דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות בוחרים אולם חתונה?
בוחרים אולם חתונה?
Mashaberger 21/09/11 |  צפיות: 2581

התחלתם לארגן את היום הגדול? מה אתם מבינים באירועים? תתחילו לקרוא על הפרטים החשובים בתחום אירועים בלתי נשכחים... אתם מוזמנים להכיר את התחום של האירועים השונים: אולמות אירועים, שירות ארגון חתונות ובגדי אירועים!

הזמנתם מקום לחתונה?

הפרט הראשון בכל חתונה, הוא לא אחר מאשר גן האירועים שבו תחגגו. זה יכול להיות גן אירועים, ואפשרי שזה יהיה ביער. רק אחרי קבלת ההחלטה של מקום האירוע, ניתן לקבוע ברצינות את מועד החתונה, סוג האירוע ואפילו לבחור את כל הפרטים הפעוטים שיעזרו לעשות את ליל החתונה לבלתי נשכח באמת. לא הגיע הזמן לארגן את היום הגדול?

באיזה אופן בוחרים אולם חתונה? רוצים אולמות ארועים בראשון?

המון זוגות שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם לא מעט זמן עד שהם בוחרים, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות ארועים הינם שונים במדדים רבים; תכולת המוזמנים המקסימלית, התפאורה, צורת הגשת האוכל וגם המיקום בארץ. אתם חייבים להחליט מראש מה תמיד שאפתם לתכנן, זה יקל מאוד עליכם במסע אחר האולם שלכם…

כאשר אתם מגיעים לגני אירועים כי אתם רוצים לבחון את המקום, יש לשים לב לדברים האלה: האם האולם בכלל נראה מצוחצח ונקי? האם השטח גדול דיו לכל האורחים שלכם? כמה ברמנים מסתובבים במקום? אף אחד לא מעריך מקום מפוקפק או, למשל, שירות גרוע... במטרה למנוע תקלות במהלך האירוע, צריך לשים לב שאתם מקבלים מענה לשאלות שעולות בכם!

על טעויות משלמים ביוקר!

את טקס החתונה תארגנו רק פעם בחיים (זו לפחות השאיפה...), בגלל הסיבה הזאת פה אין טעויות נסלחות. אז כיצד מתכננים את האירוע? מומלץ אף פעם לא להתפשר על דברים קטנים! במילים אחרות, אם תמיד חלמתם על אולם ארועים אינטימי, מגיע לכם לקבל זאת…

בואו לקרוא על השלב הבא...

בהנחה וסוף סוף יש לכם מקום לחתונה - מומלץ לחשוב לעומק על הדברים הקטנים. למשל,עיצוב אירועים מקצועי... אם עדיין לא שמעתם שיש כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אומנות במלוא מובן המילה. באמצעות אנשי מקצוע שמבינים בעולם העיצוב ונוי, אפשר בלי בעיה להביא לידי כך שהארוע הזה יהיה הכי יפהפה ומקורי. עם שימוש בשולחנות מעוצבים, רק כדוגמה, ניתן בלי בעיה לשפר את את סביבת האירוע. המוזמנים שיבואו ירגישו ממש מהדקה הראשונה שהדיבור הוא על איזשהו ארוע ייחודי לגמרי ויבלו באופן שלא יצא להם אף פעם בחייהם... לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

אחרי שגמרתם לעצב ולקשט, באפשרותכם לדאוג לפרטים קטנטנים…

ללא מעט אנשים נקרתה ההזדמנות אי פעם להיות חלק מחתונה יהודית. אירועים שכאלה נראים אותו הדבר - מטעמים שמנוניים, בירה זולה ופטנטים חרושים. ע"מ לתכנן אירוע לגמרי שונה, צריך במעט תכנון ומקוריות. כך, ימשיכו לדבר על אירוע החתונה שלכם גם בעוד כמה שנים... עדיין בחיפושים אחר שירות לארוע?

איזה אוכל מגישים?

בשביל מוזמנים הדבר המעניין באמת זה סוג המזון. ההחלטה על חברת הקיטרינג תשפיע לא מעט על שביעות הרצון מאותו אירוע, בדיוק בגלל זה בכלל לא כדאי להקל ראש או להתפשר בהחלטה זו. כדאי להשתדל ללכת על אוכל איכותי ומנות גדולות מספיק. אף אחד לא רוצה לאכול מזון זול ומטוגן או, למשל, כזה שמוגש בצלוחיות זעירות. מאוד משתלם לבזבז קצת יותר כסף בכדי שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה טעים ואיכותי!

מה עם אולמות בנס ציונה? מוזיקה עדיין לא הצלחתם לבחור?

אחרי שפיטמתם את המוזמנים, רצוי לשעשע אותם, ויש שפע של דרכים למטרה זו. אז במה מתחילים? לא ניתן לארגן חגיגה משובחת ולא להזכיר מוסיקה. מעוניינים להזמין איזשהו איש סאונד מקצועי? עם אחד כזה יש אפשרות להרקיד את האורחים במשך כל הלילה... לכם נותר רק להיסגר מראש על סגנון מוזיקה שאתם מעדיפים, ואת הדברים האחרים יעשו בשבילכם.

אם קראתם עד הסוף, תכנון וארגון חתונה גדולהיהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם… לטיפים טובים ואינפורמציה חשובה - בקרו אותנו בשנית לכל הטקסטים, לאירוע שלכם.אז קדימה לעבודה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Mashaberger


 


מאמרים נוספים מאת Mashaberger
 
גני ארועים שמספקים חבילות "הכל כלול"
מהסיבה הזו, עריכת האירוע בצורה הכי אידיאלית עבורנו עשויה להיות מטלה קשה ומורכבת. בקטע קריאה שכאן אפשר לקרוא כמה וכמה עצות ראשוניות להפיכת כל מסיבה לאירוע שיחקק לכם בזכרון.

גני ארועים הכל כלול
ישנם אירועים משמחים שאותם נבחר לערוך ולחגוג במסגרת ביחד עם כל האנשים היקרים לנו מכל: האחים והאחיות, דודה, דוד, חברים קרובים, חברים של ההורים ואפילו חברים לעבודה.

יש כסף למעבר?
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים ממקום למקום מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים בסביבה נוחה יותר או שהסתיימו עבודות השיפוצים.

לבדוק אולמות לברית
בתקופתנו, ארוע בריתה הוא הרבה מעבר לחובה דתית, אלא שמחה של ממש; ההורים המאושרים חוגגים את התוספת החדשה למשפחה עם חברים ומשפחה בגן, עם תפריט, בר משקאות ומוסיקה.

הובלה ברמת גן
יש הרואים מעבר דירה פרוצדורה מעייפת. הקטע הבא יתן מענה לאלו מכם שעוברים בית בשבוע הקרוב, ובו תוכלו למצוא מס' נק' למחשבה על מחירי הובלות.

בוחרים אולם חתונה?
התחלתם לארגן את היום הגדול? מה אתם מבינים באירועים? תתחילו לקרוא על הפרטים החשובים בתחום אירועים בלתי נשכחים...

מסיבת הברית העתידית
יש שטוענים שפעולת החיתוך היא פעולה בניגוד לטבע. במאמר הזה לא נכתוב על מה שעדיף, אלא נספק מידע.

מעבר נינוח ומהיר
שנם אנשים שנשארים כל החיים באותה שכונה. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה חייבים לעבור מדירה אחת לשניה מספר רב של פעמים עד שיגיעו למחוז חפצם.

אירוע לא גדול
אמדו את כמות האנשים שיגיעו על פי כמה גדול יהיה האירוע וביחס לגודל המקום. נצא מנקודת הנחה כי בארוע פרטי, נ

מעבר חלק
מעט אנשים מצליחים להשאר באותו בניין. רוב האנשים צריכים להחליף מקום מגורים מספר לא מבוטל של פעמים עד שהם מגיעים לבית המושלם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI