דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות לבדוק אולמות לברית
לבדוק אולמות לברית
Mashaberger 21/09/11 |  צפיות: 2755
תוספת חדשה למשפחה? ההורים לוחצים על טקס?

בתקופתנו, ארוע בריתה הוא הרבה מעבר לחובה דתית, אלא שמחה של ממש; ההורים המאושרים חוגגים את התוספת החדשה למשפחה עם חברים ומשפחה בגן, עם תפריט, בר משקאות ומוסיקה. בטקסט הקרוב ניתן לכם את מרבית האופציות וההכנות שיהיה עליכם לבצע בדרך אל טקס הבריתה.

ראשית, אולי רצוי לבדוקאולמות לברית.

יש שיטענו כי הסרת הערלה היא פעולה הנוגדת את הטבע. בטקסט זה לא נעמיק בהאם זה טוב, אלא נפרט על הברית.

איך מתכננים ארוע ברית?

לא כולם יערכו את פעולת החיתוך באותו האירוע עם חגיגת הברית, אך זה מקובל. מוהלים מוסמכים ניתן לחפש באינטרנט או ע"י המלצות. מוהל גובה בערך 2000 ש"ח, לפי ההסמכה שלו. בתוך המחיר הזה משולב ביקור בית לקראת הברית, מאחר והמוהל חייב לבדוק אם תינוקכם אכן בריא דיו עבור ברית.

מקום מסודר לקיים בו את האירוע זו בחירה נטו שלכם; שווה לבחור גן אירועים נגיש מבחינה גיאוגרפית ושירָצה את צרכי האורחים. רוצים לדעת עוד בתחום של אולמות ברית? סיימו לקרוא.

מה קורה אחרי הטקס?

בעוד שבריתה היא מסיבה, ברית היא הליך רפואי, מהסיבה הזאת, נעסוק דווקא בה. אחרי הסרת הערלה, המוהל אחראי להיות עירני שהתינוק לא מדמם יותר או שהתחבושות לא לוחצות. כהורים טריים, תהיו צריכים לוודא שתינוקכם מתנהג כרגיל, סה"כ נראה תקין ויכול להטיל שתן. אם משהו לא נראה לכם - גשו למיון בדחיפות! עוד דבר, כמעט כל המוהלים יערכו ביקור בביתכם לאחר שהטקס נגמר, כדי לוודא שהילד מחלים כמו שצריך ועל מנת להוריד חבישה.

אחרי שלמדתם קצת, בנו לכם את חגיגת הברית של הילד אותה רציתם כבר מזמן. ניתן לארגן ברית סטנדרטית, או לגוון ולעניין את החברים והמשפחה עם ארוע מיוחד. אתם יכולים לקרוא ברכות, להכין ריקוד, תנו לדמיון לרוץ, מפני שלטקס ברית מילה אין הוראות מדוייקות. בלי ספק, טקס הברית הוא לילד החדש, אך בינינו - אתם אלה שחוגגים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Mashaberger


 


מאמרים נוספים מאת Mashaberger
 
גני ארועים שמספקים חבילות "הכל כלול"
מהסיבה הזו, עריכת האירוע בצורה הכי אידיאלית עבורנו עשויה להיות מטלה קשה ומורכבת. בקטע קריאה שכאן אפשר לקרוא כמה וכמה עצות ראשוניות להפיכת כל מסיבה לאירוע שיחקק לכם בזכרון.

גני ארועים הכל כלול
ישנם אירועים משמחים שאותם נבחר לערוך ולחגוג במסגרת ביחד עם כל האנשים היקרים לנו מכל: האחים והאחיות, דודה, דוד, חברים קרובים, חברים של ההורים ואפילו חברים לעבודה.

יש כסף למעבר?
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים ממקום למקום מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים בסביבה נוחה יותר או שהסתיימו עבודות השיפוצים.

לבדוק אולמות לברית
בתקופתנו, ארוע בריתה הוא הרבה מעבר לחובה דתית, אלא שמחה של ממש; ההורים המאושרים חוגגים את התוספת החדשה למשפחה עם חברים ומשפחה בגן, עם תפריט, בר משקאות ומוסיקה.

הובלה ברמת גן
יש הרואים מעבר דירה פרוצדורה מעייפת. הקטע הבא יתן מענה לאלו מכם שעוברים בית בשבוע הקרוב, ובו תוכלו למצוא מס' נק' למחשבה על מחירי הובלות.

בוחרים אולם חתונה?
התחלתם לארגן את היום הגדול? מה אתם מבינים באירועים? תתחילו לקרוא על הפרטים החשובים בתחום אירועים בלתי נשכחים...

מסיבת הברית העתידית
יש שטוענים שפעולת החיתוך היא פעולה בניגוד לטבע. במאמר הזה לא נכתוב על מה שעדיף, אלא נספק מידע.

מעבר נינוח ומהיר
שנם אנשים שנשארים כל החיים באותה שכונה. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה חייבים לעבור מדירה אחת לשניה מספר רב של פעמים עד שיגיעו למחוז חפצם.

אירוע לא גדול
אמדו את כמות האנשים שיגיעו על פי כמה גדול יהיה האירוע וביחס לגודל המקום. נצא מנקודת הנחה כי בארוע פרטי, נ

מעבר חלק
מעט אנשים מצליחים להשאר באותו בניין. רוב האנשים צריכים להחליף מקום מגורים מספר לא מבוטל של פעמים עד שהם מגיעים לבית המושלם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI