דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מעבר נינוח ומהיר
מעבר נינוח ומהיר
Mashaberger 20/09/11 |  צפיות: 2608

נגמר החוזה על הדירה? עוברים לדירה חדשה? ישנם אנשים שנשארים כל החיים באותה שכונה. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה חייבים לעבור מדירה אחת לשניה מספר רב של פעמים עד שיגיעו למחוז חפצם. עבור רובנו מעבר דירה הוא תהליך ארוך ומעייף. המאמר שלפניכם יקנה לאלו שנכנסים לבית חדש בחודש הבא, ובו נכללות מספר עצות על מחירון הובלות.

לא הכל חייב להיות קשה


חשבו על היום שאחרי המעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים בית בנסיבות חיוביות כמו התקדמות לבית פרטי מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים. אין ויכוח, מעבר דירה הוא שלב מתיש בדרך אבל גם אותו אפשר לעבור בקלות.

חברת הובלות - כל הדרכים למעבר נינוח, מהיר וללא כאבי ראש


היו מוכנים, ערכו בדיקה של אפשרויות להעברת תכולת הדירה שלכם מס' שבועות לפני. בדרך זו לא יהיו לכם הפתעות וכך יחלוף יום המעבר בצורה הטובה ביותר.

לא מוצאים זמן לארוז? יש מספר חברות שנותנות שירותי אריזה כחלק מההובלה. צוות אורזים יגיע למשרד לפני יום המעבר כדי לארוז תכולת הבית שלכם.

אם אתם חייבים להתפנות מהעסק לפני הזמן בו מאפשרים לכם להכנס לדירה אליה אתם עוברים לא צריך לחשוש! בכל רחבי הארץ באפשרותכם למצוא עסקים המושכרים לאחסון תכולת משרדים. בד"כ משכירים את המחסנים לחודש ימים אך בחלקם יש גם אחסון לטווח ארוך ואף במחירים זולים יותר.

לא מתפשרים - שירותי הובלות


במידה ואתם אורזים את הבית או שהעדפתם לשכור את שירותיה של חברת ההובלה לעניין הקפידו לארוז את החפצים שלכם בדקדקנות כך שיגיעו בשלום לבית החדש שלכם. בטוח לא תרצו שהסרוויס היקר שסבתא רבא צילה קנתה לכם לפני מותה לא יעבור את טלטלות הדרך.

לא חוסכים באמצעים כשמדובר על מובילים איכותיים, לא כל אחד עם טנדר יכול להיות מוביל. הובלת חפצים מסוימים כגון: מכונת כביסה, מקרר וכו' דורשים מיומנות וכושר נשיאה רב. בנוסף, רהיטים כגון: מזנון, פינת אוכל מעץ מלא שיעלו צורך בפירוק והרכבה. לכן, עליכם לוודא שהמובילים מסוגלים לעבודה זו. פעולה זו גוררת תוספת מיוחדת.

בדקו את רוחב המדרגות בבית הנוכחי ובבית אליו עוברים בקרוב. אם אתם רואים שדלת הבניין צרה מדי יתכן ותצטרכו לקחת בנוסף שירותי מנוף.

באפשרותכם לשכור שירות של מנופאי בצורה נפרדת אך כדאי לערוך בדיקה אם חברת ההובלות שאותה שכרתם לביצוע העבודה נותנת שירותי מנוף, כך תחסכו כסף רב. לפעמים עדיף לקחת מנוף, אם אם אתם לא חייבים. השכרת מנוף תחסוך בשפשוף החפצים על הקירות בכניסה ויציאה מהמעלית.

אל תשכחו שבסופו של דבר ע"מ לעבור את זה בשלום, צריך רק לקחת נשימה עמוקה ולהיערך מספיק זמן מראש.
צאו לדרך!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Mashaberger


 


מאמרים נוספים מאת Mashaberger
 
גני ארועים שמספקים חבילות "הכל כלול"
מהסיבה הזו, עריכת האירוע בצורה הכי אידיאלית עבורנו עשויה להיות מטלה קשה ומורכבת. בקטע קריאה שכאן אפשר לקרוא כמה וכמה עצות ראשוניות להפיכת כל מסיבה לאירוע שיחקק לכם בזכרון.

גני ארועים הכל כלול
ישנם אירועים משמחים שאותם נבחר לערוך ולחגוג במסגרת ביחד עם כל האנשים היקרים לנו מכל: האחים והאחיות, דודה, דוד, חברים קרובים, חברים של ההורים ואפילו חברים לעבודה.

יש כסף למעבר?
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים ממקום למקום מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים בסביבה נוחה יותר או שהסתיימו עבודות השיפוצים.

לבדוק אולמות לברית
בתקופתנו, ארוע בריתה הוא הרבה מעבר לחובה דתית, אלא שמחה של ממש; ההורים המאושרים חוגגים את התוספת החדשה למשפחה עם חברים ומשפחה בגן, עם תפריט, בר משקאות ומוסיקה.

הובלה ברמת גן
יש הרואים מעבר דירה פרוצדורה מעייפת. הקטע הבא יתן מענה לאלו מכם שעוברים בית בשבוע הקרוב, ובו תוכלו למצוא מס' נק' למחשבה על מחירי הובלות.

בוחרים אולם חתונה?
התחלתם לארגן את היום הגדול? מה אתם מבינים באירועים? תתחילו לקרוא על הפרטים החשובים בתחום אירועים בלתי נשכחים...

מסיבת הברית העתידית
יש שטוענים שפעולת החיתוך היא פעולה בניגוד לטבע. במאמר הזה לא נכתוב על מה שעדיף, אלא נספק מידע.

מעבר נינוח ומהיר
שנם אנשים שנשארים כל החיים באותה שכונה. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה חייבים לעבור מדירה אחת לשניה מספר רב של פעמים עד שיגיעו למחוז חפצם.

אירוע לא גדול
אמדו את כמות האנשים שיגיעו על פי כמה גדול יהיה האירוע וביחס לגודל המקום. נצא מנקודת הנחה כי בארוע פרטי, נ

מעבר חלק
מעט אנשים מצליחים להשאר באותו בניין. רוב האנשים צריכים להחליף מקום מגורים מספר לא מבוטל של פעמים עד שהם מגיעים לבית המושלם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI