דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד איך לבחור מאלף כלבים במרכז
איך לבחור מאלף כלבים במרכז
אתי פרקש 22/12/11 |  צפיות: 2908

הילד מבקש כלב? אימצתם כלב והייתם מעוניינים לדעת כיצד צריך לטפל בו ולאלף אותו? הרצון או הבחירה לקנות כלב אינה פשוטה ולא כדאי לבסס אותה אך ורק על אהבה לבע"ח. מחפשים מידע בנושא מאלף כלבים בחיפה? לפניכם הרבה עצות מצויינות בנושא של כלבים:

חשוב לוודא שהנכם אכן בשלים להכניס כלב הביתה, מבחינת השינויים שהדבר יגרור בחייכם ובסדר היום שלכם, והן מהבחינה הכלכלית. משמעותו של כלב בבית טיול 3 פעמים ביום, לזכור להאכילו ולהשקותו, והשקעת חיבה ותשומת לב.

בנוסף, כלב מביא עמו הוצאות גדולות וקטנות, קבועות ועונתיות, לחיסונים, תכשירים, תספורת וחלילה טיפולים רפואיים במקרה תאונה או בעיות בריאותיות. במידה ואינכם מוכנים לכל זה, אולי עדיף שתחסכו מראש את כאב הלב ותוותרו על הבאת כלב למשך התקופה הקרובה.

העדיפו תמיד כלבי כלביות על כלבים מבעלים פרטי – בעל חיים ממגדל פרטי תמיד ימצא בעלים, בעת שכלביות בארץ מפוצצות עד אפס מקום באלפי כלבים שננטשו. כלביות ועמותות רבות ממיתות כלבים שנמצאים במקום לאורך זמן, וגם כלביות שלא מוכנות ללכת בחלופה הזו בדרך כלל אינן יכולות לתת לבע"ח טיפולים מקיפים בשל עומס העבודה. אימוץ מכלביה יאפשר לכם להביא הביתה את הכלב המושלם מתוך מגוון עצום ובנוסף, כלב שתביאו מכלביה ייתן לכם אהבה רבה ויהיה מלא רגשות תודה משום שנתתם לו חיים.

כלב מעורב או גזעי? למרות שכלבים גזעיים נותנים לבעלים מעמד ויוקרה, הכלבים המעורבים הם פעמים רבות יותר נבונים, הם בעלי חיים יותר ארוכים ונוטים פחות לסבול מענייני בריאות.

אימצתם כלב? חשוב מאוד שתשקיעו במשימה לאלפו. כלב אשר קיבל אילוף זה כלב מרוצה, ובמידה ומצבו המנטלי רגוע, גם לכם נוח ונעים יותר לשהות בסביבתו.

מתעניינים בנושא מאלף כלבים במרכז?
בקרו באתר, שמציע לכם מידע על כלבים וסוגיהם, אופני טיפול בהם, עצות, ואינפורמציה בנושא המון וטרינרים, מומחי אילוף, צעצועים ומזון.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI