דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב תכונות המעלון
תכונות המעלון
קמין סנטר 18/05/12 |  צפיות: 4561

קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו. מעלון עוזר לאוכלוסיית הנכים והקשישים ש קשה להם לעלות במדרגות ללא עזרה, להישאר במקום המבטחים ולהתנייד בהם בקלות. עניין שתורם המון לרמת חייהם- הן מבחינה גופנית והן רגשית.

יתרונות המעלונים

בתי מגורים רבים בארץ כוללים גרמי מדרגות לפני הכניסה או אולי כחלק מרכזי מתוך הדירה. מעלון הינו סוג מסוים של מעלית, המותקנת על גבי מסילה לאורך ציר המדרגות ומקנה את כל התועלות הבאים :

· בטיחות – עליה וירידה במדרגות בלי שום סכנת נפילות וחבלות שלא נחוצות.

· עצמאות – המשך ההתנהלות במעונכם נטולי חובה במעבר דירת מגורים.

· ניצול השטח – מעלון מאפשר למתקשים לעלות במדרגות את ניצול שלל שטח בית המגורים, גם בזמן ש מדובר על נכס עם יותר מקומה אחת בלבד.

· התקנה קלה – ללא צורך מעשי בהחלפת המדרגות או עשיית שינויים כלשהם.

מעלון מדרגות לנכים ניתן להתקנה אודות מרב סוגי גרמי המדרגות, פנימיים, חיצוניים, מעוקלים וישרים כאחד, וע"י זה מורגשת עליה משמעותית בחיים התקינים של כל הקשישים והנכים שעבורם עליה במדרגות הינה בגדר מטלה בלתי אפשרית וסכנה בטיחותית מפני עצמה.

סוגי המעלונים העיקריים

קיימים 2 סוגים עיקריים של מעלונים, בזמן ש כל מעלון מותאם לסגנון אוכלוסייה יוצא דופן בהתאם לאופי המצב של קשיי ההתניידות :

· מעלוני כיסא – מעלונים אלה כוללים כיסא מובנה ש פשוט לגישה ומאובטח ומשום כך מומלצים בשביל קשישים ש מסוגלים להתנייד בגפם ולעלות על הכיסא באופן עצמאי.

· מעלוני משטח – מעלונים אלו מיועדים בשביל אוכלוסיית הנכים המשתמשים בכיסא גלגלים ומאפשרים עליה נוחה ובטוחה על גבי המשטח בלי צורך מעשי במעבר מכיסא אחד לשני.

מעלון הוא כלי הידראולי או לחילופין חשמלי המופעל ע"י מצבר ומשום כך אפילו אם קיימת הפסקת מתח חשמלי הינו ממשיך לפעול בצורה עצמאית לגמרי על ידי קופסת בקרה הנוחה לגישה ע"י המשתמש. ההספק הרב, יעילות התמסורת והחיישנים החכמים לזיהוי הפרעות המתוקנים בו, מאפשרים נשיאת קשישים ונכים, בכל משקל שהוא, על פני מירב מיני המדרגות בביטחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI