דף הבית בניין ואחזקה ריהוט בר מים - פתרון יעיל למים נקיים וזמינים
בר מים - פתרון יעיל למים נקיים וזמינים
קמין סנטר 13/12/11 |  צפיות: 3064

מבקשים בריאות ואיכות חיים טובה? רכשו בר מים
ברחבי העולם המערבי שלאחר המפכה התעשייתית, בהחלט בעייתי לסמוך בדבר כיצד שהטבע נקי וטהור. אם פעם אנשים היו יכולים לבטוח בדבר שהמים במאגר המים הקרוב אליהם, בין אם הינו הנ"ל אגם, נהר, מעיין, או בריכה טבעית, יהיו נקיים, צלולים וטובים לשתייה, בתכלס בתקופה זו אין זה בטח המצב. במשאבי מים שונים, המים לא נקיים ומכילים רעלים וחומרים מזיקים. הברירה הבודדת שנשארה היא קבלת מים ממקור שנבחן כהוגן והינו ידוע כמקור נקי, או לצרוך מים שעברו פעולה של סינון וטיהור בפילטרים מתוחכמים. בדיוק בגלל זה, הטכניקה המומלצת בימינו היא לקנות בר מים.

מה הוא בר מים?
בעצם, ניתן למצוא 2 אפשרויות של מתקני בר מים, ולכל אחד מהמכשירים תועלות משל עצמו.מתקני המים השייכים ל חברות המים המינרלים המוכרות לכל. אותן החברות ש שואבות את המים שלהן ממאגרים או מעיינות בם נמצאים עדיין מים זכים ונקיים, מייצרות ומוכרות הן מתקנים שיש בהם רק את המים הטבעיים שלהן. היישר אל המתקן מחובר כלי של מים בעל מימדים ששייך ל החברה, אשר מחליפים אותו בכל פעם לפני שהמים נגמרים.

אפשרות נוספת שאפשרית זו של בר מים ש מחובר לצינורית המים המרכזי המספק את כל המים לברז שבביתכם. בר מים כדלקמן מורכב מ מסננים חדשניים בטיב איכותית ש מסננים את כל המים של הברז של הבית שלכם ועושים אותם לזכים בהרבה יותר, בעלי ערך בריאותי הרבה יותר וטעימים מעט יותר.

הניקוי מתבצע בתהליך שקוראים לו אוסמוזה הפוכה. במתקן מים או בר מים מן הסוג הזה יהיו מורכבים פילטרי פחם. פילטרים הללו מנקים את כל המים סינון בסיסי, או לחילופין סינון גס, ולאחר זה ישנו תהליך הנקרא האוסמוזה ההפוכה, בו המים מועברים דרך קרום חצי-חדיר מאזור שקיימים בו ריכוז מומסים נמוך לאזור יחד עם ריכוז מומסים רב. בסינון הנ"ל, תמיד המים מסתכלים דרך הקרום והמזהמים וחומרים אחרים שהיו בהם נשטפים החוצה.

למכשירי בר מים תועלות ממש לא מעטים. תוכלו לנקוב את מעלות החום או הקור של המים שבה הינכם רוצים ובכך יש לך בכל רגע נתון מים קרירים בתקופת הקיץ וכן מים רותחים להכנת משקאות חמים. כמו כן, מכשירים מסוג זה משפרים את אותו טעם המים וללא ספק – הופכים אותם לבריאים הרבה יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI