דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אירוע לא גדול
אירוע לא גדול
Mashaberger 20/09/11 |  צפיות: 2691
את יום ההולדת הזה - לא תשכחו. אל תשברו את הראש על בת המצווה אחת לכמה זמן נרצה לציין שמחה מסויימת, אך מסיבה זו או אחרת, נעדיף לא להרים אירוע רציני. למטרה זו פתוחים כמה מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הבא נסביר בקצרה על כל שתחפצו לדעת לגבי אירועים אישיים, ונסכם את כל המידע בנושא של אולם בת מצווה ודומיו.

מה פירוש בעיקרון אירוע לא גדול?

במסיבה אישית יחסית אין הרבה בזבוז מיותר של כסף או תכנונים לוגיסטיים, ובכל זאת עדיין נחוש רוח של מועד גדול והדר, כגון ארוע משפחתי או חגיגת קידום בעבודה. אמדו את כמות האנשים שיגיעו על פי כמה גדול יהיה האירוע וביחס לגודל המקום. נצא מנקודת הנחה כי בארוע פרטי, נסיים את האירוע מוקדם, לעומת אירוע השקה לדוגמה, וכל הכסף שייחסך על מזון, כמות המוזמנים, אקסטרה מלצריות ועוד - ניתן להוציא על אלמנטים אחרים באירוע. צריכים עוד אינפורמציה בנושא אולמות בר מצווה? המשיכו עוד.

כיצד נתכנן ארוע אישי?

ראשית כל, נצטרך לערוך חישוב גס של כמות האנשים שיבואו, ולאור הנתון הזה - נחשב את מימד האירוע. חשוב לוודא להזמין את מי שאתם בטוחים שישמחו להגיע ושלא עלולים להרגיז אתכם. חשוב שתדעו גם שמתחם ענק ייצור בתוכו תחושת ניכור בין כל האנשים.

אחרי שנסגרה רשימת האנשים שיגיעו, קחו התרשמויות ממכַּרים לגבי מתחמים לעריכת האירוע. אפילו אם יש מספר גדול של פידבקים מפה עד להודעה חדשה על איזשהו מתחם, עדיין חשוב לדבר עם מישהו מטעם המתחם ותגיעו למקום לתת "אוקיי" משלכם. הרי זה האירוע שלכם וצריך לוודא שאתם תהנו.

כשמרימים ארוע קטן צריך להשקיע במיוחד דווקא בדברים הכי קטנים.

משום שבחרתם לקיים ארוע קטן מעוט מוזמנים - קיימים יותר סיכוים לקלוע לטעם של הרוב המכריע של הנוכחים: במיקום האירוע, בשירים שיושמעו, בשתיה וכיו"צ. בנוסף לזה, יש לכם צ'אנס להפתיע את אורחיכם עם הפתעות מושקעות כמו ממתקים מיוחדים, או ביצוע ריקוד. אפשר אפילו לקבוע אירוע מוטיב, בצוּרת חגיגת שנות ה70, ולקבוע בהתאם את מנגינת הרקע, פריטי הלבוש ועיצוב המתחם לקונספט שהוחלט.

עתה, כשיש לכם קצת רקע כללי על נושא ארועים קטנים, וודאי כבר הבנתם שלמסיבה אישית יש את האפשרות להיות ארוע כיפי; הכל עניין של ביצוע ובפתיחות המוזמנים. מצד שני, אם לא תסדרו מראש לפרטי פרטים - אתם עלולים להתאכזב. הקפידו על הפרטים הקטנים... ושיהיה במזל!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Mashaberger


 


מאמרים נוספים מאת Mashaberger
 
גני ארועים שמספקים חבילות "הכל כלול"
מהסיבה הזו, עריכת האירוע בצורה הכי אידיאלית עבורנו עשויה להיות מטלה קשה ומורכבת. בקטע קריאה שכאן אפשר לקרוא כמה וכמה עצות ראשוניות להפיכת כל מסיבה לאירוע שיחקק לכם בזכרון.

גני ארועים הכל כלול
ישנם אירועים משמחים שאותם נבחר לערוך ולחגוג במסגרת ביחד עם כל האנשים היקרים לנו מכל: האחים והאחיות, דודה, דוד, חברים קרובים, חברים של ההורים ואפילו חברים לעבודה.

יש כסף למעבר?
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים ממקום למקום מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים בסביבה נוחה יותר או שהסתיימו עבודות השיפוצים.

לבדוק אולמות לברית
בתקופתנו, ארוע בריתה הוא הרבה מעבר לחובה דתית, אלא שמחה של ממש; ההורים המאושרים חוגגים את התוספת החדשה למשפחה עם חברים ומשפחה בגן, עם תפריט, בר משקאות ומוסיקה.

הובלה ברמת גן
יש הרואים מעבר דירה פרוצדורה מעייפת. הקטע הבא יתן מענה לאלו מכם שעוברים בית בשבוע הקרוב, ובו תוכלו למצוא מס' נק' למחשבה על מחירי הובלות.

בוחרים אולם חתונה?
התחלתם לארגן את היום הגדול? מה אתם מבינים באירועים? תתחילו לקרוא על הפרטים החשובים בתחום אירועים בלתי נשכחים...

מסיבת הברית העתידית
יש שטוענים שפעולת החיתוך היא פעולה בניגוד לטבע. במאמר הזה לא נכתוב על מה שעדיף, אלא נספק מידע.

מעבר נינוח ומהיר
שנם אנשים שנשארים כל החיים באותה שכונה. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה חייבים לעבור מדירה אחת לשניה מספר רב של פעמים עד שיגיעו למחוז חפצם.

אירוע לא גדול
אמדו את כמות האנשים שיגיעו על פי כמה גדול יהיה האירוע וביחס לגודל המקום. נצא מנקודת הנחה כי בארוע פרטי, נ

מעבר חלק
מעט אנשים מצליחים להשאר באותו בניין. רוב האנשים צריכים להחליף מקום מגורים מספר לא מבוטל של פעמים עד שהם מגיעים לבית המושלם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI