דף הבית אינטרנט והחיים ברשת תרבות דיגיטלית ספרים דיגיטליים להורדה באינטרנט
ספרים דיגיטליים להורדה באינטרנט
עינת הלוי 14/10/11 |  צפיות: 5355

הטכנולוגיה כבר מזמן מאפשרת ליצור ספרים דיגיטליים, אשר ניתן לקרוא מכל מחשב בעולם. כאשר אתה מוריד אל המחשב שלך ספר בפורמט דיגיטלי, אז זה ממש לא משנה באיזה מקום בעולם אתה נמצא, ואין חשיבות להתקנת פונטים מיוחדים כדי לראות ספר שכתוב בעברית, כאשר אתה מוריד אותו מארצות הברית, או ממקום אחר בעולם. בשנה האחרונה התבשרנו שבארצות הברית, מכירות הספרים הדיגיטליים עלו על מכירות הספרים המסורתיים הרגילים, אלה המודפסים.

לספרים דיגיטליים יש יתרונות רבים. ראשית הם מתאימים למגמה הירוקה, חוסכים בנייר יקר, ובכריתת יערות על מנת לייצר את הנייר שממנו הם עשויים. שנית, אלה הם ספרים להורדה מיידית. אם מדובר בספרים שעולים כסף, אז הלקוח מועבר לביצוע התשלום, ותוך דקות ספורות הוא מועבר אל עמוד ההורדה של הספר. כך שתוך פחות מ 5 דקות הספר מונח אצלו במחשב. ומותר לו, אפילו על פי כל החוקים והכללים, להעביר את הספר לקריאה עצמית אל המחשב הנייד שלו, או אל האייפון שלו.

יש סופרים ומחברים שמצאו דרך חדשה להפיץ את ספריהם, הם מציעים את הספרים הדיגיטליים להורדה חינם באתרי אינטרנט שונים. זוהי דרך טובה עבור סופר חדש לעשות היכרות עם הגולשים ולבדוק את הביקוש של ספריו החדשים בקרב ציבור הגולשים. ספרים חינם קיימים במגוון נושאים, לא רק סיפורים, פרוזה וספרי פנטזיה, אלא גם ספרי אינפורמציה בנושאים שונים. כך לדוגמה ניתן למצוא ספרי דיאטה והרזיה, ספרים בנושאים של שיווק באינטרנט, ועשיית כסף. המשווקים רוכשים את הספרים הללו, על מנת לעשות בהם שימוש כלשהו. לפעמים הם מציעים אותם מתנה ללקוחותיהם כדי לחזק את הקשר עם חוג לקוחותיהם, אחרים משתמשים בהם כפיצוי ותמריץ להירשם לרשימת התפוצה שלהם. יש גם אתרים להורדת ספרים דיגיטליים בעברית , וניתן לעבור על רשימת הספרים ולהוריד את אלה שמעניינים אתכם.

ללא כל ספק הספרים האלקטרוניים הביאו לשינוי בדרך בה אנו צורכים את הספרים שלנו. אמנם בארץ הדבר קצת פחות נפוץ, אבל על פי הדוגמה של ארצות הברית אנו יכולים לנבא שבשנים הבאות יותר אנשים יעדיפו את הספרים שלהם בגרסה הדיגיטלית. כבר היום ניתן לראות אנשים קוראים מתוך המחשבים הניידים שלהם ומהאייפדים, ספרים בעברית ובאנגלית. זה קל וזה נוח, ואפשר לשאת את זה לכל מקום, ממש כפי שנושאים ספר רגיל. צריך להתקדם עם הזמן, ובסופו של דבר שכנראה זה מה שבדיוק יקרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עינת הלוי


 


מאמרים נוספים מאת עינת הלוי
 
מדוע כל כך הרבה אנשים נכשלים להרוויח כסף בעבודה מהבית
אנשים רבים רוצים לעבוד מהבית דרך האינטרנט. כבר עכשיו יש אלפים שעושים זאת חלקם בהצלחה וחלקם עדיין נאבקים להוציא את לחמם מהרשת. מדוע כל כך הרבה אנשים נכשלים, ולא מצליחים להרוויח כסף באינטרנט, ומה אתה יכול ללמד מזה?

עבודות אמיתיות מהבית
אם נמאס לך להתעורר מוקדם בכל בוקר, לצאת אל הפקקים והכבישים העצבניים, אם אינך רוצה בכל יום לשבור את הראש מה ללבוש היום, אם אינך רוצה לשלם בעבור דלק יקר מאוד, אם אינך רוצה לשלם לחניון כאילו שאתה משלם עוד חשבון חשמל, אז ייתכן שעבודה מהבית היא הדבר הנכון עבורך.

להרוויח כסף בשעות הפנאי
אם אתה מעוניין להרוויח כסף בשעות הפנאי, ייתכן שתשמח לשמוע שיש כבר לא מעט אנשים אשר עושים את זה, ומרוויחים הכנסה נוספת. זוהי דרך חיים שלא קשה לאמץ, בסך הכול צריך להקדיש כמה שעות פנויות מדי שבוע, וליהנות מהיתרונות של שיווק באינטרנט.

ספרים דיגיטליים להורדה באינטרנט
המגמה הזאת של ספרים דיגיטליים הולכת וצוברת תאוצה רבה בשנים האחרונות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI