דף הבית רפואה ובריאות בריאות גיל הזהב הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
קמין סנטר 21/05/12 |  צפיות: 4443

מה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל? קניית מתנה לסבא, היא הרבה פעמים משימה שדורשת עיסוק וחשיבה לגבי שאלות אלה. חנויות המתמחות במוצרים לגיל הזהב, או אולי הגיל השלישי כפי שהינו נקרא כעת, יהיו יכולים לתת לכם לא מעט רעיונות מקוריים ל מתנה לסבא, מתנה לסבתא או מתנה משותפת לשניהם.

מתנה לסבא לסיוע בפעולות פיזיות

סוג הקשיים המובנים מבין כולם מאליהם בגילאים מבוגרים, הם ככל הנראה ירידה של ביצוע תפקודיות מסוימות. אביזרים ייעודיים כמו זכוכית מגדלת לקריאת ספר, שעור מעורר עם צלצול חזק מאוד, מגברים אלחוטיים ומערכות שמע ייעודיות למקלטי טלוויזיה ורדיו או גם טלפון בעל נורית מהבהבת בעת קבלת שיחה, עשויים לבצע שינוי בעל משמעות עבור כל מי שהראייה או שמא השמיעה שלו התדרדרו לאורך השנים, אפילו באופן מינימאלי. בדומה לכך יוכלו כורסאות טלוויזיה אורטופדיות, מקל עזר להליכה או לחילופין מיטה מתכווננת להיטיב בצורה ניכרת את רמת חייהם של כל אדם שהתנועתיות שלו עוד איננה מה שהייתה פעם. מתנה לסבא או סבתא שתכלול פריטים כאלה מאפשרת בחירה בעלת טווח עלויות רחב, אבל תוצאה זהה – תחושה שמישהו חושב עליהם, יודע את אותם הצרכים המשתנים שלהם ומבין איך להקל על גבי תהליכי הגיל.

מתנה לסבא בסימן נוסטלגיה וחיבור משפחתי

הנטייה לנוסטלגיה והתרפקות על גבי העבר, כמעט כמו גם לגבי החלקים היפים שבהווה, הולכת וגוברת הרבה פעמים יחד עם הגיל. מתנה לסבתא המבוססת בדבר הקשר יחד עם הצאצאים בני הדורות המגוונים, היא בעצם דרך נפלאה לאו דווקא אך ורק לחזק את הקשר הזה, אלא אף להזכיר לאנשים אלו באורח תמידי על אהבתכם. מסגרת דיגיטלית בה מתחלפות תמונות בנות ובני משפחתכם, לוח שנה עם תצלומיכם, אלבום מקורי אשר בו סקירה של תקופות מגוונות בחייהם או גם מגנטים ועליהם תצלומי הנכדים – שלל אלו הן יופי של מתנה לסבא ליום הולדתו, לסבתא לעת החגים, או סתם מתוך רצון לתת דבר לכל מי שנתן לכם חיים וממשיך ונותן עוד ועוד. אנשי השירות שנמצא ב חנות מסחרית המומחית במוצרי הגיל השלישי יהיו מסוגלים תמיד להדריך ולסייע לכם בהתלבטות ובבחירה, להכיר לכם אופציות חדשות ולהמליץ על מתנות המתאימות לאיש זה או אחר ע"פ גילו, מאפיינו חייו והעדפותיו האישיות כפי שתתארו אותן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI