אינה זולה. על כך במאמר הבא.

קצת על לידה
אחד מהתהליכים המדהימים ביותר הוא הלידה. אין דבר שיכול להשתוות לזה. עם זאת, מדובר בתהליך מפחיד מאוד וכואב. הכל על לידה במאמר הבא.

טיפול בחיות מחמד
16/10/11 | חיות מחמד
אם יש לכם חיית מחמד בבית, ולא משנה אם מדובר בכלב, בחתול, באוגר או באיגואנה, מומלץ מאוד שיהיה לכם גם במקום נגיש שכולם יכירו גם מספר טלפון של וטרינר חירום. על תפקידו של וטרינר חירום במאמר הבא.

קצת על פלדות
מהי פלדה? הפלדה היא מתכת חזקה המיוצרת מברזל היציקה. פלדות נבדלות מברזל בתכולת הפחמן הנמוכה שיש בהן (בין 0.5% ל- 1.5%), עובדה אשר הופכת את הפלדות לעמידות יותר בפני מכות וזעזועים בהשוואה לברזל. לכן, אנו עדים ליותר ויותר מוצרים המיוצרים מפלדות ובאים לידי שימוש במגוון רחב של תעשיות ותחומים.

פטנטים שהומצאו על ידי נשים
המצאות פטנטים הם עולם גברי? לאו דווקא? במאמר שלפניכם המצאות ופטנטים שהומצאו על ידי נשים.

אפשרויות חימום הבית
לקראת החורף מאמר הסוקר את אופציות חימום הבית

קצת על מלגזות
על סוגי מלגזות ושימושיהם במאמר הבא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI