דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים עיצוב אתרים - עיצוב לוגו
עיצוב אתרים - עיצוב לוגו
אימפלה 04/01/12 |  צפיות: 3424

בניית אתר ושיווקו דורשים מיתוג של העסק - כך שבראש כל אתר אינטרנט מופיע לוגו העסק.

מה זה לוגו?

לוגו (בעברית: סמליל) הוא סמל החברה. עיצוב גרפי או מילה המופיעה בכל מקום הקשור לעסק – בניין החברה, אתר האינטרנט, פרסומות, מודעות ואפילו על מדי העובדים.

בחירת הלוגו של החברה היא חלק מתהליך מיתוג העסק, הוא אמצעי התקשורת של החברה כאשר הוא מרכז ומביע את התכונות העיקריות של החברה או מוצריה.

הלוגו צריך להיות משכנע במיוחד כי הוא היוצר את הרושם הראשוני של החברה, עליו להיות מקורי וייחודי לחברה (לוגו דומה לסמל של חברה אחרת יכול להיחשב אפילו כפגיעה בזכויות יוצרים).

עיצוב לוגו:

כדי להתחיל לתכנן אופציות שונות ללוגו, יש לעבור על אפיון האתר – מה מטרתו, ייחודו והחזון הטמון בו. לאחר שממצים את כל התכונות, יש למקד את הבולטות שבהן למספר מצומצם יותר. ואז ניתן להתחיל לתכנן איזה מידע הלוגו ימסור – מהירות (למכוניות בד"כ), עבודות בניין מקצועיות, בנייה וקידום באינטרנט וכדו'.

מומלץ שהלוגו יכלול מילים, את שם החברה או קיצר של שמה, כדי שקהל היעד גם יזכור את שם החברה בנוסף למטרתה.

גם בחירת צבע הלוגו בעל משמעות רבה, לדוגמא: צבע כסוף וקווים חדים – יכול לשמש חברות של מכוניות יוקרה. בעוד שצבע זהב ולבן או יאפיין עסקי יהלומים.

שינוי לוגו:

בחירת לוגו בעלת משקל רב מהסיבה העיקרית שלא ניתן לשנות אותו בקלות בעתיד, לכן גם מומלץ להיעזר במעצבים מקצוענים או חברות בניית אתרים בעיצובו. הסמל שנבחר מופיע בכל מקום הרלוונטי לחברה וכבר מוכר בין הלקוחות הרבים; וכמו כל דבר שכבר קבוע אצל אנשים, קשה למחוק את הדעה הראשונה ולהנחיל חדשה באותה מידה.

למרות זאת, אחת לתקופה ארוכה, משנים גם חברות גדולות את הסמל שלהם. השינוי הוא עדכון הלוגו, שינוי קטן, הוספת עיצוב מעניין אך שמירה על בסיס הלוגו הראשוני.

המטרה של עדכון הלוגו היא בשביל להיחשב מודרניים, עם התפתחות הטכנולוגיה נוצרו גם דרכי עיצוב חדשות ומעניינות יותר המעניקות אפשרויות שלא היו קיימות בעבר – אז החברה מעדכנת את הלוגו ושומרת על חדשנות תמידית.

בניית אתרים, מיתוג אתרים – http://www.impala.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימפלה


 


מאמרים נוספים מאת אימפלה
 
עיצוב אתרים - עיצוב לוגו
בניית אתר ושיווקו דורשים מיתוג של העסק - כך שבראש כל אתר אינטרנט מופיע לוגו העסק. לוגו (בעברית: סמליל) הוא סמל החברה. עיצוב גרפי או מילה המופיעה בכל מקום הקשור לעסק – בניין החברה, אתר האינטרנט, פרסומות, מודעות ואפילו על מדי העובדים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI