דף הבית בניין ואחזקה ריהוט בר מים מעוצב - לא רק עבור מים נקיים
בר מים מעוצב - לא רק עבור מים נקיים
קמין סנטר 07/11/11 |  צפיות: 2396

התועלות של בר מים
כל עוד בעבר מתקני בר מים היוו מעין סמלי מעמד ויוקרה בפני עצמם הרי שכיום נראה כי מתקני מים אלה הביאו אט אט לאלמנטים מרכזיים ונפוצים הכי הרבה בדירות, בתים פרטיים ובמשרדים כאחד, וזאת בגלל שלל תועלות שיפורטו בשורות הבאות:

עם בר מים – תשתו הרבה יותר

במדינת ישראל קיים פער אדיר בקרב הנמצא לרצוי, גורם המתבטא במים אשר אינם איכותיים המגיעים היישר היישר אל כוסות השתייה שלנו. הרבה מאוד בתים במדינה שלנו סובלים ממים לא צלולים ובעלי ריח וטעם דוחים אשר גורמים לנו בעצם לשתות פחות לבריאותינו לתווך בין מזמין העבודה ובין מי הברז כך שהמים המסוננים שתקבלו הם צלולים בהרבה יותר, נקיים וחסרים גורמים אשר עלולים להזיק לבריאותכם. כש המים טעימים בהרבה יותר, אתם והילדים שלכם תשתו הרבה יותר.

בגלל המחיר

בר מים הינו מתקן יעיל ביותר ש מסוגל לספק למענכם כמות גדולה של מים מסוננים אשר איכותיים יותר ובריאים יותר. בעוד בעבר מתקני המים שימשו יקרים במיוחד, הרי שכיום מחירם היחסית זניחה, הינם לא נוטים להתקלקל ואינם נצרכים לתחזוק או שירות כלשהו (מלבד החלפת מסננים) במשך שנים שונות.

בשל המגוון והסגנון

אם חשבתם שקניית מתקן בר מים הינה רק לשם קבלת מים צלולים, טהורים וטעימים בתכלס כי שגיאה בידיכם. בעת הזו מושם הדגש לא רק על פונקציונאליות ועל טכנולוגיית סינון המים אלא גם בנושא המראה, שכן מתקני מים אלה נוצרו בשביל לחמה אתכם במרחב האישי שלכם בבית או במשרד נכסים. מבחר גדול הצבעים והעיצובים וגם הגדלים המשתנים של מתקני בר מים רבים הופכים אותם לאטרקציה של מקיים בסיגנון הבית והמשרד.

בגלל הערך המוסף

בר מים נעשה אביזר מבוקש ביותר אינם רק בשל היותו בעל אפשרות להעניק מים מצויינים ובעל מגוון עיצובים רב, אלא אפילו בגלל כמה ערכים מוספים ש תלויים באפשרויות השונות המתאפשרות ע"יכל מכשיר ספציפי, בין השאר יהיה בידם להשיג מכשירי בר מים המאפשרים:

  • מים חמים וקרים (כולל מתגי extra hot ומאיצי חימום).
  • סינון UV כנגד חיידקים מלבד זאת למסנני הפחם.
  • מנגנוני הגנה כנגד ילדים (בעיקר על המים של החום).
  • ועוד.

שימו לב,הגוף שלנו בנוי בעצם ממים – ספקו לגוף שלכם רק מים מעולים, בגלל ש מגיע לנו את אותו האטרקטיבי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI